GuidZP400 |
f3a2bb55-35af-4aa8-915b-beaf8060cc65
|
Biuletyn |
548320-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
1213749700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w Biurze Finansów KGP, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 36/38 w godz. 8.30 – 15.30 (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Produkcja i dostawa 1.000 szt. kamizelek o intensywnej widoczności z napisami „POLICJA”, „DOWÓDCA"
|
Numer referencyjny |
87/Ckt/18/DG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest Produkcja i dostawa 1.000 szt. kamizelek o intensywnej widoczności z napisami „POLICJA”, „DOWÓDCA.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna „Kamizelka ostrzegawcza o intensywnej widoczności dla policji do działań szkoleniowych – dla dowódcy”, edycja 2017.
Wzór poglądowy jest udostępniony do wglądu w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
W celu zapewnienia równego traktowania podmiotów ubiegających się o zamówienie, Instytut Technologii Bezpieczeństwa „MORATEX” w Łodzi, który jest autorem specyfikacji kamizelki ostrzegawczej pod nazwą „Kamizelka ostrzegawcza o intensywnej widoczności dla policji do działań szkoleniowych – dla dowódcy” oraz dokonał zgłoszenia praw ochronnych na wzór przemysłowy przedmiotu niniejszego zamówienia, udzieli wybranemu przez Zamawiającego Wykonawcy zgody (licencji), na wykorzystanie w/w rozwiązań, za wynagrodzeniem na jego rzecz w wysokości 30% wartości brutto umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
35113440-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-08-31T00:00:00+02:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie może się ubiegać Wykonawca, który:
1. spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: wykonania (wyprodukowania i dostarczenia) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie łącznie minimum 500 szt. kamizelek ostrzegawczych w ramach maksymalnie 2 zamówień, z których każde zostało zrealizowane w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty zawarcia umowy.
2) zdolności technicznej lub zawodowej, w tym: dysponowania zakładem(ami) produkcyjnym(i) w którym(ch) będzie realizowany przedmiot zamówienia, mającym wdrożony system zarządzania jakością w zakresie produkcji.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.2.1 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
5.1.1 wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (na wezwanie Zamawiającego)
5.1.2 opisu urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę w celu zapewnienia jakości (ze wskazaniem zakładu/ów produkcyjnego/ych) potwierdzającego spełnianie warunku określonego w Rozdziale VI ust. 1 pkt. 2 SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie w ramach opisu certyfikatu potwierdzającego wdrożenie systemu zarządzania jakością w zakresie produkcji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w formie określonej w art. 45 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny oferty brutto.
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|