GuidZP400 |
23d4bf4a-827b-4f9a-a18a-89a3a9782935
|
Biuletyn |
543756-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30852500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
96
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czarnków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
067 35 28 090
|
Zamawiajacy fax |
067 35 28 171
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zzozczarnkow.x.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.czarnkow.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital.czarnkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zoz
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zzozczarnkow.x.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy,osobiście,za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Kościuszki 96,64-700 Czarnków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych Pakiety I - V
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/4/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych Pakiet I-V , zgodnie z asortymentem określonym w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
7755736,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Data zakonczenia |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje dodatkowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz
spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego w pkt 13.3,
do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wzór w
załączniku nr 2 niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w powyższym oświadczeniu stanowią
potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca do oferowanego dla dostawy wyrobu medycznego, w rozumieniu ustawy
o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (T. jedn. Z dnia 26 maja 2015r. Dz.U.
z 2015r, poz. 876) składa oświadczenie o posiadaniu dokumentów, które należy
złożyć do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów
Medycznych i Produktów Biobójczych w związku z pierwszym wprowadzeniem
wyrobu medycznego do obrotu. ( do wglądu na żądanie Zamawiającego). 2.
Wykonawca składa oświadczenie o dysponowaniu deklaracjami zgodności CE dla
oferowanych dostaw ( do wglądu na żądanie Zamawiającego). 3.Do składanej oferty
należy załączyć wypełnione tabele z Tomu III. W tabelach należy podać nazwę
oferowanego materiału i nr katalogowy. Należy także złożyć oświadczenie o
udostępnienie na życzenie Zamawiającego kart katalogowych oferowanego
asortymentu
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym
wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń – na Formularzu
oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2.Dokument (np. zobowiązanie) innych
podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a PZP. 3 Pełnomocnictwo ustanowione do
reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej
za zgodność z oryginałem notarialnie. 4 Spis wszystkich załączonych dokumentów
(spis treści) - zalecane (nie jest wymagane)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
wskazany w zapisach siwz
|
IV 4 4 data |
2018-04-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
8762,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pakiet 1
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
6111,60
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pakiet 2
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29985,86
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pakiet 3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
16825,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pakiet 4
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
pakiet 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
24000000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
15872,90
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
pakiet 5
|
| |