| GuidZP400 |
e9538435-4141-4897-9773-cd1365e1c747
|
| Biuletyn |
544422-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
|
| Regon |
1775600260
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pretficza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
50-930
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
713 606 000
|
| Zamawiajacy fax |
713 606 497
|
| Zamawiajacy email |
beata.skora@zus.pl
|
| Adres strony url |
www.zus.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl/o-zus/zamowienia-publiczne
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą lub kurierem lub osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu (50-930), ul. Preficza 11, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż mebli biurowych dla I i II Inspektoratu ZUS we Wrocławiu oraz Inspektoratu ZUS w Trzebnicy.
|
| Numer referencyjny |
470000/271/4/2018-ZAP
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do jednostek terenowych Oddziału ZUS we Wrocławiu obejmująca m.in.: transport, rozładunek, wniesienie, ustawienie oraz wypoziomowanie dostarczonych mebli w miejsca (pomieszczenia biurowe) wskazane przez Zamawiającego. Na życzenie Zamawiającego dostarczone meble mogą również zostać skręcone ze sobą bokami.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
162589,55
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
90
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 uPzp;
|
| Inne dokumenty niewymienione |
a) formularz ofertowy;
b) pełnomocnictwo;
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert – wadium w wysokości 4.800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych).
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 uPzp. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne, nagłe i niespodziewane zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia (takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne), pozostające poza kontrolą Stron umowy, jeżeli zaistnienie siły wyższej uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie po jej zaistnieniu i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie,
2) konieczności wprowadzenia zmian w umowie wynikających ze zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa.
|
| IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski,
|
| IV 4 5 okres |
30
|