Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń aktywnych sieci, demontaż starych urządzeń oraz dostarczenie, instalacja, konfiguracja i wdrożenie aplikacji zarządzającej siecią, przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla dwóch pracowników Zamawiającego oraz naprawa, rozbudowa i modyfikacja sieci kablowej (LAN) w pomieszczeniach użytkowanych przez Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie.

Publication date 2018-04-17
End date 2018-04-24 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sieć ethernet

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546356-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 324150005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń aktywnych sieci, demontaż starych urządzeń oraz dostarczenie, instalacja, konfiguracja
i wdrożenie aplikacji zarządzającej siecią, przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla dwóch pracowników Zamawiającego oraz naprawa, rozbudowa i modyfikacja sieci kablowej (LAN) w pomieszczeniach użytkowanych przez Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6d1e9a21-4bfa-4894-aea8-8d2247d14d6d
Biuletyn 546356-N-2018
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Regon 14204948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Zjazd
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 69 400
Zamawiajacy fax 22 55 69 403
Zamawiajacy email k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
Adres strony url www.mcs-przychodnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcs-przychodnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, w Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń aktywnych sieci, demontaż starych urządzeń oraz dostarczenie, instalacja, konfiguracja i wdrożenie aplikacji zarządzającej siecią, przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla dwóch pracowników Zamawiającego oraz naprawa, rozbudowa i modyfikacja sieci kablowej (LAN) w pomieszczeniach użytkowanych przez Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
Numer referencyjny (nr ref. sprawy: ZP/11/18)
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń aktywnych sieci, demontaż starych urządzeń oraz dostarczenie, instalacja, konfiguracja i wdrożenie aplikacji zarządzającej siecią, przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla dwóch pracowników Zamawiającego oraz naprawa, rozbudowa i modyfikacja sieci kablowej (LAN) w pomieszczeniach użytkowanych przez Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32415000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 4
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł brutto.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę w skład której wchodziły: dostarczenie, instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń aktywnych sieci oraz dostarczenie, instalacja, konfiguracja i wdrożenie aplikacji zarządzającej siecią, przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń, demontaż starych urządzeń oraz naprawa, rozbudowa i modyfikacja sieci kablowej (LAN) o wartości zamówienia nie mniejszej niż: 250 000,00 zł brutto, b) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który posiada aktualny certyfikat wdrożeniowy wydany przez producenta oferowanych urządzeń, c) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który posiada certyfikat potwierdzający, że jest certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania. d) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który przedstawi Normy ISO-9001 oraz ISO-14001 dla oferowanych przełączników; e) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który przedstawi oświadczenie producenta lub przedstawiciela producenta o zgodności oferowanych przełączników ze standardem RoHS
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu 1.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego; 2. Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) Aktualny certyfikat wdrożeniowy wydany przez producenta oferowanych urządzeń; 2) Certyfikat potwierdzający, że jest certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania; 3) Normy ISO-9001 oraz ISO-14001 dla oferowanych przełączników; 4) Oświadczenia producenta lub przedstawiciela producenta o zgodności oferowanych przełączników ze standardem RoHS (wg własnego wzoru)
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium, 3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4 6) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. 20 1240 1037 1111 0010 2605 1773 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty) b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy. 2. Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach i zakresach: 1) zaistnienia przerw w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, 2) gdy niezbędna okaże się zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy i o ile zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy – w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy, 3) gdy wystąpią czynniki obiektywne lub niezależne od Stron tej umowy, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków – w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w tym też zmian w harmonogramie realizacji całego zamówienia. 3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w ust. 2 umowy. 4. W przypadku niemożności wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, Zamawiający jest uprawniony do całkowitego odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym. 5. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn o których mowa w ust. 5, Zamawiający na żądanie Wykonawcy zapłaci mu należną część wynagrodzenie z tytułu częściowego wykonania umowy. 7. Niezależnie od sytuacji unormowanej w art. 145 ustawy, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach nierozpoczęcia w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, w terminie 3 dni od daty zaistnienia tej okoliczności;
IV 4 4 data 2018-04-24T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Cas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)