dostawa wyposażenia pomieszczeń biurowych - meble standardowe

Publication date 2018-04-20
End date 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Muzeum Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548706-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń biurowych - meble standardowe do Muzeum Woli w Warszawie, ulica Srebrna 12.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65f0ff7a-0fab-4242-b075-e557d1cfb1f4
Biuletyn 548706-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Warszawy
Regon 1638704400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek Starego Miasta
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00272
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 596 67 11
Zamawiajacy fax +48 22 596 67 20
Zamawiajacy email zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
Adres strony url www.muzeumwarszawy.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.muzeumwarszawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa MAzowieckiego na lata 2014-2020. Działanie 5.3. Dziedzictwo Kulturowe "Poprawa dostępności do zasobów kulturalnych poprzez rozwój i efektywne wykorzystanie".
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumwarszawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu dostawa wyposażenia pomieszczeń biurowych - meble standardowe
Numer referencyjny MW/ZP/19/PN/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pomieszczeń biurowych - meble standardowe do Muzeum Woli w Warszawie, ulica Srebrna 12.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na zwiększeniu bieżących dostaw o wartości nie przekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o wartości, co najmniej 250 000,00 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy mebli biurowych o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 złotych brutto każda
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 250 000,00 złotych; wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; kart katalogowych potwierdzających, że oferowany meble posiada parametry nie gorsze od parametrów opisanych w SIWZ;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: 1) terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy; 2) zmiany przepisów prawa w oparciu o które realizowana będzie Umowa, w zakresie dostosowującym przedmiot umowy do obowiązujących przepisów prawa 3) dostarczenie innego modelu zaoferowanych mebli jeśli zaoferowane przez Wykonawcę meble zostały wycofane ze sprzedaży, zaprzestano ich produkcji lub brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego produktu pod warunkiem iż parametry techniczne nie są gorsze (identyczne lub lepsze) od pierwotnie zaoferowanych a cena pozostaje bez zmian, 4) Strony dokonają zmiany w zakresie zmiany terminu realizacji Umowy, w sytuacji gdy Zamawiający wystąpi do Wykonawcy o dokonanie zmiany Umowy poprzez zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie takiej zmiany. 5) Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane w zakresie przedłużenia terminu jej wykonania, gdyby wykonanie Umowy w terminie w niej określonym stało się niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przy czym za przyczyny niezależne od Wykonawcy nie uznaje się takich zdarzeń lub okoliczności, które przy uwzględnieniu przedmiotu Umowy, powinny być przez Wykonawcę normalnie brane pod uwagę. Okres przedłużenia terminu realizacji Umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu Umowy wynikłej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 6) Zmiany postanowień zawartej Umowy mogą być dokonywane w zakresie zmiany miejsca dostawy mebli (w obrębie Muzeum), wynikłej w szczególności ze zmian organizacyjnych w Muzeum Woli, nie wynikających z winy Zamawiającego. 2. Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią: 1) zmiana wskazanych w Umowie osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu Umowy; 2) zmiana danych teleadresowych Stron; 3) zmiana danych rejestrowych Stron; – zaistnienie powyższych okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień umowy, strony zobowiązują się do niezwłocznego, poinformowania o tym fakcie drugą stronę i wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej umowie. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)