Dostawa mebli laboratoryjnych do sali 115 w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki

Publication date 2018-04-10
End date 2018-04-19 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542500-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych do sali 115 w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, tj.:
1.Stół laboratoryjny 14 szt.
2.Nadstawki na stoły laboratoryjne - 14 szt.
3.Stół narożny – stanowisko wykładowcy - 2 szt.
4.Kontenerek biurkowy - 2 szt.
5.Obudowa zlewozmywaka - 1 szt.
6.Regał otwarty/zamknięty z szufladami - 1 szt.
7.Regał zamknięty - 2 szt.
8.Regał otwarty - 2 szt.
9.Szafka pod sprzęt drukujący - 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4201e31f-6f85-4385-8449-00aa5c9e8593
Biuletyn 542500-N-2018
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej
Regon 00000162000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon +48 58 347 13 10
Zamawiajacy fax +48 58 347 28 21
Zamawiajacy email mkrasinska@mif.pg.gda.pl, sekretariat@mif.pg.gda.pl
Adres strony url www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Wydział Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny pok. 103c.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli laboratoryjnych do sali 115 w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, na potrzeby Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki
Numer referencyjny ZP 72/019/D/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli laboratoryjnych do sali 115 w Gmachu Głównym Politechniki Gdańskiej, tj.: 1.Stół laboratoryjny 14 szt. 2.Nadstawki na stoły laboratoryjne - 14 szt. 3.Stół narożny – stanowisko wykładowcy - 2 szt. 4.Kontenerek biurkowy - 2 szt. 5.Obudowa zlewozmywaka - 1 szt. 6.Regał otwarty/zamknięty z szufladami - 1 szt. 7.Regał zamknięty - 2 szt. 8.Regał otwarty - 2 szt. 9.Szafka pod sprzęt drukujący - 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 39180000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-07-02T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: a)oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do SIWZ). b)oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zakresie warunkow udzialu 1.Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego. 2.Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 3.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca albo wykonawcy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących: Terminu: Termin realizacji umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a)opóźnień wynikający z przedłużeniem się remontu pomieszczenia, w którym mają być zamontowane meble; b)działania siły wyższej (klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Zamawiającego lub Wykonawcy); c)ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezawinionych przez strony, niemożliwych do przewidzenia przeszkód formalno-prawnych, między innymi dotyczących decyzji urzędowych; W wyżej wymienionych okolicznościach Strony ustalą nowe terminy umowne, z tym że zakres zmiany terminu musi być proporcjonalny do przyczyny jaka ją spowodowała. W przypadku, gdy siła wyższa spowoduje przesunięcie terminu wykonania umowy przez Wykonawcę o więcej niż 30 dni, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zmiana w zakresie przedmiotu umowy: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany przedmiot zamówienia nie będzie dostępny na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy lub zaprzestano jego produkcji. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych co najmniej równych lub lepszych od przedstawionych w ofercie Wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu zamówienia na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy.
IV 4 4 data 2018-04-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:45
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin przystąpienia do naprawy gwarancyjnej
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)