Dostawy mebli biurowych

Publication date 2018-04-19
End date 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Komenda Stołeczna Policji
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547229-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy mebli biurowych, zwanych dalej w ogłoszeniu „meblami”.
2. Zamawiający planuje zrealizować w ramach zamówień publicznych udzielanych na podstawie umowy ramowej dostawy mebli w planowanej ilości wskazanej w załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia, przy czym ilości te służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty, a zakupy mebli będą dokonywane zgodnie z pkt. IV.1.7 ogłoszenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28c68be7-682d-43eb-b931-88ca7bcf4593
Biuletyn 547229-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Stołeczna Policji
Regon 012126482
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowolipie
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-150
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon (22) 6038608
Zamawiajacy fax (22) 603 76 42
Zamawiajacy email zamowienia@ksp.policja.gov.pl
Adres strony url www.policja.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 2
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.policja.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.policja.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty oraz oświadczenia sporządza się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy mebli biurowych
Numer referencyjny WZP-1661/18/74/Z
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawy mebli biurowych, zwanych dalej w ogłoszeniu „meblami”. 2. Zamawiający planuje zrealizować w ramach zamówień publicznych udzielanych na podstawie umowy ramowej dostawy mebli w planowanej ilości wskazanej w załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia, przy czym ilości te służą wyłącznie wyliczeniu ceny oferty, a zakupy mebli będą dokonywane zgodnie z pkt. IV.1.7 ogłoszenia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Czy ograniczenie liczby uczestnikow 1
Ograniczenie liczby uczestnikow 5
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe 1. Zamawiający dokonywał będzie zakupów mebli w ramach umów wykonawczych w rodzaju i ilościach wynikających z rzeczywistych potrzeb w tym zakresie, przy czym łączna wartość udzielonych w ramach umowy ramowej zamówień publicznych realizowanych na podstawie zawartych umów ramowych nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej. 2. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dokonuje zakupu mebli. Celem niniejszego postępowania jest zawarcie umów ramowych przez Zamawiającego z maksymalnie 5 (pięcioma) Wykonawcami, których ceny ofert wyliczone przez Zamawiającego zgodnie z zapisem Rozdz. XII pkt 1 dokumentacji zamówienia, nie przekroczą kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie umowy ramowej i uzyskają w kryteriach oceny ofert pozycje od 1 do 5, chyba, że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej Wykonawców. 3. Zamawiający będzie udzielał zamówień publicznych wysyłając do Wykonawców, z którymi zawrze umowę ramową zaproszenia do złożenia oferty, w których określi ilość i rodzaj mebli. Postanowienia zawarte w umowie ramowej będą wiążące dla Stron. 4. Ceny jednostkowe netto w PLN za meble, zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie złożonej w wyniku przekazanego przez Zamawiającego zaproszenia, o którym mowa powyżej, nie mogą być mniej korzystne od wskazanych w ofercie złożonej przez tego Wykonawcę w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej. W przypadku złożenia oferty, w której którakolwiek cena netto w PLN za mebel będzie wyższa od wskazanej w ofercie złożonej w postępowaniu prowadzonym w celu zawarcia umowy ramowej, Zamawiający odrzuci taką ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 1 Ustawy Pzp. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który w wyniku przekazanego zaproszenia złoży ofertę najkorzystniejszą, tj. taką, która uzyska najwyższą wartość punktową wyliczoną zgodnie z zapisem Rozdz. XIII pkt. III dokumentacji zamówienia. Z Wykonawcą tym zostanie zawarta umowa wykonawcza, która stanowić będzie podstawę realizacji zamówienia. Wzór umowy wykonawczej stanowi załącznik nr 1 do ogólnych warunków umowy ramowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę: a) terminu obowiązywania umowy ramowej w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy, o której mowa w Rozdz. XVII §1 ust. 6 dokumentacji zamówienia, nie dłużej jednak niż do 4 lat, licząc od dnia podpisania umowy ramowej, b) koloru płyt za zgodą lub na wniosek Zamawiającego, c) inne zmiany, jeżeli konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmiany przepisów. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych brutto PLN wskazanych w załączniku nr 3 do umowy, odpowiednio do rodzaju mebli, w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)