GuidZP400 |
2bbaf1d9-f631-42b2-a781-2fda093c43bb
|
Biuletyn |
548359-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzkie Wielospecjalistyczne Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi
|
Regon |
29540300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pabianicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
62
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
93-513
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 6895911, 42 6895910, 42 6895819, 42 6895404
|
Zamawiajacy fax |
42 6895409
|
Zamawiajacy email |
przetargi@kopernik.lodz.pl
|
Adres strony url |
http://www.przetargi.kopernik.lodz.pl/
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.przetargi.kopernik.lodz.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.przetargi.kopernik.lodz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
PISEMNIE
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
WOJEWÓDZKIE WIELOSPECJALISTYCZNE CENTRUM ONKOLOGII I TRAUMATOLOGII IM. M. KOPERNIKA W ŁODZI ul. Pabianicka 62 93 – 513 Łódź, Kancelaria Szpitala
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nieprzekraczającej 221 000 euro na dostawę odzieży roboczej damskiej i męskiej dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi.
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy 7/ZP/18.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej damskiej i męskiej dla pracowników Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika
w Łodzi spełniającej wymagania określone w Polskich Normach zgodnie z art. 237 §1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
Zakres przedmiotowy wyszczególniono ilościowo i asortymentowo oraz opisano w załączniku nr 2A i 2B do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39224300-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu:
oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1) Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale, a dowody w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy).
2) W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa odrębne oświadczenie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentu stanowiącego dowód braku zakłócenia konkurencji dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3) oświadczenie i/lub dowody w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zgodnie z dyspozycją art. 26 ust. 2 Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
oryginalne ulotki producenta, katalogi, karty danych technicznych w języku polskim potwierdzających wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załączniku nr 2B do SIWZ.
Certyfikat zgodności – wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą dla tkaniny.
Certyfikat, karta parametrów lub inny dokument wystawiony przez producenta tkaniny
z informacją na temat użytego materiału, zawierającego dane o przepisie konserwacji tkaniny, składzie surowcowym, masie powierzchniowej, kurczliwości , temperaturze prania.
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia należy przedłożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
z postępowania – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
1) wykonawca, który samodzielnie bierze udział w postępowaniu, musi wypełnić jedno oświadczenie.
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców odrębnie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców je wykazuje.
3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów do wykonania zamówienia, winien zawrzeć informację o tych podmiotach w ww. oświadczeniu. w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby.
4) oświadczenie winno być złożone w oryginale.
5) oświadczenie w języku obcym winno być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
6) zamawiający nie wymaga zamieszczenia w oświadczeniu informacji w zakresie art. 25a ust. 5 pkt. 2.
7) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postepowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
B. FORMULARZ OFERTOWY I CENOWY – załącznik nr 2 i 2A do SIWZ.
C. Zestawienie parametrów technicznych, warunków gwarancji – załącznik nr 2B do SIWZ
D. W celu dokonania oceny jakości Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego złożenia próbek
w ilości po 2 sztuki (takie same):
dla damskiego asortymentu w rozmiarze (do wyboru ) 38 lub 40 lub 42
dla męskiego asortymentu w rozmiarze (do wyboru) 52, 54 lub 56
Ocena zostanie dokonana po wykonaniu 2 prań i prasowań w warunkach standardowych pralni.
UWAGA!!!
Próbki aby podlegały ocenie muszą odpowiadać wymogom przedmiotu zamówienia co do sposobu wykonania i jakości materiału (w ilości 2 sztuk takich samych dla damskiego i męskiego asortymentu). W innym przypadku Zamawiający nie dokona oceny złożonych próbek w kryterium JAKOŚĆ i przyzna złożonej ofercie 0 punktów w tym kryterium. W przypadku logo, do oceny JAKOŚCI Zamawiający dopuszcza dowolny wzór.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zwracania dostarczonych próbek. Złożone próbki będą służyć do dokonania oceny w kryterium JAKOŚĆ w związku z tym nie podlegają uzupełnieniu.
E. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty wadium.
F. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku:
PeKaO S.A. V Oddział/Łódź 78 1240 1545 1111 0000 1166 9960
do upływu terminu składania ofert z zaznaczeniem:
„Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę odzieży roboczej damskiej i męskiej dla Wojewódzkiego Wielospecjalistycznego Centrum Onkologii i Traumatologii im. M. Kopernika w Łodzi. Nr sprawy – 7/ZP/18”.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. XV. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
5. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 3.2)-5). wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność
z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty.
7. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
a) być wystawione na WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi (ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź),
b) z treści gwarancji/ poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert.
8. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b.
9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium
w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium. Jeżeli wykonawca złoży ofertę w kilku częściach, a jako dowód wniesienia wadium zostanie złożona jedna gwarancja (lub poręczenie) obejmująca kilka części, to Zamawiający zwróci wadium dopiero wówczas, gdy przesłanki do jego zwrotu zostaną spełnione we wszystkich tych częściach.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a) wycofania towaru z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż towar objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana towaru może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy towaru wycofanego z produkcji i zastąpienie go towarem zamiennym.
b) W przypadku zmiany stawki podatku VAT Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen brutto towarów nabywanych na podstawie niniejszej umowy przy pozostawieniu cen netto bez zmian. Zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek którejkolwiek ze stron.
c) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego towaru obejmującego powyższą umowę na towar już wykorzystany z tej umowy z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
d) wydłużenia, na okres do kolejnych 6 miesięcy, okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta,
e) zmiany cen na korzyść Zamawiającego – w każdym przypadku; , zmiana nastąpi w formie aneksu
do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
f) Przesunięć ilościowo-towarowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami z zastrzeżeniem,
że całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie, zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. W przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, bądź zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Zamawiający dopuszcza podwyżkę cen jednostkowych asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod warunkiem, że Wykonawca w sposób nie budzący wątpliwości wykaże, że zmiany powyższe mają wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, wraz z dokładnym wyliczeniem wskazującym na uzasadniony zakres podwyżki.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
|
IV 4 4 data |
2018-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|