Budowa pola namiotowego z budynkiem gospodarczym z częścią higieniczno – sanitarną na Łabiszyńskiej Wyspie

Publication date 2018-04-09
End date 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Gmina Łabiszyn
Miejscowość Łabiszyn
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541643-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 450000007, 391414006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pola namiotowego z budynkiem gospodarczym z częścią higieniczno – sanitarną na Łabiszyńskiej Wyspie. W ramach przedmiotowego zadania wykonany zostanie budynek o wymiarach zewnętrznych 510cmx680cm. W budynku gospodarczym pełniącym funkcję zaplecza pola namiotowego zostaną wydzielone następujące pomieszczenia:
a) zaplecze gospodarcze wyposażone w: stół, krzesła, zabudowę meblową, sprzęt AGD, ręcznikowiec elektryczny (elektryczny grzejnik ścienny).
b) węzeł sanitarny w skład którego wchodzić będą dwa pomieszczenia wyposażone w prysznic, toaletę, umywalki.
2. W ramach przedmiotowego postępowania, zamówienie zostanie podzielone na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisach dotyczących poszczególnych części zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ff88b3c5-433c-4bcc-80f6-11a83e4f8016
Biuletyn 541643-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Łabiszyn
Regon 092351200
Zamawiajacy adres ulica pl. 1000-lecia
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Łabiszyn
Zamawiajacy kod pocztowy 89-210
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 384 40 52
Zamawiajacy fax 52 384 41 77
Zamawiajacy email urzad@labiszyn.pl, zamowienia@labiszyn.pl
Adres strony url http://www.bip.labiszyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.bip.labiszyn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.labiszyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 89-210 Łabiszyn, Plac 1000-lecia 1
Nazwa nadana zamowieniu Budowa pola namiotowego z budynkiem gospodarczym z częścią higieniczno – sanitarną na Łabiszyńskiej Wyspie
Numer referencyjny IGM.271.5.2018
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pola namiotowego z budynkiem gospodarczym z częścią higieniczno – sanitarną na Łabiszyńskiej Wyspie. W ramach przedmiotowego zadania wykonany zostanie budynek o wymiarach zewnętrznych 510cmx680cm. W budynku gospodarczym pełniącym funkcję zaplecza pola namiotowego zostaną wydzielone następujące pomieszczenia: a) zaplecze gospodarcze wyposażone w: stół, krzesła, zabudowę meblową, sprzęt AGD, ręcznikowiec elektryczny (elektryczny grzejnik ścienny). b) węzeł sanitarny w skład którego wchodzić będą dwa pomieszczenia wyposażone w prysznic, toaletę, umywalki. 2. W ramach przedmiotowego postępowania, zamówienie zostanie podzielone na dwie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisach dotyczących poszczególnych części zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: a1) dla części 1: na sumę gwarancyjną min. 200 000,00 zł b1) dla części 2: na sumę gwarancyjną min. 20 000,00 zł
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe - Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 (jeżeli warunek dotyczący ust. 5 zostało postawiony w postępowaniu przez Zamawiającego.) - Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. - Jeżeli sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w SIWZ. - Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Za warunek spełniony, Zamawiający uzna: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: b1) dla części 1: - potwierdzający, że Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie budynku o wymiarach zewnętrznych min. 30 m2 (w przypadku składania ofert wspólnych w/w warunek tem nie podlega zsumowaniu, w/w warunek musi spełnić min. jeden z wykonawców łącznie) wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b2) dla części 2: - brak warunku udziału w postępowaniu dot.zdolności technicznej lub zawodowej;
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. - Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 (jeżeli warunek dotyczący ust. 5 zostało postawiony w postępowaniu przez Zamawiającego.); - w odniesieniu do warunków doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; - Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe o których mowa w SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ; 3) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ; 4) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (korzystanie przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postepowaniu), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale 4.2.2. SIWZ
Zakresie warunkow udzialu 1) potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. 2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; - DOTYCZY CZĘŚCI 1.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ. 3) kosztorys ofertowy - dotyczy części 1 4) UWAGA! Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia kopert z ofertami, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego do SIWZ wzoru. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: a) Część 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) b) Część 2: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy „PAŁUKI” Żnin O/Łabiszyn Nr 78 8181 0000 0015 0024 2000 0009 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Łabiszynie, ul. Plac 1000- lecia 1 w kancelarii pok. 15, lub załączyć do oferty. 6. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst w części 1: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku: 1) nie wykonania części przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, 2) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 3) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 4) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 5) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza o 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 7) zmiany termin zakończenia prac ustalony w umowie może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót – fakt ten musi zostać udokumentowany wpisem kierownika robót do dziennika budowy oraz zgłoszony niezwłocznie Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru; d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; e) zawarcia aneksu do niniejszej umowy na podstawie § 15 ust. 2 umowy, o ile realizacja wpływa na termin wykonania niniejszej umowy; f) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej – termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 8) zmiany podwykonawcy na zasobach którego w zakresie wiedzy i/lub doświadczenia Wykonawca powoływał się składając Ofertę celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Opóźnienia, o których mowa w ust. 2 pkt. 7 muszą być odnotowane w dzienniku budowy, udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. w części 2: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadku: 1) nie wykonania części przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, 2) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 3) zmiany termin zakończenia prac ustalony w umowie może ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; c) wystąpienia istotnego błędu w dokumentacji projektowej – termin umowny może zostać wydłużony o czas niezbędny na usunięcie wad w projekcie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. d) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 2 - 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Budowa zaplecza gospodarczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik informacje dodatkowe Termin zakończenie robót: 2 miesiące od dnia podpisania umowy,
Zalacznik krotki opis W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca wykona prace związane z: a) wykonaniem konstrukcji budynku, w skład którego wykonane zostaną następujące prace: - roboty ziemne i fundamentowe; - wykonanie ścian; - więźba i pokrycie dachowe; - odwodnienie; - stolarka okienna i drzwiowa; - wykończenie ścian; - wykończenie sufitów; - elewacja zewnętrzna; - pochylnie; - wykonanie instalacji wentylacyjnej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 9 – dokumentacja projektowa – opis konstrukcji i architektury Załącznik nr 10 - dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu - mapa Załącznik nr 11 - dokumentacja projektowa – rzut przyziemia (parteru) rys. A-1 Załącznik nr 12 - dokumentacja projektowa – rzut dachu rys. A-2 Załącznik nr 13 - dokumentacja projektowa – przekrój architektura rys. A-A Załącznik nr 14 - dokumentacja projektowa – elewacja ark. 1 Załącznik nr 15 - dokumentacja projektowa – elewacja ark. 2 Załącznik nr 16 - dokumentacja projektowa – zestawienie stolarki rys. A-5 Załącznik nr 17 - dokumentacja projektowa – rzut fundamentów rys. K-1 Załącznik nr 18 - dokumentacja projektowa – rzut więźby dachowej rys. K-2 b) wykonanie instalacji sanitarnej w zakresie: - Instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej; - Instalacji zewnętrznej wody zimnej; - Instalacji wewnętrznej wody zimnej; - Instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej; - Instalacji ogrzewania; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 19 - dokumentacja projektowa - opis instalacji sanitarnej Załącznik nr 20 - dokumentacja projektowa – projekt zagospodarowania terenu - mapa Załącznik nr 21 - dokumentacja projektowa – profil kanalizacji rys. S-2 Załącznik nr 22 - dokumentacja projektowa – profil zew. Instalacji wody rys. s-3 Załącznik nr 23 - dokumentacja projektowa – rzut parteru rys. s-4 Załącznik nr 24 - dokumentacja projektowa - rzut parteru rys. s-5 Załącznik nr 25 - dokumentacja projektowa – przekrój instalacji wod - kan rys. s-6 Załącznik nr 26 - dokumentacja projektowa – przekrój instalacji wod – kan rys. s-7 Załącznik nr 27 - dokumentacja projektowa – przekrój instalacji wod – kan przekrój rys. s-8 Załącznik nr 28 - dokumentacja projektowa – rzut parteru rys. s-9 a) wykonanie instalacji elektrycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik nr 29 - dokumentacja projektowa – instalacja elektryczna b) dostawa i montaż tablicy z regulaminem pola namiotowego;
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenia pomieszczenia gospodarczego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik informacje dodatkowe terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca części 1 wykona wszystkie prace ze swojego zakresu w pomieszczeniu gospodarczym, potwierdzone wezwaniem w formie pisemnej ze strony Zamawiającego na wskazany adres e-mail podany w umowie, do podjęcia montażu elementów wyposażenia.
Zalacznik krotki opis W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy i zamontuje elementy wchodzące w skład wyposażenia pomieszczenia gospodarczego w następujące elementy: a) zabudowa meblowa na długości 430cm – zgodnie z rys A-1 (rzut parteru) stanowiący załącznik do SIWZ, - kolor frontów i zabudowy: szary, - szuflady na prowadnicach z cichym domykaniem (4 szt.), min. obciążenie do 30 kg; - szafka zlokalizowana pod zlewozmywakiem wyposażona w drzwi dwuskrzydłowe, z systemem cichego domykania - szafka dochodząca do prawego rogu pomieszczenia, wyposażona w drzwi dwuskrzydłowe, z systemem cichego domykania i jedną półką w środku, - przygotowanie otworu, zabezpieczenie i montaż (osadzenie) zlewozmywaka dwukomorowego którego koszty zakupu stoją po stronie Wykonawcy realizującego część 1 zadania; b) blat kuchenny: - laminowany - grubość min. 35 mm - kolor: tzw. „złoty dąb” zbliżony do kolorystyki w załączniku nr 30 do SIWZ (dokładna kolorystyka, docień zostanie ustalona po konsultacji z Zamawiający na etapie realizacji przedmiotu zamówienia) c) kuchenka elektryczna: - urządzenie fabrycznie nowe; - wolnostojąca; - gwarancja min. 24 miesiące; - czteropalnikowa ceramiczna; - piekarnikiem elektrycznym; - klasa energetyczna A lub wyższa; Kolor: inox lub odcień szarości dopasowany do kolorystyki frontów zabudowy meblowej, - gwarancja producenta min. 24 miesiące d) lodówka - urządzenie fabrycznie nowe; - zawiasy z lewej strony; - podblatowa do zabudowy (front meblowy); - klasa energetyczna: A+ lub wyższa; -pojemności całkowita netto min. 110l; - zamrażarka (opcjonalnie); - gwarancja producenta min. 24 miesiące; e) stół o wymiarach 80cmx80cm - wykonany z drewna bukowego; - blat laminowany lub mdf, - nogi z drewna bukowego lub mdf, - kolor: biały lub drewnopodobny lub elementy mieszane w odcieniu zbliżonym do blatu kuchennego i kolorystycznie związany z krzesłami; - przykładowy wzór rozwiązania kolorystycznego zawiera załącznik nr 31 do SIWZ (zdjęcia mają charakter poglądowy co do kolorystyki) f) krzesła: - z oparciem - wykonane z drewna bukowego, lub siedzisko wykonane z polipropylenu, lub płyty mdf, nogi z drewna bukowego - bez podłokietników - bez obicia materiałem siedzisk i oparcia - kolor blatu: biały lub drewnopodobny lub elementy mieszane (białe i drewnopodobne) w odcieniu zbliżonym do blatu kuchennego i kolorystycznie związany z krzesłami, - przykładowy wzór rozwiązania kolorystycznego zawiera załącznik nr 31 do SIWZ (zdjęcia mają charakter poglądowy co do kolorystyki) g) elektryczny grzejnik ścienny - urządzenie fabrycznie nowe; - wymiary: min.: szer. 550cm wys. 900 cm - kolor: biały - rodzaj: drabinka - moc: min. 500W Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w tym poglądowe usytuowanie elementów wyposażenia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 9 do załącznika nr 29
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria rękojmia
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)