Dostawa urządzeń medycznych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Publication date 2018-04-19
End date 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 546727-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety, w tym:
Pakiet 1 - Urządzenia optyczne (lampa szczelinowa, oftalmoskop) – 1 zestaw
Pakiet 2 - Laser medyczny – 1 szt.
Pakiet 3 - Holter ciśnieniowy - 1 szt.
Pakiet 4- Monitor głębokości analgezji – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b7b3bbd-5f99-4653-aefd-8d13cccb4baa
Biuletyn 546727-N-2018
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 000289035
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email dzp@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sum.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Wymagane przeslanie ofert inny wpływ do Kancelarii Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych dla jednostek organizacyjnych Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer referencyjny RZP/PN/59/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety, w tym: Pakiet 1 - Urządzenia optyczne (lampa szczelinowa, oftalmoskop) – 1 zestaw Pakiet 2 - Laser medyczny – 1 szt. Pakiet 3 - Holter ciśnieniowy - 1 szt. Pakiet 4- Monitor głębokości analgezji – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów Dz. U. z 2017 r. poz. 229), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu chyba, że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian określonych przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj.: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny, w tym spowodowane przez tzw. „siłę wyższą”. 2) wydłużenie terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez Producenta/Wykonawcę, 3) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych i innych, 4) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy, zmiany technologii lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów, 5) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 6) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 7) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. W takim przypadku zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu Stron umowy. 8) wystąpienia przesłanek określonych w art. 144 ustawy Pzp
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki - polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenia optyczne (lampa szczelinowa, oftalmoskop)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Urządzenia optyczne (lampa szczelinowa, oftalmoskop) nalezy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej - zał nr 2 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej - zał nr 3 do SIWZ. Zaoferowane urządzeniemusi posiadac odpowiednie dokumenty dopuszczajace do użytkowania na terenie Polski i Uni Europejskiej wymagane obowiązujacymi przepisami prawa, jak: atesty, świadectwa, certyfikaty CE.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Laser medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Laser medyczny należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej - zał nr 2 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej - zał nr 3 do SIWZ. Zaoferowane urządzeniemusi posiadac odpowiednie dokumenty dopuszczajace do użytkowania na terenie Polski i Uni Europejskiej wymagane obowiązujacymi przepisami prawa, jak: atesty, świadectwa, certyfikaty CE.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Holter ciśnieniowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis Holter ciśnieniowy należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej - zał nr 2 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej - zał nr 3 do SIWZ. Zaoferowane urządzeniemusi posiadac odpowiednie dokumenty dopuszczajace do użytkowania na terenie Polski i Uni Europejskiej wymagane obowiązujacymi przepisami prawa, jak: atesty, świadectwa, certyfikaty CE.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Monitor głębokości analgezji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Monitor głębokości analgezji należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Specyfikacji technicznej - zał nr 2 oraz Specyfikacji asortymentowo-cenowej - zał nr 3 do SIWZ. Zaoferowane urządzeniemusi posiadac odpowiednie dokumenty dopuszczające do użytkowania na terenie Polski i Uni Europejskiej wymagane obowiązujacymi przepisami prawa, jak: atesty, świadectwa, certyfikaty CE.
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Termin realizacji dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)