GuidZP400 |
6d1e9a21-4bfa-4894-aea8-8d2247d14d6d
|
Biuletyn |
546356-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
|
Regon |
14204948200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Nowy Zjazd
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 55 69 400
|
Zamawiajacy fax |
22 55 69 403
|
Zamawiajacy email |
k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
|
Adres strony url |
www.mcs-przychodnia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcs-przychodnia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Mazowieckie Centrum Stomatologii Spółka z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00 - 301 Warszawa, w Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń aktywnych sieci, demontaż starych urządzeń oraz dostarczenie, instalacja, konfiguracja i wdrożenie aplikacji zarządzającej siecią, przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla dwóch pracowników Zamawiającego oraz naprawa, rozbudowa i modyfikacja sieci kablowej (LAN) w pomieszczeniach użytkowanych przez Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ulicy Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
(nr ref. sprawy: ZP/11/18)
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń aktywnych sieci, demontaż starych urządzeń oraz dostarczenie, instalacja, konfiguracja
i wdrożenie aplikacji zarządzającej siecią, przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń dla dwóch pracowników Zamawiającego oraz naprawa, rozbudowa i modyfikacja sieci kablowej (LAN) w pomieszczeniach użytkowanych przez Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. - szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest określony w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32415000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
4
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł brutto.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej jedną dostawę w skład której wchodziły: dostarczenie, instalacja, uruchomienie i konfiguracja urządzeń aktywnych sieci oraz dostarczenie, instalacja, konfiguracja i wdrożenie aplikacji zarządzającej siecią, przeprowadzenie certyfikowanych szkoleń, demontaż starych urządzeń oraz naprawa, rozbudowa i modyfikacja sieci kablowej (LAN) o wartości zamówienia nie mniejszej niż: 250 000,00 zł brutto,
b) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który posiada aktualny certyfikat wdrożeniowy wydany przez producenta oferowanych urządzeń,
c) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który posiada certyfikat potwierdzający, że jest certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania.
d) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który przedstawi Normy ISO-9001 oraz ISO-14001 dla oferowanych przełączników;
e) o zamówienie może się ubiegać wykonawca, który przedstawi oświadczenie producenta lub przedstawiciela producenta o zgodności oferowanych przełączników ze standardem RoHS
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zawarł z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego;
2. Wykaz dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Aktualny certyfikat wdrożeniowy wydany przez producenta oferowanych urządzeń;
2) Certyfikat potwierdzający, że jest certyfikowanym instalatorem oferowanego systemu okablowania;
3) Normy ISO-9001 oraz ISO-14001 dla oferowanych przełączników;
4) Oświadczenia producenta lub przedstawiciela producenta o zgodności oferowanych przełączników ze standardem RoHS (wg własnego wzoru)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji.
2) Dowód wniesienia/wpłacenia wadium,
3) Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu,
4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
5) Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w Rozdziale IV SIWZ powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 4
6) Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao S.A. 20 1240 1037 1111 0010 2605 1773 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę lub nr postępowania co umożliwi identyfikację wpłaty)
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium.
4. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
5. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa.
6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy.
8. Zamawiający zatrzyma wadium w sytuacji wystąpienia ustawowych podstaw do jego zatrzymania.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany i uzupełnienia postanowień umowy mogą być dokonywane w granicach określonych
w art. 144 ust. 1 ustawy.
2. Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy w następujących przypadkach i zakresach:
1) zaistnienia przerw w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) gdy niezbędna okaże się zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy i o ile zmiana taka będzie korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy – w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy,
3) gdy wystąpią czynniki obiektywne lub niezależne od Stron tej umowy, tj.: zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia zdarzenie występujące po zawarciu umowy, uniemożliwiające należyte wykonanie przez Stronę jej obowiązków – w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w tym też zmian w harmonogramie realizacji całego zamówienia.
3. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności wskazanych w ust. 2 umowy.
4. W przypadku niemożności wykonania przez Wykonawcę przedmiotu umowy z przyczyn, za które Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności, Zamawiający jest uprawniony do całkowitego odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym.
5. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
6. W przypadku odstąpienia od umowy z przyczyn o których mowa w ust. 5, Zamawiający na żądanie Wykonawcy zapłaci mu należną część wynagrodzenie z tytułu częściowego wykonania umowy.
7. Niezależnie od sytuacji unormowanej w art. 145 ustawy, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w następujących przypadkach nierozpoczęcia w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, w terminie 3 dni od daty zaistnienia tej okoliczności;
|
IV 4 4 data |
2018-04-24T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 5 okres |
30
|