GuidZP400 |
c6de0fb6-726a-4a4f-83b2-5a9564bafe68
|
Biuletyn |
541633-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
|
Regon |
29769000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bracka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wodzisław Śląski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 4537110, 4537171
|
Zamawiajacy fax |
324 555 325
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wscp.wodzislaw.pl
|
Adres strony url |
www.wscp.wodzislaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wscp.wodzislaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wscp.wodzislaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WSCP ul. Bracka 13, 44-300 Wodzisław Śląski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy sprzętu jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
1/2018/DZP/PN
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawy sprzętu jednorazowego użytku: 1. Akcesoria endoskopowe, 2. Sprzęt jednorazowy, 3. Rękawice medyczne, 4. Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym, 5. System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Część nr 1-4: 01.05.2018 -30.04.2019 r. Część nr 5: od 01.06.2018 r. do 31.05.2020 r.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu,
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu,
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z zapisami SIWZ i wzoru umowy: Ilości podane w załączniku nr 1 do SIWZ, części 1-5 mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od faktycznych potrzeb występujących podczas obowiązywania umowy.
Strony dopuszczają w ramach ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy możliwość zmiany w ilościach zamawianego przedmiotu umowy w stosunku do ustaleń pierwotnych przewidywanych w załączniku do niniejszej umowy w zależności od potrzeb Kupującego z zachowaniem ceny tych pozycji, których skończyła się określona ilość. Ceny jednostkowe wymienione w Załączniku nr I do niniejszej umowy są stałe i nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna);
b) zmiany wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj: np. obniżenie cen;
c) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego specyfiku;
4. W przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.
|
IV 4 4 data |
2018-04-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Akcesoria endoskopowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Akcesoria endoskopowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt jednorazowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Sprzęt jednorazowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Rękawice medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Rękawice medyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-05-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2018-06-01T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
|
| |