GuidZP400 |
725b11c7-fa51-4507-b5e3-0d18ab52f713
|
Biuletyn |
540631-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
|
Regon |
1722223300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Batalionów Chłopskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42436
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sochaczew
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
468 649 521
|
Zamawiajacy fax |
468 649 525
|
Zamawiajacy email |
dor@szpitalsochaczew.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalsochaczew.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalsochaczew.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie, ul. Batalionów Chlopskich 3/7, 96-500 Sochaczew, sekretariat pok. 145
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
EK-ZZ/ZP.261.12.D.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na 27 zadań
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
200514,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert 3 dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości nie mniejszej niż 10 000 brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) wykaz 3 dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości nie mniejszej niż 10 000 brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających te dostawy – załącznik nr 5 do SIWZ.
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
c) Dokumenty dopuszczające do obrotu w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. potwierdzony opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do siwz,
2. próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości:
po jednej sztuce asortymentu z każdej pozycji oferowanego sprzętu w zadaniu
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2018-04-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadania od 1 do 4, od 6 do 7, od 12 do 15, od 17 do 27
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
sprzęt medyczny jednorazowego użytku
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadania 5, od 8 do 11, 16
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
sprzęt medyczny jednorazowego użytku
|
| |