Dostawa kontrastów, stymulatorów i innych wyrobów medycznych

Publication date 2018-04-19
End date 2018-04-27 00:00:00
Instytucja 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546211-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 336960005, 336316008, 331400003, 331820009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontrastów, stymulatorów i innych wyrobów medycznych zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki Nr 1.1-1.6 do SIWZ oraz tabelą parametrów granicznych i oceny jakościowej stanowiącą Załącznik nr 1.7 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 6 zadaniach:
Zadanie nr 1 – Środki kontrastowe GADOTERIC ACID z substancją pomocniczą Tetraksetan
Zadanie nr 2 – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych w placówkach służby zdrowia
Zadanie nr 3 – Preparaty do myjni endoskopowej ETD-3
Zadanie nr 4 – Gąbka żelatynowa
Zadanie nr 5 – Opatrunki specjalistyczne do kaniul
Zadanie nr 6 – Stymulator resynchronizujący (CRT-P) z elektrodami i akcesoriami do implantacji + cewnik subselektywny

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 91d04ff9-6505-458a-b8f5-e89608029164
Biuletyn 546211-N-2018
Zamawiajacy nazwa 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Regon 43102223200011
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20049
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 183 203
Zamawiajacy fax 261 183 203
Zamawiajacy email zamowienia.publ@1wszk.pl
Adres strony url www.1wszk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.1wszk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1wszk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak. Oferta może zostać złożona wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ, Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kontrastów, stymulatorów i innych wyrobów medycznych
Numer referencyjny DZP/PN/20/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontrastów, stymulatorów i innych wyrobów medycznych zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załączniki Nr 1.1-1.6 do SIWZ oraz tabelą parametrów granicznych i oceny jakościowej stanowiącą Załącznik nr 1.7 do SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w 6 zadaniach: Zadanie nr 1 – Środki kontrastowe GADOTERIC ACID z substancją pomocniczą Tetraksetan Zadanie nr 2 – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych w placówkach służby zdrowia Zadanie nr 3 – Preparaty do myjni endoskopowej ETD-3 Zadanie nr 4 – Gąbka żelatynowa Zadanie nr 5 – Opatrunki specjalistyczne do kaniul Zadanie nr 6 – Stymulator resynchronizujący (CRT-P) z elektrodami i akcesoriami do implantacji + cewnik subselektywny 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 1.1-1.6.
Cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawców, którzy składają ofertę aktualnej wymaganej prawem koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej/ składu celnego/ składu konsygnacyjnego na prowadzenie obrotu asortymentem stanowiącym przedmiot zamówienia kwalifikowany jako produkty lecznicze
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. II. Oświadczenie własne Wykonawcy – w celu wstępnego potwierdzenia, że ww. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.12-23 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia.
Zakresie warunkow udzialu koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania na wytwarzanie produktów stanowiących przedmiot oferty (dotyczy produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt. 2) ustawy Pzp, Zamawiający wymaga posiadania nw. dokumentów: 1) dla produktów kwalifikowanych jako produkty lecznicze: a) pozwolenie/zezwolenie, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. 2008 Nr 45 poz. 271 z późniejszymi zmianami) – aktualne na dzień składania ofert, b) Oświadczenia Wykonawcy, iż oferowane produkty farmaceutyczne posiadają wymaganą rejestrację i aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem, okazywalne na każde wezwanie Zamawiającego (dotyczy zad. nr 1) – wzór ośw. załącznik nr 6 do SIWZ, c) Oświadczenia, iż zaoferowane produkty farmaceutyczne posiadają ważną charakterystykę dla produktu leczniczego, okazywalną na każde wezwanie Zamawiającego (dotyczy zad. nr 1) – wzór ośw. załącznik nr 6 do SIWZ, 2) dla produktów zakwalifikowanych przez producenta jako wyrób medyczny: aktualny dokument dopuszczenia do obrotu i używania na rynku krajowym dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych z dn. 20.05.2010 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 ze zm.) potwierdzającego oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE, tj.: - deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, - certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej. 3) dla produktów kwalifikowanych jako preparaty biobójcze - pozwolenie, o którym mowa w Ustawie o produktach biobójczych z dnia 13 września 2002 r. (Dz. U. 175 z 2002 r. poz.1433 ze. zm,) – dotyczy zad. nr 2 i 3. 4) dla środków zakwalifikowanych jako niebezpieczne - aktualne karty charakterystyki zgodne ze stanem prawnym na dzień ogłoszenia substancji niebezpiecznej, a jeżeli preparat nie jest klasyfikowany jako niebezpieczny, należy złożyć stosowne oświadczenie (nie dotyczy środków zakwalifikowanych jako produkt leczniczy), wskazujące jednoznacznie jakich pozycji ono dotyczy. – dotyczy zad. nr 2 i 3. 5) Oświadczenie, że zaoferowane przez Wykonawcę produkty, będące przedmiotem zamówienia zostały poddane badaniom, które potwierdzają skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub badaniami PZH - dokumenty te Wykonawca przedstawi na każde żądanie Zamawiającego. – dotyczy zad. nr 2 i 3. 6) Etykiety handlowe dla każdej oferowanej pozycji asortymentowej w celu sprawdzenia czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem – dotyczy zad. nr 2 i 3. 7) Materiały informacyjne, opisy, katalogi, foldery w języku polskim dla każdego z elementów oferowanego asortymentu, nie zawierające informacji sprzecznych z informacjami podanymi w załączniku nr 1 do SIWZ – z opisem przedmiotu zamówienia (z wyraźnym zaznaczeniem pozycji której dotyczą) – dotyczy zad. nr 2-6.
Inne dokumenty niewymienione a) wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, b) formularz cenowy/ specyfikacja asortymentowo-cenowa, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, c) prawidłowo wypełnioną tabelę parametrów granicznych (dotyczy zadania nr 6), d) materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, o których mowa w pkt.IV.2 pkt.3 ppkt 7) SIWZ (dotyczy zadania nr 6 - w celu dokonania oceny jakościowej) e) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp oraz załącznikami Nr 2.1-2.3 do SIWZ (wzory umów).
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Środki kontrastowe GADOTERIC ACID z substancją pomocniczą Tetraksetan
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 4 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni dużych w placówkach służby zdrowia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Preparaty do myjni endoskopowej ETD-3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33631600-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 3 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – Gąbka żelatynowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 1 pozycja asortymentowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – Opatrunki specjalistyczne do kaniul
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis 2 pozycje asortymentowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zadanie nr 6 – Stymulator resynchronizujący (CRT-P) z elektrodami i akcesoriami do implantacji + cewnik subselektywny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33182000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 7 pozycji asortymentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.6 do SIWZ oraz tabela parametrów granicznych i oceny jakościowej stanowiąca Załącznik nr 1.7 do SIWZ
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)