Dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny medycznej

Publication date 2018-04-17
End date 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Miejscowość Piekary Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546101-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny medycznej z podziałem na 8 pakietów.Poszczególne pakiety nie mogą być dzielone przez
Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawarto w załącznikach nr 2 i 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3e1e0fec-5202-43ba-8f09-8ca7a8c5851e
Biuletyn 546101-N-2018
Zamawiajacy nazwa Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
Regon 24154217700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Piekary Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41940
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 39 38 100
Zamawiajacy fax 32 39 38 127
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.piekary.pl
Adres strony url www.szpital.piekary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o. o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.piekary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrdnictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Siedziba Zamawiającego - sekretariat, adres 41- 940 Piekary Śląskie, ul.Szpitalna 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny medycznej
Numer referencyjny ZP/PN/07/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych i bielizny medycznej z podziałem na 8 pakietów.Poszczególne pakiety nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie zostaną odrzucone. Szczegółowe opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacji zawarto w załącznikach nr 2 i 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Dodatkowo będzie spełniał bezwzględnie wszystkie funkcje, dla których jest przeznaczony oraz zapewniał bezpieczeństwo pacjentom jak również komfort pracy personelowi medycznemu. 2. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. 3. Zaoferowane do przetargu wyroby medyczne muszą być dopuszczenie do obrotu i użytkowania zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2017 poz. 211 ze zm. ). 4. Oferowane do przetargu wyroby muszą posiadać cechy wskazane w opisie i odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w SIWZ 5. Dostarczane wyroby muszą być odpowiednio opakowany, oznakowany w języku polskim, etykietą zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod; wyraz "jałowe", "sterylne" jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności. 6. Zamawiający wymaga, aby instrukcje dołączone do przedmiotu zamówienia były sporządzone w języku polskim. 7. Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) dołączyć stosowne oświadczenie –załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia. 8.Zgodnie z art. 91 ust. 3a Zamawiający informuje, iż jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu (w tym ilości zamawianego w danej dostawie przedmiotu umowy) oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, tj. ilości hospitalizowanych pacjentów w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej umowie, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w § 4 ust. 1, poprzez niezłożenie pełnego zamówienia na asortyment określony w załączniku do umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularza asortymentowo – cenowego, przy zastrzeżeniu iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia wskazanego w § 3 ust 2. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §4 ust. 1. 3. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1 Bielizna medyczna i zestawy medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 14 pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 Bielizna medyczne, materiały opatrunkowe, zestawy medyczne oraz inne wyroby medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 16 pozycji wskazanych w Załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3 Podkłady higieniczne na stół operacyjny oraz inne wyroby medyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 4 pozycje wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 Bielizna medyczna oraz wyroby medyczne różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 15 pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 42 pozycje wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 Materiały opatrunkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 25 pozycji wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet 7 Opatrunki pooperacyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Pakiet obejmuje 4 pozycje wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin wazności
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)