Stworzenie, uruchomienie, przygotowanie techniczne i obróbka materiałów oraz bieżące utrzymanie i aktualizacja dedykowanej platformy internetowej służącej do rejestracji i edukacji uczestników programu „Nie trać głowy – program profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi” w ramach Programu POWR.05.01.00-00-0010/16-00/07/2017/290

Publication date 2018-04-04
End date 2018-04-12 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539923-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do opracowania oraz wdrożenia i administrowania platformy e-learningowej z funkcjonalnościami portalu internetowego w ramach projektu POWR.05.01.00-00-0010/16-00/07/2017/290 pn.: „Nie trać głowy – program profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi ” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zadanie II - Profilaktyka Pierwotna - Działania edukacyjne skierowane do lekarzy, w szczególności do lekarzy i pielęgniarek POZ - część e-learningowa, działania edukacyjne skierowane również do dentystów tylko w formie elektronicznej.
Działanie 34 - Zakup usługi polegającej na stworzeniu, uruchomieniu, przygotowaniu technicznym i obróbce materiałów oraz bieżącym utrzymaniu i aktualizacji dedykowanej platformy e-learningowej
2. Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ
3. Termin wykonania zamówienia : 1 etap - przygotowanie strony głównej, modułu zarządzania użytkownikami, modułu rejestracji dla POZ, modułu sprawozdawczego dla Partnera I i Partnera II, modułu rejestracji użytkowników indywidualnych - w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy; 2 etap - wdrożenie platformy, w tym przeszkolenie administratorów Zamawiającego w zakresie zarządzania platformą, uruchomienie modułów przygotowanych w etapie I - w ciągu 21 dni od daty zawarcia umowy; 3 etap - przygotowanie modułu sprawozdawczego dla POZ, modułu rejestracji na szkolenia - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.
3.4. - 4 etap: stworzenie modułu e-learningowego - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.
W tym sukcesywne umieszczanie materiałów na stronę e-learningu i zamieszczenie egzaminu – w terminie nie dłużej niż 7 dni od momentu otrzymania materiałów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 517fc705-a9e0-44d3-9a12-01e5338a8629
Biuletyn 539923-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt POWR.05.01.00-00-0010/16-00/07/2017/290 pn.: „Nie trać głowy – program profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi ” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.coi.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.coi.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Wawelska 15B w Warszawie (02-034)
Nazwa nadana zamowieniu Stworzenie, uruchomienie, przygotowanie techniczne i obróbka materiałów oraz bieżące utrzymanie i aktualizacja dedykowanej platformy internetowej służącej do rejestracji i edukacji uczestników programu „Nie trać głowy – program profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi” w ramach Programu POWR.05.01.00-00-0010/16-00/07/2017/290
Numer referencyjny nr sprawy PN-31/18/MS
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do opracowania oraz wdrożenia i administrowania platformy e-learningowej z funkcjonalnościami portalu internetowego w ramach projektu POWR.05.01.00-00-0010/16-00/07/2017/290 pn.: „Nie trać głowy – program profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi ” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zadanie II - Profilaktyka Pierwotna - Działania edukacyjne skierowane do lekarzy, w szczególności do lekarzy i pielęgniarek POZ - część e-learningowa, działania edukacyjne skierowane również do dentystów tylko w formie elektronicznej. Działanie 34 - Zakup usługi polegającej na stworzeniu, uruchomieniu, przygotowaniu technicznym i obróbce materiałów oraz bieżącym utrzymaniu i aktualizacji dedykowanej platformy e-learningowej 2. Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ 3. Termin wykonania zamówienia : 1 etap - przygotowanie strony głównej, modułu zarządzania użytkownikami, modułu rejestracji dla POZ, modułu sprawozdawczego dla Partnera I i Partnera II, modułu rejestracji użytkowników indywidualnych - w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy; 2 etap - wdrożenie platformy, w tym przeszkolenie administratorów Zamawiającego w zakresie zarządzania platformą, uruchomienie modułów przygotowanych w etapie I - w ciągu 21 dni od daty zawarcia umowy; 3 etap - przygotowanie modułu sprawozdawczego dla POZ, modułu rejestracji na szkolenia - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy. 3.4. - 4 etap: stworzenie modułu e-learningowego - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy. W tym sukcesywne umieszczanie materiałów na stronę e-learningu i zamieszczenie egzaminu – w terminie nie dłużej niż 7 dni od momentu otrzymania materiałów.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca złoży wraz z ofertą: a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ .
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca złoży wraz z ofertą: a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ .
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca złoży wraz z ofertą: a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ ; oraz na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 f ustawy PZP: b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego: Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem składającym się co najmniej z : Kierownika Projektu : (1 osoba) – kwalifikacje minimalne: a. wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne, b. co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe, c. doświadczenie zawodowe w branży medyczno-technicznej, d. udokumentowane doświadczenie w tworzeniu wielopoziomowych systemów ankietowania, e. biegła znajomość języka polskiego. Programistów: (2 osoby) – kwalifikacje minimalne: a. wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne, b. co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,. c. biegła znajomość języka polskiego. zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, n/w dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał w OŚWIADCZENIU o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. - według wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ, miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1; b. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 15); c. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 22).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, n/w dokumentów o ile ten nie wskazał w OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ, miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu/-ów złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Opis sposobu dokonania oceny tego warunku: Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. minimum jedną usługę dotyczącą realizacji projektu e-learningowego o wartości brutto minimum: 40.000, PLN oraz załączy dowody należytego wykonani
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. - według wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ); 3. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 3.1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 3.2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 a do SIWZ. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych składane są zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa wg załączonego do SIWZ wzoru umowy/Istotnych dla Stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTEPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579 tj.). Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować ich odtajnieniem. „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” - nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe ,organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności [Art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji].
IV 4 4 data 2018-04-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP, przysługują środki ochrony prawnej, szczegółowo określone w Dziale VI Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 tj.).

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób (programiści wskazani w wykazie osób) wyznaczonych do realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)