GuidZP400 |
a8547444-e4d5-4258-87e8-1c8946eb273f
|
Biuletyn |
548709-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Mazowieckie
|
Regon |
1552891000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
03-719
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 59 79 100,
|
Zamawiajacy fax |
22 59 79 043
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@mazovia.pl,
|
Adres strony url |
ww.mazovia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Europejski Fundusz Społeczny,Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.mazovia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie
|
Numer referencyjny |
OR-D-IV.ZP.D.272.37.2018.AP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie. Zamawiający oczekuje dostaw do siedzib wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, zgodnie z adresami dostaw określonymi w załącznikach nr 1 – 22 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Asortyment mebli wraz z liczbą zamawianych sztuk określają załączniki nr 1 – 22 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 23 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia określa ilość oraz szczegółowe parametry asortymentu przewidziane do zakupu w ramach opcji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
422679,47
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
50
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia dla części 1-22: do 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie krzeseł obrotowych, wskazany w załączniku nr 1 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji - część 1A na rzecz Jednostki: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie w terminie do 25 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12- 23 oraz ust. 5 p.z.p. wykonawca składa: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 p.z.p. (informacja zamieszczana po otwarciu ofert), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1 zobowiązany jest każdy z wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na odpowiednią część zamówienia, na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
-protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN-EN 1335-1 lub normą równoważną oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. (Dz. U. Nr 148, poz. 973) dla krzeseł obrotowych,
-atest wytrzymałościowego zgodnie z normą EN 1335 lub normą równoważną dla krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych,
-kartę katalogową dla krzeseł obrotowych oraz foteli gabinetowych, na której będzie przedstawiony proponowany model krzesła /fotela gabinetowego. Karta katalogowa musi zawierać nazwę krzesła/ fotela gabinetowego, nazwę producenta, rysunek lub zdjęcie proponowanego krzesła/fotela gabinetowego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda od Wykonawców składających oferty wniesienia (odpowiednio dla danej części zamówienia) wadium w wysokości:
1) w przypadku części 1A zamówienia – 3 500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100);
2) w przypadku części 1B zamówienia – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100);
3) w przypadku części 3 zamówienia – 1 300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100);
4) w przypadku części 4 zamówienia – 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100);
5) w przypadku części 11 zamówienia – 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100);
6) w przypadku części 16 zamówienia – 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100);
7) w przypadku części 17 zamówienia – 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100);
8) w przypadku części 18 zamówienia – 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100);
9) w przypadku części 20 zamówienia – 450,00 PLN (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy, w tym terminów realizacji, w stosunku do treści złożonej oferty w zakresie opisanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, któremu udzieli zamówienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny wskazanej w ofercie. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia realizowane będzie z uwzględnieniem opcji ilościowych określonych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji oraz załączniku nr 23 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
W przypadku uruchomienia opcji, o której mowa powyżej, termin realizacji umowy obowiązywać będzie do 31 marca 2019 r., przy czym Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w zakresie wskazanym w uruchamianej opcji w terminie 50 dni kalendarzowych od daty otrzymania informacji o zakresie uruchamianej opcji. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o uruchomieniu opcji, najpóźniej w terminie do 31 grudnia 2018 roku.
3.Skrót Pzp oznacza ustawę z 29.1.2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4. Skrót SIWZ oznacza Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszczoną na stronie Zamawiającego www.zamowienia.mazovia.pl 5.Z uwagi na automatyczną numerację części zamówienia w niniejszym ogłoszeniu, części od 1 do 24 w ogłoszeniu odpowiadają częściom od 1A do 22 w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
2. Termin wykonania zamówienia do 50 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie krzeseł obrotowych, wskazany w załączniku nr 1A do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji - część 1A na rzecz Jednostki: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie w terminie do 25 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 1A do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie - RPO WM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 1B do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa,- PROW
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 1C do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Mazowieckie Biuro Planowania Regionalnego w Warszawie, ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 2 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, ul. Jagiellońska 74, 03-301 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 3 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie, ul. Mazowiecka 14, 00-048 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 4 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Mazowiecki Zarząd Nieruchomości w Warszawie, Al. Jerozolimskie 28, 00-024 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 5 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 62A, 02-002 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 6 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Mazowieckie Biuro Geodezji i Urządzeń Rolnych, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 7 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Mazowiecki Zespół Parków Krajobrazowych z siedzibą w Otwocku, ul. Sułkowskiego 11, 05-400 Otwock,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 8 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pedagogiczna Biblioteka Wojewódzka im. KEN w Warszawie, ul. Gocławska 4, 03-810 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 9 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Biblioteka Pedagogiczna im. Heleny Radlińskiej w Siedlcach, ul. Asłanowicza 2, 08-110 Siedlce
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 10 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Biblioteka Pedagogiczna w Ostrołęce, ul. Piłsudskiego 38, 07-410 Ostrołęka,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 11 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Biblioteka Pedagogiczna w Radomiu, ul. Kościuszki 5a, 26-600 Radom
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 12 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie, ul. Matejki 9, 07-200 Wyszków,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 13 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Ostrołęce, ul. Parkowa 6, 07-410 Ostrołęka,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 14 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Warszawie, ul. Grenadierów 30a, 04-062 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 15 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Świętojerska 9, 00-236 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 16 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
19
|
Zalacznik nazwa |
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, ul. Raszyńska 8/10, 02-026 Warszawa,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 17 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
20
|
Zalacznik nazwa |
Krajowy Ośrodek Mieszkalno-Rehabilitacyjny dla Osób Chorych na Stwardnienie Rozsiane (SM) w Dąbku, Dąbek 129, 06-561 Stupsk,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 18 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
21
|
Zalacznik nazwa |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących im. Ks. Prymasa Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Radomiu, ul. Struga 86, 26-600 Radom,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 19 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
22
|
Zalacznik nazwa |
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczego im. Brata Zenona Żebrowskiego w Czarni, Czarnia 36, 07-431 Czarnia,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 20 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
23
|
Zalacznik nazwa |
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Mazowieckim Centrum Neuropsychiatrii, ul. 3-go Maja 127, 05-420 Józefów,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 21 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
24
|
Zalacznik nazwa |
Zespół Szkół Specjalnych nr 2 w Garwolinie, Aleja Legionów 11, 08-400 Garwolin,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
50
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych na potrzeby wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych na rzecz, których realizowane jest zamówienie, w ilości określonej w załączniku nr 22 do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
|
| |