GuidZP400 |
6a15c7db-ef28-4913-ace8-2aebfb9e7c03
|
Biuletyn |
540191-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A.
|
Regon |
53242100800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. M.C. Skłodowskiej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kluczbork
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
46200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
774 173 009
|
Zamawiajacy email |
ekonom@pczszpitalkl.nazwa.pl
|
Adres strony url |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot Leczniczy S.A.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pczszpitalkluczbork.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku, ul Skłodowskiej - Curie 23, 46 -200 Klucczbork
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku
|
Numer referencyjny |
08/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
od 1 do 4
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku .Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie od zadania nr 1 do zadania nr 4 zawierają załączniki od 6 do 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
|
Zakresie warunkow udzialu |
wg wzoru - ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ,
|
Inne dokumenty niewymienione |
dokumenty poświadczające posiadanie wymaganych odrębnymi przepisami aktualnych świadectw w zakresie przedmiotu zamówienia ( np świadectwa dopuszczenia do obrotu wydane przez Instytut Leków, świadectwo rejestracji wydane przez Ministerstwo Zdrowia lub inny dokument potwierdzający wpis wyrobu do Rejestru Wytwórców i Wyrobów Medycznych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 126 poz. 1380 z póżn. Zm.) . Ze względu na szeroki asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia , Zamawiający dopuszcza złożenie w miejsce w/w dokumentów stosownego oświadczenia, z którego będzie wynikało, że Wykonawca oferuje Zamawiającemu produkty posiadające aktualne dopuszczenie do obrotu w kraju i stosowania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, oraz że udostępni stosowne dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) Jeżeli polegają na obniżeniu ceny przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia
b) Jeżeli z przyczyn niezawinionych przez dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia w części lub w całości ( co Dostawca jest zobowiązany wykazać), Zamawiający może się zgodzić na dostarczenie innego produktu, z tym że musi on spełniać warunki określone w SIWZ , a cena brutto nie może być wyższa od określonej umową o więcej niż 10%.
c) Jeżeli z przyczyn nie zawinionych przez Dostawcę nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zamówienia lub jego części w opakowaniach zaproponowanych przez Dostawcę, Dostawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o tym fakcie i wyjaśnić w/w niemożliwość. Zamawiający ma prawo oceny wyjaśnienia Dostawcy i stosownie do tej oceny może zażądać bądź dostarczenia przedmiotu umowy w zaoferowanym opakowaniu bądź wyrazić zgodę na dostarczenie przedmiotu zamówienia w innym dostępnym na rynku opakowaniu przy zachowaniu tej samej ceny jednostkowej.
d) Jeżeli faktyczne zapotrzebowanie Zamawiającego na poszczególny sprzęt w ramach zadania objętego niniejszą umową okaże się inne niż przewidziane niniejszą umową (zadaniem), możliwa jest zmiana ilości sprzętu (poszczególnych pozycji w ramach zadania) z tym, że nie może ona być mniejsza / większa niż 20% ilości poszczególnych pozycji w danym zadaniu oraz nie jest możliwe przekroczenie wartości całego przedmiotu zamówienia (zadania).
|
IV 4 4 data |
2018-04-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 1 zawiera załączniki 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 2 zawiera załącznik nr 7 SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 3 zawiera załączniki nr 8 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie zadania nr 4 zawiera załączniki nr 9 do SIWZ.
|
| |