Dostawy sprzętu jednorazowego użytku

Publication date 2018-04-09
End date 2018-04-17 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
Miejscowość Wodzisław Śląski
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541633-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sprzętu jednorazowego użytku: 1. Akcesoria endoskopowe, 2. Sprzęt jednorazowy, 3. Rękawice medyczne, 4. Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym, 5. System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c6de0fb6-726a-4a4f-83b2-5a9564bafe68
Biuletyn 541633-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Chorób Płuc im. dr Alojzego Pawelca
Regon 29769000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bracka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Wodzisław Śląski
Zamawiajacy kod pocztowy 44300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 4537110, 4537171
Zamawiajacy fax 324 555 325
Zamawiajacy email przetargi@wscp.wodzislaw.pl
Adres strony url www.wscp.wodzislaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wscp.wodzislaw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wscp.wodzislaw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres WSCP ul. Bracka 13, 44-300 Wodzisław Śląski
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy sprzętu jednorazowego użytku
Numer referencyjny 1/2018/DZP/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy sprzętu jednorazowego użytku: 1. Akcesoria endoskopowe, 2. Sprzęt jednorazowy, 3. Rękawice medyczne, 4. Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym, 5. System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Część nr 1-4: 01.05.2018 -30.04.2019 r. Część nr 5: od 01.06.2018 r. do 31.05.2020 r.
Okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami SIWZ i wzoru umowy: Ilości podane w załączniku nr 1 do SIWZ, części 1-5 mogą ulec zmianie podczas realizacji zamówienia zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zamawiający nie przekroczy jednak ofertowej wartości części. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całej ilości/wartości umowy bez konsekwencji finansowych, uzależniając swą decyzję od faktycznych potrzeb występujących podczas obowiązywania umowy. Strony dopuszczają w ramach ogólnej kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy możliwość zmiany w ilościach zamawianego przedmiotu umowy w stosunku do ustaleń pierwotnych przewidywanych w załączniku do niniejszej umowy w zależności od potrzeb Kupującego z zachowaniem ceny tych pozycji, których skończyła się określona ilość. Ceny jednostkowe wymienione w Załączniku nr I do niniejszej umowy są stałe i nie ulegną zmianie przez okres obowiązywania umowy. 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Strony zgodnie ustalają, iż zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3. Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen za wyjątkiem: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana wartości umowy następuje z dniem wejścia w życie zmienionej stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna); b) zmiany wartości umowy, z zastrzeżeniem, że jest ona korzystna dla Zamawiającego, tj: np. obniżenie cen; c) korzystania z rabatów cenowych przyznanych przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem wymaganych parametrów jakościowych dla danego specyfiku; 4. W przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.
IV 4 4 data 2018-04-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria endoskopowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Akcesoria endoskopowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt jednorazowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Sprzęt jednorazowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Rękawice medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Rękawice medyczne
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-05-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ustniki spirometryczne z filtrem antybakteryjnym
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-06-01T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis System aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)