GuidZP400 |
5192d087-fb1f-4182-8f8b-1de372adf9f4
|
Biuletyn |
548377-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Medyczny w Białymstoku
|
Regon |
28860400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Kilińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15089
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 485 400
|
Zamawiajacy fax |
857 485 627
|
Zamawiajacy email |
zampubl@umwb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.umb.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.umb.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.umb.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Ogólna UMB , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na 2 części.
|
Numer referencyjny |
AZP/261/D/33/TZ-231/4/MEBLE-1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia: Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku z podziałem na 2 części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 i 1A do SIWZ, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
35
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. ZAWARTOŚĆ OFERTY:
1) wypełniony FORMULARZ CENOWY - załącznik Nr 1 do SIWZ (w zależności od części zamówienia, w której Wykonawca składa ofertę),
2) Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ,
3) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA – stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
4) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza za zgodność z oryginałem;
5) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i nazwy firm podwykonawców (jeżeli są przewidywani – załączyć załącznik nr 4 do SIWZ).
6) wypełniony załącznik Nr 5 do SIWZ – (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia) - do oferty należy załączyć zdjęcia, rysunki, projekty lub karty katalogowe, które jednoznacznie pozwolą na weryfikację oferowanego przedmiotu z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
3.1. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT (czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp):
1)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• cena – 60%,
• okres gwarancji – 40%.
2) Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.
3) Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru:
PC = (CN / CR ) x 60
gdzie :
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%.
4) Ilość punktów PG, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „okres gwarancji ” zostanie przyznana w następujący sposób:
• Zaoferowany okres gwarancji (minimalny dopuszczony): 12 miesięcy – 0 pkt,
• Zaoferowany okres gwarancji: 24 miesiące – 20 pkt,
• Zaoferowany okres gwarancji: 36 miesięcy – 40 pkt.
*Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca, w formularzu ofertowym, nie wpisze oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres minimalny dopuszczony tj. 12 miesięcy – 0 pkt
40 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium termin gwarancji 40%.
5) Jako oferta najkorzystniejsza dla danej części wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru:
P = PC + PG.
6) W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 i 1A do SIWZ, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
35
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
1) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
• cena – 60%,
• okres gwarancji – 40%.
2) Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.
3) Ilość punktów PC, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „cena”, zostanie wyznaczona według wzoru:
PC = (CN / CR ) x 60
gdzie :
CN - najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu,
CR – cena oferty rozpatrywanej,
60 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium cena 60%.
4) Ilość punktów PG, jaką otrzyma rozpatrywana i oceniana oferta w kryterium „okres gwarancji ” zostanie przyznana w następujący sposób:
• Zaoferowany okres gwarancji (minimalny dopuszczony): 12 miesięcy – 0 pkt,
• Zaoferowany okres gwarancji: 24 miesiące – 20 pkt,
• Zaoferowany okres gwarancji: 36 miesięcy – 40 pkt.
*Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca, w formularzu ofertowym, nie wpisze oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie okres minimalny dopuszczony tj. 12 miesięcy – 0 pkt
40 – maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wg kryterium termin gwarancji 40%.
5) Jako oferta najkorzystniejsza dla danej części wybrana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów P obliczoną według wzoru:
P = PC + PG.
6) W przypadku złożenia oferty, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
|
Zalacznik krotki opis |
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości i wymagane parametry poszczególnych części przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 1 i 1A do SIWZ, stanowiące integralną część niniejszej SIWZ.
|
| |