Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego

Publication date 2018-04-16
End date 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Rzeszowski
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545354-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003, 331900008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )

Dodatkowe informacje

GuidZP400 277b96b3-408a-44e3-b516-9f14c30d2c3e
Biuletyn 545354-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Rzeszowski
Regon 69156004000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rejtana
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35959
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 721 018
Zamawiajacy fax 178 721 262
Zamawiajacy email org@univ.rzeszow.pl
Adres strony url www.ur.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ur.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ur.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być przygotowana zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ustawy P.z.p. Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie na papierze przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. Dokumenty złożone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający nie wyraża zgody na sporządzenie oferty w języku powszechnie używanym w handlu międzynarodowym
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Rzeszowski Dział Zamówień Publicznych, 35-310 Rzeszów, ul. S. Pigonia 6, budynek A4, pokój nr 3
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów zużywalnych niezbędnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego
Numer referencyjny ZP/UR/45/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wypełniony i podpisany Formularz cenowy odpowiednio dla zadań od 1,2,3,4 (Należy obowiązkowo wypełnić wymagane kolumny) Pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej prze notariusza)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dotyczy zadań 1 i 2: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia której zmiana dotyczy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dostarczanego asortymentu, po warunkiem zaprzestania jego produkcji (fakt ten musi zostać udowodniony przez Wykonawcę) i po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego na dostarczanie innego asortymentu.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o które mowa w art. 24 ust. 1 pkt.23 ustawy Pzp składane na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca składa niniejsze Oświadczenie w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 (informacja z otwarcia ofert) w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania jego z innymi wykonawcami biorącymi udział w niniejszym postępowaniu nie prowadzą do zakłóceń konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3: Jednorazowa dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 1.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33190000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4: Jednorazowa dostawa materiałów zużywalnych do prowadzenia zajęć ze studentami Wydziału Medycznego część 2.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do siwz (formularz cenowy- zał. 1.1 do siwz )
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)