„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”

Publication date 2018-04-19
End date 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Urząd Gminy w Psarach
Miejscowość Psary
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547287-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw sprzętu komputerowego do urzędu gminy Psary ul. Malinowicka 4 42-512 Psary.
Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych:
- Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
- Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
- Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej lub elektronicznej.
- Wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z niezbędnym okablowaniem zasilającym
i transmisyjnym.
2. Zamawiający wymaga dostarczenia:
2.1. Komputery AIO – 25 szt
2.2. UPS – 50 szt
2.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony OPZ w – załączniku 5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia/Załącznik do Formularza Ofertowego

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6f72ed0-680d-4783-b0f6-6b754d61a7bc
Biuletyn 547287-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Gminy w Psarach
Regon 53724300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Malinowicka
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Psary
Zamawiajacy kod pocztowy 42-512
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 294 49 00 wew. 41,
Zamawiajacy fax 32 294 49 01
Zamawiajacy email urzad@psary.pl,
Adres strony url www.bip.psary.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.psary.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.psary.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary - kancelaria ogólna - parter buynku
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego”
Numer referencyjny ZP.271.09.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostaw sprzętu komputerowego do urzędu gminy Psary ul. Malinowicka 4 42-512 Psary. Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych: - Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. - Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. - Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej lub elektronicznej. - Wszystkie urządzenia zostaną dostarczone z niezbędnym okablowaniem zasilającym i transmisyjnym. 2. Zamawiający wymaga dostarczenia: 2.1. Komputery AIO – 25 szt 2.2. UPS – 50 szt 2.3. Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony OPZ w – załączniku 5 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia/Załącznik do Formularza Ofertowego
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia żadnych warunków udziału w postepowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1.W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia; 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.2. Wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ. 2.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 2.5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: 1) przejścia praw lub obowiązków Wykonawcy wynikających z niniejszej Umowy na następców prawnych, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 2) zmiany w oznaczeniu firmy (nazwy) Wykonawcy, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, który wymaga akceptacji Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem, iż zmiana umowy w takim przypadku dotyczy tylko zmiany oznaczenia Wykonawcy z zachowaniem pozostałych postanowień umowy, 3) w przypadku gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT w odniesieniu do usług przewidzianych niniejszą umową, – zmiana wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 4) zmiany terminu realizacji umowy: • w przypadku gdy na skutek potrzeb / przyczyn leżących po stronie Zamawiającego spowodowanych koniecznością zachowania bieżącego funkcjonowania poszczególnych komórek organizacyjnych Zamawiającego nastąpi przerwa w realizacji przedmiotu zamówienia. 5) w przypadku gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego. 6) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek elementu usług i/lub dostaw. 7) Zamawiający przewiduje zmiany w przypadku, gdy przedmiot zamówienia zaoferowany w ofercie zostanie wycofany z produkcji lub dystrybucji i nie jest dostępny na rynku. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany przedmiotu zamówienia na wersję lub zamienniki o lepszych parametrach technicznych i funkcjonalnych nie gorszych niż wersja zaproponowana w ofercie. W takim przypadku zmiana nie może powodować wzrostu ceny ofertowej, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SIWZ. Wykonawca zapewni Zamawiającego pisemnie, iż sprzęt zaoferowany został wycofany z produkcji lub dystrybucji. Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu podpisany przez producenta lub dystrybutora w Polsce dokument z oświadczeniem o wycofaniu z produkcji lub dystrybucji zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jednoczesną propozycją zmian.
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia określonych przez Zamawiającego w pkt 2.2. –do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć, każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 5.W celu zabezpieczenia roszczeń Zamawiającego do Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca wniesie zabezpieczenie w jednej lub kilku formach (zgodnie ze swoim wyborem) określonych w art. 148 ust. 1 ustawy. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie (brutto).

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)