"Dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia (zagospodarowanie terenu) wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w Wyszkach"

Publication date 2018-04-20
End date 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Gminne Centrum Biblioteczno-Kulturalne
Miejscowość Wyszki
Województwo podlaskie
Branża
  • Meble biblioteczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548474-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391551004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia (zagospodarowanie terenu) wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Wyszkach znajdującego się pod adresem: Wyszki ul. Piórkowska 30, 17 - 132 Wyszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zagospodarowanie terenu) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 01ffc2f5-ddfc-42a1-9247-fe6e338e1f71
Biuletyn 548474-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gminne Centrum Biblioteczno-Kulturalne
Regon 20082659600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Wyszki
Zamawiajacy kod pocztowy 17132
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 601 483 999
Zamawiajacy email ksiegowosc.kultura@gminawyszki.pl
Adres strony url http://goksit.gminawyszki.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Inwestor zastępczy: Gmina Wyszki ul. Piórkowska 2, 17 - 132 Wyszki NIP: 543-206-71-43, REGON 050659674
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ugwyszki.bip.podlaskie.pl/index.php?wiad=118331
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wyszki ul. Piórkowska 2, 17 - 132 Wyszki
Nazwa nadana zamowieniu "Dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia (zagospodarowanie terenu) wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w Wyszkach"
Numer referencyjny IGK.271.4.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, wniesienie, zainstalowanie wyposażenia (zagospodarowanie terenu) wraz z przeszkoleniem personelu użytkownika do budynku Gminnego Centrum Biblioteczno – Kulturalnego w Wyszkach znajdującego się pod adresem: Wyszki ul. Piórkowska 30, 17 - 132 Wyszki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zagospodarowanie terenu) stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39155100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-06-08T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow UWAGA: PODANY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA JEST TERMINEM OSTATECZNYM. WYKONAWCA SKŁADAJĄC OFERTĘ MOŻE OŚWIADCZYĆ WCZEŚNIEJSZY TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZA KTÓRY OTRZYMA WIĘCEJ PUNKTÓW. SZCZEGÓŁY ZNAJDUJĄ SIĘ W ROZDZIALE XIV SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza wymagań szczegółowych w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Dla przedmiotowego zamówienia wysokość posiadanych środków musi wynosić co najmniej 19 000 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonał, co najmniej 1 dostawę polegającą na dostarczeniu wraz z montażem wyrobów o jednakowym lub zbliżonym przedmiocie zamówienia na kwotę co najmniej 5 000 zł z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawiane przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie opłat tych należności.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Uwaga: oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni, licząc od dnia w którym Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację z otwarcia ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) gdy koniczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT od towarów i usług), 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego; - z brakiem możliwości prowadzenia prac montażowych na skutek obiektywnych warunków klimatycznych,
IV 6 1 sposob udostepniania Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 419) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „Tajemnica przedsiębiorstwa” i dołączone do oferty. Ponadto Wykonawca wraz z zastrzeżeniem dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)