GuidZP400 |
c4e6721f-cf04-4dbb-b151-2ea133caa4a8
|
Biuletyn |
534322-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Służba Kontrwywiadu Wojskowego
|
Regon |
14067959800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wojciecha Oczki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261 846 131, 261 841 119
|
Zamawiajacy fax |
261 841 377, 261 841 203
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@skw.gov.pl
|
Adres strony url |
www.skw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.skw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.skw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Sekretariat Biura Administracyjnego SKW, 02-008 Warszawa, ul. Koszykowa 82.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
|
Numer referencyjny |
ZP-11-SKW-2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego.
Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Część nr 1 - dostawa artykułów biurowych tj. długopisów, markerów, cienkopisów, piór, spinaczy, teczek. Transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Warszawa; ul. W. Oczki 1, magazyn, poziom -1).
Część nr 2 - Dostawa papieru kserograficznego w ilości 8.000 ryz. Transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (Warszawa, ul. W. Oczki 1, oraz Warszawa, ul. Krajewskiego, magazyn, poziom -1).
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
183469,92
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy:
Część nr 1 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2a do SIWZ) w dwóch transzach określonych poniżej:
- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,
- II transza – dostawa w terminie do 31.10.2018 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
Część nr 2 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2b do SIWZ) w trzech transzach określonych poniżej:
- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,
- II transza – dostawa w terminie do 28.09.2018 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy),
- III transza – dostawa w terminie do 14.12.2018 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy III transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej i tym samym wymogu związanego z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wprowadza warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty składane przez Wykonawcę samodzielnie bez wezwania dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Wzór - Załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, może takie oświadczenie złożyć już wraz z ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-04-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
105421,14
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy:
Część nr 1 - zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2a do SIWZ) w dwóch transzach określonych poniżej:
- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,
- II transza – dostawa w terminie do 31.10.2018 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych tj. długopisów, markerów, notesów, cienkopisów, segregatorów, spinaczy, dziurkaczy, zszywek itp.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa papieru kserograficznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30197644-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
78048,78
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-14T00:00:00+01:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy:
Część nr 2 zgodnie z harmonogramem dostaw (załącznik nr 2b do SIWZ) w trzech transzach określonych poniżej:
- I transza – dostawa w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy,
- II transza – dostawa w terminie do 28.09.2018 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy II transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy),
- III transza – dostawa w terminie do 14.12.2018 r. (z uwzględnieniem wcześniejszego terminu dostawy III transzy 7 dni od pisemnego zgłoszenia dostawy).
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa papieru kserograficznego w ilości 8000 ryz.
|
| |