| GuidZP400 |
277b96b3-408a-44e3-b516-9f14c30d2c3e
|
| Biuletyn |
545354-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rzeszowski
|
| Regon |
69156004000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rejtana
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
35959
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
178 721 018
|
| Zamawiajacy fax |
178 721 262
|
| Zamawiajacy email |
org@univ.rzeszow.pl
|
| Adres strony url |
www.ur.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.ur.edu.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ur.edu.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy P.z.p. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Dokumenty złożone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych, 35-310 Rzeszów, ul. S. Pigonia 6, budynek A4, pokój nr 3
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego
|
| Numer referencyjny |
ZP/UR/45/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
|
| Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony i podpisany Formularz oferty
Wypełniony i podpisany Formularz cenowy odpowiednio dla zadań od 1,2,3,4
(Należy obowiązkowo wypełnić wymagane kolumny)
Pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej prze notariusza)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Dotyczy zadań 1 i 2:
1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia której zmiana dotyczy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dostarczanego asortymentu, po warunkiem
zaprzestania jego produkcji (fakt ten musi zostać udowodniony przez Wykonawcę) i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego na dostarczanie innego asortymentu.
|
| IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp
Wykonawca składa niniejsze Oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu.
Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 1.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 2.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2018-12-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 3: Jednorazowa dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 1.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33190000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Zadanie nr 4: Jednorazowa dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 2.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w dniach |
14
|
| Zalacznik krotki opis |
Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
|
| | |