GuidZP400 |
6083793b-d125-4666-bf89-5d2102ec0d43
|
Biuletyn |
537786-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rzeszowski
|
Regon |
69156004000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rejtana
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35959
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 721 018
|
Zamawiajacy fax |
178 721 262
|
Zamawiajacy email |
org@univ.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.ur.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi/ogloszenia/dostawa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ur.edu.pl/uniwersytet/przetargi/ogloszenia/dostawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
|
Numer referencyjny |
ZP/UR/38/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesięcy
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1.1 do SIWZ – Formularz cenowo-asortymentowy oraz załącznik nr 2 do Siwz – Opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony gdy:
1. Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia oraz:
2. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje:
co najmniej 2 sukcesywne dostawy materiałów biurowych, które:
trwają/trwały co najmniej 6 miesięcy, a wartość zrealizowanych dostaw w tym okresie wyniosła lub wynosi co najmniej 300 000,00 PLN netto (sł: trzysta tysięcy zł)
(Jeżeli dostawa jest w trakcie realizacji, jej część już zrealizowana musi trwać co najmniej 6 miesięcy i mieć wartość zrealizowaną co najmniej 300 000,00 zł netto)
3.Wykonawca załączy dowody, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonych dokumentów, dowodów i oświadczeń metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty
2. Wypełniony i podpisany formularz cenowo-asortymentowy
3. Dokument pełnomocnictwa (jeżeli zachodzi potrzeba)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści ofert:
1. odnośnie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku: zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
2. braku dostępności na rynku zaproponowanego modelu urządzenia na skutek wycofania z produkcji. Wykonawca musi udowodnić iż dane urządzenie jest wycofane z produkcji i niedostępne na rynku. W związku z powyższym Wykonawca wystąpi z wnioskiem do Zamawiającego, w którym potwierdzi fakt wycofania urządzenia z produkcji oraz zaproponuje nowe urządzenie o parametrach nie gorszych od urządzenia wcześniej zaoferowanego, w niezmienionej cenie, a zmiana ta zostanie zaakceptowana przez Zamawiającego.
3. przypadków losowych (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji.
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|