Dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2018 r.

Publication date 2018-04-19
End date 2018-05-16 00:00:00
Instytucja 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Miejscowość Radom
Województwo mazowieckie
Branża
  • Foldery,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 547419-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301900007, 228521008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa artykułów biurowych oraz okładek na akta o parametrach nie gorszych niż np:bloczek kartek samoprzylepnych żółte 75X75 100 szt
bloczek kartek w pojemniku białe 8,5X8,5X8,5 cm
blok notatnikowy w kratkę A4/100 kartek
blok papierowy techniczny A3 biały 10 kartek 160g/m
blok papierowy techniczny A4 kolor 10 kartek min 160g/m
cienkopis 6 kol tusz na bazie wody, plastikowe etui z zawieszką zawierające 6 cienkopisów. Szerokość linii 0,4mm.
Teczka do archiwizacji dokumentów z wklejką z płótna introligatorskiego o czterech symetrycznych otworach, z tektury bezkwasowej, szerokość grzbietu 1 cm nie gorszej jakości niż model OKA1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69fe6e40-c144-4e6d-9798-6d3ae1653782
Biuletyn 547419-N-2018
Zamawiajacy nazwa 42 Baza Lotnictwa Szkolnego
Regon 14267631600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sadków
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Radom
Zamawiajacy kod pocztowy 26603
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261 511 500
Zamawiajacy fax 261 511 300
Zamawiajacy email jw4938@wp.mil.pl
Adres strony url www.42blsz.wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.42blsz.wp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.42blsz.wp.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 42 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Sadków 9,26-600 Radom
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów biurowych dla 42. BLSz w Radomiu oraz jednostek będących na zaopatrzeniu w 2018 r.
Numer referencyjny 16/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Dostawa artykułów biurowych oraz okładek na akta o parametrach nie gorszych niż np:bloczek kartek samoprzylepnych żółte 75X75 100 szt bloczek kartek w pojemniku białe 8,5X8,5X8,5 cm blok notatnikowy w kratkę A4/100 kartek blok papierowy techniczny A3 biały 10 kartek 160g/m blok papierowy techniczny A4 kolor 10 kartek min 160g/m cienkopis 6 kol tusz na bazie wody, plastikowe etui z zawieszką zawierające 6 cienkopisów. Szerokość linii 0,4mm. Teczka do archiwizacji dokumentów z wklejką z płótna introligatorskiego o czterech symetrycznych otworach, z tektury bezkwasowej, szerokość grzbietu 1 cm nie gorszej jakości niż model OKA1
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech (3) głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości (min 70 000,00 złotych brutto każda) przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w ppkt 3, Wykonawca może złożyć oświadczenie własne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższe warunki spełniał jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), dokumenty, o których mowa w ppkt 1), 2) i 3) składane będą przez każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej.
Zakresie warunkow udzialu 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie dokumentów: potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert i aktualnych na dzień złożenia dokumentów: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych trzech (3) głównych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości ( min. 70 000, 00 złotych brutto każda) przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Wykonawca może złożyć oświadczenie własne lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wystarczy by powyższe warunki spełniał jeden z Wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. 2. Zobowiązanie do udostępnienia zasobów- załącznik nr 8 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3 Pełnomocnictwo udzielone sobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 1) dla części I zamówienia 5 537,21 złotych brutto. 2) dla części II zamówienia – NIE WYMAGA. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110/.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1 – 1b, 1d i 1e ustawy Pzp). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość nieistotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu: 1) uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć; 2) powodu okoliczności siły wyższe. „Siła wyższa” to nadzwyczajna przeszkoda o charakterze obiektywnym, która przejawiła się w nadzwyczajnych i zewnętrznych wydarzeniach, którym zapobiec Wykonawca nie mógł, jak np. wojna, restrykcje stanu wojennego, powstanie, rewolucja czy zamieszki albo w aktach władzy publicznej, jak np. zajęcie towaru, zakaz eksportu itp. „Siła wyższa” to zdarzenie zewnętrzne w stosunku do powołującego się na nią Wykonawcy. 5. Uzupełnianie, zmiany lub rozwiązanie niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów biurowych: bloczek kartek samoprzylepnych żółte 75X75 100 szt bloczek kartek w pojemniku białe 8,5X8,5X8,5 cm blok notatnikowy w kratkę A4/100 kartek blok papierowy techniczny A3 biały 10 kartek 160g/m blok papierowy techniczny A4 kolor 10 kartek min 160g/m cienkopis 6 kol tusz na bazie wody, plastikowe etui z zawieszką zawierające 6 cienkopisów. Szerokość linii 0,4mm.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Okładki na akta
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22852100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Okładki na akta:Teczka do archiwizacji dokumentów z wklejką z płótna introligatorskiego o czterech symetrycznych otworach, z tektury bezkwasowej, szerokość grzbietu 1 cm nie gorszej jakości niż model OKA1
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia od zgłoszenia zapotrzebowania
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)