Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych

Publication date 2018-04-03
End date 2018-04-11 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539375-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych: trokarów, klipsów polimerowych, wielorazowych klipsownic, klipsów naczyniowych, siatek przepuklinowych, portów trójdrożnych, staplerów, ładunków do staplerów, laparoskopowych narzędzi do uszczelniania i rozdzielania naczyń krwionośnych, klipsów tytanowych, jednorazowych klipsownic, folii chirurgicznych o wartości poniżej 221.000 euro. Szczegółowe parametry techniczne zostały określone w załączniku od nr 1 do nr 8 do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fab25443-9395-4df0-8c2b-db9037d10f46
Biuletyn 539375-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o z siedzibą w Radomiu
Regon 67020935600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Juliana Aleksandrowicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26617
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (48) 361 39 00
Zamawiajacy fax (48) 345 11 18, 3451043
Zamawiajacy email dzp@wss.com.pl
Adres strony url www.wss.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wss.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o., ul. Aleksandrowicza 5, 26-617 Radom, pok. nr 62
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych
Numer referencyjny DZP.341.16.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych: trokarów, klipsów polimerowych, wielorazowych klipsownic, klipsów naczyniowych, siatek przepuklinowych, portów trójdrożnych, staplerów, ładunków do staplerów, laparoskopowych narzędzi do uszczelniania i rozdzielania naczyń krwionośnych, klipsów tytanowych, jednorazowych klipsownic, folii chirurgicznych o wartości poniżej 221.000 euro. Szczegółowe parametry techniczne zostały określone w załączniku od nr 1 do nr 8 do umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  Jeżeli w kraju, w którym  wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się w/w dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r., poz. 211 z późn. zm.), a w szczególności: - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniach, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem zgodności CE. Aktualne przez okres obowiązywania umowy lub przez okres związania ofertą. Wykonawca musi czytelnie oznakować wymienione dokumenty numerem pozycji danego wyrobu (np. Część 1 poz. „ 1”). Katalogi lub opisy techniczne w języku polskim– zawierających wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu, np. Część 1 poz. „ 1”.
Inne dokumenty niewymienione Oferta oprócz oświadczenia wymienionego punkcie III.3 musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, termin dostawy i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń. b) wypełniony formularz cenowy – opis przedmiotu zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik od nr 1 do nr 8 do umowy – w częściach w których Wykonawca składa ofertę, c) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w zakresie: a) Numeru katalogowego/kodu Przedmiotu Dostawy, w przypadku zmiany numeru katalogowego/kodu; b) Obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na obniżenie wynagrodzenia; c) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego Przedmiot Dostawy pod warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto; d) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu; e) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu na asortyment o takich samych lub lepszych parametrach, w przypadku wycofania z produkcji materiałów stanowiących Przedmiot Dostawy z uwagi na postęp technologiczny; f) W związku ze zmianami, o których mowa w ust. d) i e) strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz numeru katalogowego; g) Zmiany terminu realizacji Umowy w przypadku niezrealizowania całości Przedmiotu Umowy lub innych okoliczności wskazanych w Umowie; h) Zamawiający, w wyjątkowych przypadkach, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. 2. Zmiana Umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności i może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron, z wyłączeniem sytuacji o której mowa w ust. 1 pkt c) i h).
IV 4 4 data 2018-04-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestaw trokarów z ostrzem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa zestawów trokarów z ostrzem. Zamówienie składa się z 3 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Klipsy polimerowe, klipsownice wielorazowe i klipsy naczyniowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa klipsów polimerowych, klipsownic wielorazowych i klipsów naczyniowych. Zamówienie składa się z 3 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Siatki przepuklinowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa siatek przepuklinowych. Zamówienie składa się z 10 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Siatki niewchłanialne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa siatek niewchłanialnych. Zamówienie składa się z 3 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Port trójdrożny, stapler liniowy, ładunek do staplera liniowego, rękojeść do staplera liniowego, laparoskopowe narzędzie do uszczelniania i rozdzielania naczyń krwionośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa portów trójdrożnych, staplerów liniowych, ładunków do staplerów liniowych, rękojeści do staplerów liniowych, laparoskopowych narzędzi do uszczelniania i rozdzielania naczyń krwionośnych. Zamówienie składa się z 16 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Folie chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa folii chirurgicznych. Zamówienie składa się z 3 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Klipsy tytanowe, jednorazowa klipsownica, staplery, ładunki do staplerów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa klipsów tytanowych, jednorazowych klipsownic, staplerów, ładunków do staplerów Zamówienie składa się z 5 pozycji.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Stapler skórny, urządzenie do zdejmowania zszywek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiot zamówienia stanowi dostawa staplerów skórnych i urządzeń do zdejmowania zszywek. Zamówienie składa się z 2 pozycji.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)