Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.

Data publikacji 2018-03-29
Data zakończenia 2018-04-23 00:00:00
Instytucja Fundusz Górnośląski S.A.
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 530726-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załącznikach (publikowanych na stronie: www.bip-slaskie.pl/fgrn):a) opis przedmiotu zamówienia- zał.nr 1 do SIWZ, b) wzór umowy- zał.nr 2 do SIWZ c) Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ
d) Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ.f) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ. g) Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ h )Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ.i) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ j)Oświadczenia o udostępnianiu zasobów - – zał. Nr 10 do SIWZ,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e7c1ec6-56e5-4c90-94e0-0e42a2cc165d
Biuletyn 530726-N-2018
Zamawiajacy nazwa Fundusz Górnośląski S.A.
Regon 27285458200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sokolska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40086
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 200 84 73
Zamawiajacy fax 32253 88 28
Zamawiajacy email t.adamski@fundusz-silesia.pl
Adres strony url bip-slaskie.pl/fgrn
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip-slaskie.pl/fgrn
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak Inny sposób: Wymagana forma pisemna. Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz.1529 , Dz.U z 2015 r. poz.1830, Dz.U. z 2016 r. poz.1113,1250,1823,1948, Dz.U. z 2017 r. poz.1128 ),osobiście lub za pośrednictwem posłańca, w zamkniętych kopertach.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Fundusz Górnośląski S.A., 40-086 Katowice, ul.Sokolska 8, Punkt Obsługi Klienta-parter
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego.
Numer referencyjny P/1/2018
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Wykonanie usługi polegającej na dostawie, instalacji i wdrożeniu zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego procesy biznesowe w Funduszu Górnośląskim S.A. wraz ze szkoleniem użytkowników i administratorów oraz świadczeniem usługi serwisu utrzymaniowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w załącznikach (publikowanych na stronie: www.bip-slaskie.pl/fgrn):a) opis przedmiotu zamówienia- zał.nr 1 do SIWZ, b) wzór umowy- zał.nr 2 do SIWZ c) Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ d) Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ. e) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 5 do SIWZ.f) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ. g) Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ h )Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ.i) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ j)Oświadczenia o udostępnianiu zasobów - – zał. Nr 10 do SIWZ,
Cpv glowny przedmiot 72260000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: a) dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy ). b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną kwotę 900 000,00 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zdolności technicznej i zawodowej w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował ostatecznie zakończonych zgodnie z harmonogramem i odebranych usług wdrożenia w nie mniej, niż w 3 (trzech) organizacjach Zintegrowanego Systemu Informatycznego wraz z dostawą oprogramowania, przy czym: a) każda obejmowała zakres nie mniejszy, niż: 1) dostarczenie dokumentu analizy przedwdrożeniowej, 2) dostawę i wdrożenie oprogramowania tworzącego Zintegrowany System Informatyczny, 3) dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego musiała obejmować co najmniej 8 ze wskazanych poniżej obszarów, w tym obowiązkowo obszary wymienione w lit. a - d: a) Finanse i Księgowość i Kasa, b) Obsługa pożyczek, dotacji i faktoringu, c) Obsługa projektów, d) Zamówienia publiczne, e) Zarządzanie relacjami z klientami, f) Kadry i płace, g) Środki Trwałe i Wyposażenie, h) Zarządzanie nieruchomościami, i) Portal klienta, j) Budżetowanie, k) Analityka biznesowa b) Łączna wartość wdrożonych Zintegrowanych Systemów Informatycznych wynosiła minimum 700 000,00 PLN brutto, a wartość ta nie obejmowała dostarczonych urządzeń i sprzętu, c) Przynajmniej jeden wdrożony Zintegrowany System Informatyczny zapewniał jednoczesną pracę co najmniej 50 użytkownikom. Wykonawca wskaże dokładne nazwy zrealizowanych usług, które pozwolą na jednoznaczną identyfikację usług, ze szczegółowym wskazaniem obszarów funkcjonalnych i liczby użytkowników, którzy mogą jednocześnie pracować, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie usług wdrożenia ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem co najmniej 5 osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, które posiadają kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: 1) Kierownik Projektu - minimum 1 osoba - posiadający: a) wykształcenie wyższe, b) certyfikat w zakresie zarządzania projektami na poziomie co najmniej PRINCE2 Fundation lub równoważny, udzielony przez firmę edukacyjną uprawnioną przez instytucję certyfikującą, c) 5-letnie, licząc w ciągu ostatnich pięciu lat do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania projektami informatycznymi, w tym udział na stanowisku kierownika projektu co najmniej w dwóch zakończonych projektach wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w tym co najmniej jednym o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN brutto. 2) Konsultanci wdrożeniowi – minimum 4 osoby, przy czym każda z tych osób może przypadać na nie więcej niż trzy (3) niżej wymienione obszary funkcjonalne, a wszyscy konsultanci łącznie muszą obejmować wszystkie poniższe obszary: a) Finanse i Księgowość i Kasa, b) Obsługa pożyczek, dotacji i faktoringu, c) Obsługa projektów, d) Zarządzanie relacjami z klientami, e) Zamówienia publiczne, f) Kadry i płace, g) Środki Trwałe i Wyposażenie, h) Zarządzanie nieruchomościami, i) Portal klienta, j) Budżetowanie, k) Analityka biznesowa Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował konsultantami wdrożeniowymi posiadającymi: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 3 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Wymagane jest, by każdy konsultant wdrożeniowy wykazał się doświadczeniem w realizacji co najmniej dwóch projektów wdrożenia Zintegrowanego Systemu Informatycznego, w których pełnił rolę konsultanta wdrożeniowego w obszarze funkcjonalnym, do którego został przypisany w niniejszym postępowaniu, w tym co najmniej jednego na kwotę minimum 100 000 PLN brutto w jednostkach sektora finansów publicznych. 3) Programista – minimum 1 osoba –posiadający: a) wykształcenie wyższe, b) minimum 4 - letnie, licząc do dnia, w którym upływa termin składania ofert, doświadczenie w tworzeniu i rozwoju Zintegrowanego Systemu Informatycznego, zapewniającym możliwość modyfikacji wdrożonego Systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości nie mniejszej niż kwota określona w rozdz. 5.2. pkt. 2) a SIWZ. wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane,– sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnych z wymogami określonymi w rozdz. 5.2 pkt. 3) SIWZ – sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ; oświadczenia o udostępnianiu zasobów stanowiącego Załącznik nr 10 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – zał. nr 3 do SIWZ, Formularz cenowy – zał. nr 4 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z poste-powania – zał. nr 5 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 6 do SIWZ, Oświadczenie Wykonawcy dot. przynależności do grupy kapitałowej – zał. nr 7 do SIWZ, Wykaz zrealizowanych projektów – zał. Nr 8 do SIWZ, Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania Przedmiotu zamówienia – zał. Nr 9 do SIWZ, Oświadczenia o udostępnianiu zasobów – zał. Nr 10 do SIWZ. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.  
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25 000,00 PLN ( dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień Umowy w przypadku: 1) wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT - zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy: stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, 2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy – w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa, 3) opóźnień w realizacji Umowy – w zakresie zmian w Projekcie, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy, a nie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) zmian w wykazie osób, które biorą udział w wykonywaniu Umowy – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 5) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron – w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian, 6) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z niniejszej Umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec, ani ich przezwyciężyć, i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych – w zakresie dostosowania niniejszej Umowy do zmian nią spowodowanych.
IV 4 4 data 2018-04-23T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena za usługi serwisu utrzymaniowego Systemu
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena oferty z wyłączeniem ceny za usługi utrzymania Systemu
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Koszt osobogodziny realizacji prac rozwojowych
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Ocena funkcjonalności
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)