Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego przez okres 6 miesięcy do Jednostek UMP na terenie miasta Poznania

Publication date 2018-04-19
End date 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547521-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301920001, 301976442
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego przez okres 6 miesięcy do Jednostek UMP na terenie miasta Poznania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b3f064e8-95d5-4d06-9e48-6f2bf3b86c57
Biuletyn 547521-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28881100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fredry
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61701
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 854-60-00
Zamawiajacy fax 61 852-04 -55, 8546146
Zamawiajacy email dzp@ump.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://administracja.ump.edu.pl/dzp
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych UMP, ul. Fredry 10, 61-701 Poznań, I piętro, pok. 113, 114
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego przez okres 6 miesięcy do Jednostek UMP na terenie miasta Poznania
Numer referencyjny PN-13/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego przez okres 6 miesięcy do Jednostek UMP na terenie miasta Poznania
Cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku, tym samym nie dokonuje jego opisu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa art. biurowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis sukcesywne dostawy artykułów biurowych przez okres 6 miesięcy do Jednostek UMP na terenie miasta Poznania
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa papier ksero
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197644-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis sukcesywne dostawy papieru kserograficznego przez okres 6 miesięcy do Jednostek UMP na terenie miasta Poznania
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)