Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu z podziałem na 2 pakiety Pakiet 1 – ARTYKUŁY BIUROWE Pakiet 2 – ARTYKUŁY PAPIERNICZE

Publication date 2018-04-16
End date 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543867-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu z podziałem na 2 pakiety Pakiet 1 – ARTYKUŁY BIUROWE Pakiet 2 – ARTYKUŁY PAPIERNICZE

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f53ca5c7-0b00-4aee-8765-f195b4db373b
Biuletyn 543867-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Onkologii we Wrocławiu
Regon 00029009600000
Zamawiajacy adres ulica pl. Hirszfelda
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-413
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 3689584
Zamawiajacy fax 71 36 89 583; 36 89 234
Zamawiajacy email dzp@dco.com.pl
Adres strony url http://www.zamowienia.dco.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja tak, http://www.zamowienia.dco.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PL. HIRSZFELDA 12 budynek H (Przychodnia), III piętro, pok. 312 ; 53-413 WROCŁAW
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu z podziałem na 2 pakiety Pakiet 1 – ARTYKUŁY BIUROWE Pakiet 2 – ARTYKUŁY PAPIERNICZE
Numer referencyjny ZP/PN/32/18/IEL/AJ
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa artykułów biurowych i papierniczych na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu z podziałem na 2 pakiety Pakiet 1 – ARTYKUŁY BIUROWE Pakiet 2 – ARTYKUŁY PAPIERNICZE
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow doświadczenie rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Za zamówienie odpowiadające swym rodzajem i wartością zamawiający uzna: co najmniej:  2 dostawy artykułów biurowych każdą na kwotę minimum 70 tys. zł. brutto – dla Pakietu nr 1,  2 dostawy artykułów papierniczych każdą na kwotę minimum 30 tys. zł. brutto – dla Pakietu nr 2.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5.7.1.1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5.7.1.2. oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5.7.1.3. oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 5.7.1.4. oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z 12.1.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1785, 2141, 2372, 2432).
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty w wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. – wykaz dostaw zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia wymaganych parametrów, Wykonawca przedłoży na wezwanie Zamawiającego odpowiednie katalogi producenta (zawierające numery katalogowe oferowanych produktów) lub nazwy własne w braku katalogów, foldery lub materiały źródłowe producenta/oświadczenia producenta w czytelny i jasny sposób potwierdzające spełnianie parametrów opisanych przez Zamawiającego w załączniku 1a i 1b do SIWZ. Brak potwierdzenia parametrów wymaganych zostanie uznany za niespełnienie przez oferowany produkt tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba ze zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy. W przypadku sporządzenia ww. dokumentów w języku obcym do oferty należy dołączyć dokument (y) wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach w tym również poprzez zwrócenie się o złożenie dodatkowych wyjaśnień przez Wykonawcę. UWAGA- Każdy dokument powinien być opisany, jakiej pozycji z Załącznika 1a i 1b do SIWZ dotyczy.
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie łącznie 2.800 zł (dwa tysiące osiemset zł). Wysokość wadium na poszczególne pakiety wynosi: Pakiet nr 1 1900,00 zł Pakiet nr 2 900,00 zł 8.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.1.1. pieniądzu; 8.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.1.3. gwarancjach bankowych; 8.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku nie wyczerpania asortymentu wynikającego z niniejszej umowy, przed upływem okresu do którego umowa jest zawarta, na wniosek stron do umowy mogą zostać wprowadzone zmiany polegające na zmianie terminu obowiązywania umowy w formie aneksu. 2. Zamawiający przewiduje ponadto możliwość dokonania zmiany umowy w każdym przypadku, kiedy zmiany umowy są korzystne dla Zamawiającego z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych. 3. W przypadku zmiany osób upoważnionych do reprezentacji/odbioru/kontaktów Zamawiający i Wykonawca zobowiązują się wprowadzić zmiany do umowy w formie aneksu.
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ARTYKUŁY BIUROWE
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis ARTYKUŁY PAPIERNICZE
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostarczenia towaru wolnego od wad
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy sukcesywnej
Znaczenie 15,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)