Dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej SPZOZ w Radzyniu Podlaskim

Publication date 2018-04-05
End date 2018-04-13 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Radzyń Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540815-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 3.1-3.11).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a188f78-fdbf-4314-a4c3-40b659890572
Biuletyn 540815-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30840700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wisznicka
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Radzyń Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 132 267
Zamawiajacy fax 834 132 200
Zamawiajacy email przetargi@spzozrp.pl
Adres strony url spzozrp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia spzozrp.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja spzozrp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
Numer referencyjny 3/2018/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa obłożeń oraz odzieży ochronnej do magazynu apteki szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do niniejszej SIWZ (załącznik nr 3.1-3.11).
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu; 2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ 3) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy; 5) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1-3.11 do SIWZ 6) Katalogi, opisy, zdjęcia, karty katalogowe oferowanych wyrobów medycznych, potwierdzające wymagania z zał. nr 3.1-3.11 do SIWZ z oznaczeniem numeru zadania i pozycji. Jeżeli katalogi, opisy, zdjęcia, karty katalogowe nie będą określały cech i parametrów wskazanych w załączniku nr 3.1-3.11 do SIWZ, Zamawiający w odniesieniu do tych cech i parametrów wymaga dostarczenia odrębnego oświadczenia producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela określającego cechy i parametry oferowanych wyrobów medycznych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 4 4 data 2018-04-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 35,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)