Dostawy drenów laryngologicznych i opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety.

Publication date 2018-04-19
End date 2018-04-27 00:00:00
Instytucja Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545610-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410003, 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drenów laryngologicznych i opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
PAKIET NR 1 DRENY LARYNGOLOGICZNE
PAKIET NR 2 OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE 1
PAKIET NR 3 OPTRUNKI SPECJALISTYCZNE 2

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cce7196e-6f1e-4545-82ca-7ebc193770c4
Biuletyn 545610-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. J. Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 29735900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Niekłańska
Zamawiajacy adres numer domu 42484
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 098 403
Zamawiajacy fax 225 098 404
Zamawiajacy email zp@nieklanska.pl
Adres strony url www.nieklanska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nieklanska.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1) Ofertę (formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami) należy składać w nieprzejrzystym i zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zabezpieczone w sposób, który uniemożliwia bezśladowe otwarcie (np. podpisane na wszystkich połączeniach).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych, Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza Adres: 03-924 Warszawa, ul. Niekłańska 4/24; budynek F, II piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy drenów laryngologicznych i opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety.
Numer referencyjny RZP-19/IM/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest dostawa drenów laryngologicznych i opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia znajdującym się w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. PAKIET NR 1 DRENY LARYNGOLOGICZNE PAKIET NR 2 OPATRUNKI SPECJALISTYCZNE 1 PAKIET NR 3 OPTRUNKI SPECJALISTYCZNE 2
Cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zezwolenie na prowadzenia hurtowni farmaceutycznej w zakresie pakietu nr 2 i 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia: - w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 uPzp (tzw. obligatoryjnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.: a) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;– oryginał ; b) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1785) - oryginał; c) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; d) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – oryginał. e) Zezwolenie na prowadzenie Hurtowni Farmaceutycznej w zakresie pakietu nr 2 i 3 - w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 uPzp (tzw. fakultatywnych podstaw wykluczenia), Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedstawi dokumenty określone w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, że oferowane artykuły posiadają deklaracje zgodności lub świadectwa rejestracji, świadectwa dopuszczenia do obrotu, świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia do stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z obowiązującymi przepisami, i że będą dostarczone na każde wezwanie Zamawiającego. Wzory oferowanych artykułów na potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia w ilości: Pakiet 2– po 1 szt. z każdej pozycji; Pakiet 3– po 1 szt. z każdej pozycji;
Inne dokumenty niewymienione Kopia dowodu wniesienia wadium (informacyjnie ,składana do oferty) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania – oryginał.(składane do oferty) UWAGA: Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jedn. Dz.U. z 2017 r., poz. 2168 z późn.zm.) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej. Oznacza to, że oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 23 uPzp). W związku z faktem, iż wszelka korespondencja związana z postępowaniem będzie kierowana do ustanowionego przez Wykonawców pełnomocnika, należy podać adres pełnomocnika, na jaki ma być wysyłana korespondencja. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. – Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Wykonawca składa oświadczenie bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej)
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium: w kwocie: Pakiet nr 1- dreny laryngologiczne 60,00 zł Pakiet nr 2 - opatrunki specjalistyczne 550,00 zł Pakiet nr 3 - opatrunki specjalistyczne 1 500,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 27.04.2018 roku, do godz. 11:45. Pozostałe informacje dotyczące wadium znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: a) zmiana stron umowy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. b) zmiana osób odpowiedzialnych za realizację umowy. c) zmiana cen jednostkowych brutto na niższe niż zaoferowane. d) wystąpi przejściowy brak artykułu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia. e) zmiana oferowanych artykułów w przypadku wycofania ich z rynku oraz wstrzymania produkcji, w cenie nie wyższej niż oferowane artykuły przy jednoczesnym dostarczeniu artykułu zamiennego o parametrach nie gorszych od artykułu objętego przedmiotem zamówienia. f) zmiana numeru katalogowego artykułu. g) zmian sposobu konfekcjonowania. h) zmiana nazwy artykułu przy zachowaniu jego parametrów. i) zmiana liczby opakowań w przypadku zmiany konfekcjonowania. j) dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie. k) zmiana urzędowa stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (obowiązuje od dnia wejścia w życie odpowiednich przepisów o zmianie stawki podatku VAT). l) zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (zgodnie z art.142 ust.5 Prawo Zamówień Publicznych). m) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnych wynagrodzeniach za pracę ( zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych )
IV 4 4 data 2018-04-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dreny laryngologiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawy drenów laryngologicznych i opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawy drenów laryngologicznych i opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Opatrunki specjalistyczne 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawy drenów laryngologicznych i opatrunków specjalistycznych z podziałem na pakiety.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)