GuidZP400 |
517fc705-a9e0-44d3-9a12-01e5338a8629
|
Biuletyn |
539923-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
28836600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02034
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy fax |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy email |
motelska@coi.waw.pl
|
Adres strony url |
www.coi.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
projekt POWR.05.01.00-00-0010/16-00/07/2017/290 pn.: „Nie trać głowy – program profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi ” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.coi.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.coi.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, ul. Wawelska 15B w Warszawie (02-034)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Stworzenie, uruchomienie, przygotowanie techniczne i obróbka materiałów oraz bieżące utrzymanie i aktualizacja dedykowanej platformy internetowej służącej do rejestracji i edukacji uczestników programu „Nie trać głowy – program profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi” w ramach Programu POWR.05.01.00-00-0010/16-00/07/2017/290
|
Numer referencyjny |
nr sprawy PN-31/18/MS
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy do opracowania oraz wdrożenia i administrowania platformy e-learningowej z funkcjonalnościami portalu internetowego w ramach projektu POWR.05.01.00-00-0010/16-00/07/2017/290 pn.: „Nie trać głowy – program profilaktyki i wczesnego wykrywania nowotworów głowy i szyi ” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zadanie II - Profilaktyka Pierwotna - Działania edukacyjne skierowane do lekarzy, w szczególności do lekarzy i pielęgniarek POZ - część e-learningowa, działania edukacyjne skierowane również do dentystów tylko w formie elektronicznej.
Działanie 34 - Zakup usługi polegającej na stworzeniu, uruchomieniu, przygotowaniu technicznym i obróbce materiałów oraz bieżącym utrzymaniu i aktualizacji dedykowanej platformy e-learningowej
2. Opis przedmiotu zamówienia - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ
3. Termin wykonania zamówienia : 1 etap - przygotowanie strony głównej, modułu zarządzania użytkownikami, modułu rejestracji dla POZ, modułu sprawozdawczego dla Partnera I i Partnera II, modułu rejestracji użytkowników indywidualnych - w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy; 2 etap - wdrożenie platformy, w tym przeszkolenie administratorów Zamawiającego w zakresie zarządzania platformą, uruchomienie modułów przygotowanych w etapie I - w ciągu 21 dni od daty zawarcia umowy; 3 etap - przygotowanie modułu sprawozdawczego dla POZ, modułu rejestracji na szkolenia - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.
3.4. - 4 etap: stworzenie modułu e-learningowego - w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy.
W tym sukcesywne umieszczanie materiałów na stronę e-learningu i zamieszczenie egzaminu – w terminie nie dłużej niż 7 dni od momentu otrzymania materiałów.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Wykonawca złoży wraz z ofertą:
a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ .
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji finansowej i ekonomicznej Wykonawca złoży wraz z ofertą:
a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca złoży wraz z ofertą:
a. aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ ;
oraz na podstawie dyspozycji art. 26 ust. 2 f ustawy PZP:
b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem składającym się co najmniej z :
Kierownika Projektu : (1 osoba) – kwalifikacje minimalne:
a. wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne,
b. co najmniej 10 - letnie doświadczenie zawodowe,
c. doświadczenie zawodowe w branży medyczno-technicznej,
d. udokumentowane doświadczenie w tworzeniu wielopoziomowych systemów ankietowania,
e. biegła znajomość języka polskiego.
Programistów: (2 osoby) – kwalifikacje minimalne:
a. wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne,
b. co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe,.
c. biegła znajomość języka polskiego.
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, n/w dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał w OŚWIADCZENIU o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. - według wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ, miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego
W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
a. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1;
b. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 15);
c. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 22).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, n/w dokumentów o ile ten nie wskazał w OŚWIADCZENIU o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru w załączniku nr 8 do SIWZ, miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu/-ów złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego.
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Opis sposobu dokonania oceny tego warunku:
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał usługę rodzajowo odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. minimum jedną usługę dotyczącą realizacji projektu e-learningowego o wartości brutto minimum: 40.000, PLN oraz załączy dowody należytego wykonani
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP Wykonawca złoży wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert OŚWIADCZENIE o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt. - według wzoru w załączniku nr 7 do SIWZ;
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ);
3. Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
3.1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP;
3.2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
3.3. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2 a do SIWZ.
4. Dokumenty podmiotów zagranicznych składane są zgodnie z § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta umowa wg załączonego do SIWZ wzoru umowy/Istotnych dla Stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 5 do SIWZ.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, muszą być oznaczone klauzurą: NIE UDOSTEPNIAĆ. INFORMACJE STANOWIĄ TAJEMNICE PRZEDSIĘBIORSTWA i powinny być odrębną częścią, niezłączoną z ofertą w sposób trwały.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017, poz. 1579 tj.). Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować ich odtajnieniem.
„TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” - nie ujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, handlowe ,organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności [Art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji].
|
IV 4 4 data |
2018-04-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy PZP, przysługują środki ochrony prawnej, szczegółowo określone w Dziale VI Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 tj.).
|