Wymiana istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych OKPW 2x40W na energooszczędne oświetlenie LED w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych wewnątrz szpitala SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9

Publication date 2018-04-03
End date 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Hajnówka
Województwo podlaskie
Branża
  • Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539521-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 315240005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pt. „Wymiana istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych OKPW 2x40W na energooszczędne oświetlenie LED w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych wewnątrz szpitala SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9.”
Zadanie obejmuje:
- demontaż istniejących opraw świetlówkowych z kloszem,
-dostawę i montaż opraw, wg załączonego projektu wykonawczego,
-wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i natężenia oświetlenia,
-utylizacja zdemontowanych opraw.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2476c6d1-d98a-40cd-b3b2-7ae95e4c0682
Biuletyn 539521-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 5058250000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doc. Adama Dowgirda
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Hajnówka
Zamawiajacy kod pocztowy 17200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 85 684 26 79
Zamawiajacy fax 85 684 26 79
Zamawiajacy email spzoz@onet.eu
Adres strony url www.spzoz.hajnowka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz.hajnowka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz.hajnowka.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie -ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą albo przesyłką kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce (Sekretariat) ul. Doc. Adama Dowgirda 9 17-200 Hajnówka
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych OKPW 2x40W na energooszczędne oświetlenie LED w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych wewnątrz szpitala SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9
Numer referencyjny 2018/PN/OŚW/2
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania pt. „Wymiana istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych OKPW 2x40W na energooszczędne oświetlenie LED w pomieszczeniach biurowych i ciągach komunikacyjnych wewnątrz szpitala SPZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. Adama Dowgirda 9.” Zadanie obejmuje: - demontaż istniejących opraw świetlówkowych z kloszem, -dostawę i montaż opraw, wg załączonego projektu wykonawczego, -wykonanie pomiarów skuteczności zerowania i natężenia oświetlenia, -utylizacja zdemontowanych opraw.
Cpv glowny przedmiot 31524000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie w/w warunku Zamawiający uzna dysponowanie w okresie wykonywania niniejszego zamówienia, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach opisanych poniżej: co najmniej jedna osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych: - posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, - posiadająca co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej (www.spzoz.hajnowka.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem przedmiotowego oświadczenia (Załącznik nr 4 do SIWZ), Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. (Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ).
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz oferowanych urządzeń, o jakim mowa w części II, pkt 6 siwz, wg wzoru stanowiącego załącznik 1a do SIWZ, wraz z dokumentami typu: karty katalogowe, karty inwestycyjne, zawierające dokładny i jednoznaczny opis parametrów oferowanych opraw oświetleniowych, (opis wymagań Zamawiającego, dotyczący opraw oświetleniowych został przedstawiony w pkt 5.2.1 STWIOR). W przypadku oferowania opraw oświetleniowych wykonanych na specjalne, niekatalogowe, indywidualne zamówienie oferent zobowiązany jest na etapie składania oferty do potwierdzenia deklarowanych parametrów przez potencjalnego producenta opraw oświetleniowych. W/w dokumenty winny być przypisane w sposób jednoznaczny do konkretnych opraw, wymienionych w załączniku nr 1a do SIWZ. 4. Stosowne Pełnomocnictwo(a) – (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do podpisania (złożenia) oferty, jeżeli osobą podpisującą (składającą ofertę) nie jest osoba upoważniona do tej czynności na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego, zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej lub innego dokumentu równoważnego z wyżej wymienionymi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 6. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 6 do SIWZ, stanowiący oświadczenie dotyczące obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Treść umowy może zostać zmieniona na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu zakończenia prac o okres trwania przyczyn, niezależnych od Wykonawcy, z powodu których będzie niemożliwe dotrzymanie ustalonego w Umowie terminu zakończenia prac w następujących okolicznościach (przypadkach): 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia prac będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu prac, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia prac, 2) gdy wystąpią szczególnie niekorzystne, ponadprzeciętne, warunki atmosferyczne, np. huragan, trzęsienie ziemi, uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w okresie występowania tych warunków atmosferycznych nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 3) w przypadku nie zawinionego przez Wykonawcę ograniczenia dostępności na rynku urządzeń lub materiałów, niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, o czas niedostępności w/w materiałów, 4) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania prac z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) wystąpienia kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, 6) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian w projekcie lub innej dokumentacji, na podstawie której realizowany jest przedmiot umowy, jeżeli zmiany te wpływają na zakres prac, o czas niezbędny dla realizacji zmian wynikających ze zmian projektowych. W tym przypadku dopuszczalna jest ponadto zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą z realizacji w/w zmian projektowych, 3. Strony dopuszczają możliwość zmiany treści umowy: 1) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian projektowych z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji technicznej, 2) w przypadku konieczności zlecenia innych prac, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez Wykonawcę działającego z dołożeniem należytej staranności. 3) zmiana przedstawicieli Stron, podmiotów biorących udział w zamówieniu- w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja, itp.), np. kierowników prac. Zmiana jest możliwa wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie nowo wskazanych osób będą spełniać warunki określone w SIWZ. 4) Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca winien każdorazowo wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do żądania przedłużenia terminu zakończenia robót na podstawie ust. 2 lub wprowadzenia zmian w umowie na podstawie ust. 3, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu pisemnego wniosku, dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez Kierownika robót elektrycznych, akceptowanego przez Zamawiającego. 5. Wniosek, o którym mowa w ust. 4 powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub mógł się dowiedzieć, przy dołożeniu należytej staranności, o wystąpieniu przyczyny uniemożliwiającej terminowe ukończenie przedmiotu umowy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4., wszelkich innych dokumentów wymaganych Umową i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 7. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 i informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, Zamawiający powiadomi Wykonawcę o akceptacji żądania zmiany Umowy i terminie podpisania aneksu do Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 8. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności. 9. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, 2) danych teleadresowych, 3) danych rejestrowych, 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin rękojmi na zamontowane oprawy oraz wykonane prace
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)