DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA MUSZLI KONCERTOWEJ – SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY I OŚWIETLENIE SCENICZNE WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH-TELETECHNICZNYCH MUSZLI KONCERTOWEJ W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO OFERTY KULTURALNEJ POPRZEZ MODERNIZACJĘ ZABYTKOWEGO ZESPOŁU PAŁACOWO-PARKOWEGO IM. FRYDERYKA CHOPINA W SANNIKACH”

Publication date 2018-04-20
End date 2018-05-02 00:00:00
Instytucja Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach
Miejscowość Sanniki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548274-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu oświetlenia scenicznego oraz systemu nagłośnienia muszli koncertowej.
2) Modernizacja ( rozbudowa i przebudowa) muszli koncertowej instalacje elektryczne – teletechniczne (obejmujące instalację CCTV, instalację alarmu włamania oraz instalację SAP), wraz z włączeniem instalacji w istniejące systemy monitorowania zespołu pałacowo-parkowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9efdfb39-3d15-404f-9434-b472e5794e1d
Biuletyn 548274-N-2018
Zamawiajacy nazwa Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach
Regon 14032913100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 142
Zamawiajacy miejscowosc Sanniki
Zamawiajacy kod pocztowy 09540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 24 268 11 08
Zamawiajacy fax 24 268 11 08
Zamawiajacy email m.patrowicz.sanniki@op.pl
Adres strony url http://www.ecasanniki.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa dostępności do oferty kulturalnej poprzez modernizację zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach”, projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku”, działania 5.3 „Dziedzictwo kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ecasanniki.pl/
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach, ul. Warszawska 142, 09-540 Sanniki
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA MUSZLI KONCERTOWEJ – SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY I OŚWIETLENIE SCENICZNE WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH-TELETECHNICZNYCH MUSZLI KONCERTOWEJ W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO OFERTY KULTURALNEJ POPRZEZ MODERNIZACJĘ ZABYTKOWEGO ZESPOŁU PAŁACOWO-PARKOWEGO IM. FRYDERYKA CHOPINA W SANNIKACH”
Numer referencyjny ECA.2600.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu oświetlenia scenicznego oraz systemu nagłośnienia muszli koncertowej. 2) Modernizacja ( rozbudowa i przebudowa) muszli koncertowej instalacje elektryczne – teletechniczne (obejmujące instalację CCTV, instalację alarmu włamania oraz instalację SAP), wraz z włączeniem instalacji w istniejące systemy monitorowania zespołu pałacowo-parkowego.
Cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-13T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200.000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał: a) 2 zamówienia obejmujące dostawę i montaż sprzętu nagłaśniającego przeznaczonego do nagłośnienia przestrzeni, np. obiektu sportowego, sali widowiskowej, teatru, kina, amfiteatru, muszli koncertowej, o wielkości widowni co najmniej 250 miejsc; o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde; b) 2 zamówienia obejmujące dostawę i montaż sprzętu oświetleniowego przeznaczonego do oświetlenia przestrzeni, np. obiektu sportowego, sali widowiskowej, teatru, kina, amfiteatru, muszli koncertowej, o wielkości widowni co najmniej 250 miejsc; o wartości min. 100.000,00 zł brutto każde; c) 2 usługi polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych – teletechnicznych obejmujących wykonanie systemu monitorowania, tj. instalację CCTV lub instalację alarmu włamania lub instalację SAP. W przypadku, gdy wartość dostaw wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania). 2)dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji: a) Osobę posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w ww. zakresie; b) Osobę, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała co najmniej 1 instalację systemu elektroakustycznego obejmującego system nagłośnieniowy; c) Osobę posiadającą uprawnienia SEP do pełnienia pracy na stanowisku eksploatacji; d) Osobę posiadającą uprawnienia SEP do pełnienia pracy na stanowisku dozoru. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych uprawnień. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy Pzp, e. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716 ze zmianami).
Zakresie warunkow udzialu Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 i nr 9 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy złożyć jeden wspólny ww. wykaz. Wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy złożyć jeden wspólny ww. wykaz. Wykaz należy złożyć w oryginale. c. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w wysokości 200.000,00 zł.
Czy wadium 1
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone: 4.1. w pieniądzu 4.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3. w gwarancjach bankowych, 4.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. o numerze: 95 1020 1026 0000 1202 0232 2758 Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: ECA.2600.1.2018”. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 4 pkt 2-5, z uwagi na obowiązek zwrotu przez Zamawiającego wadium oraz przechowywania ofert w sposób gwarantujący ich nienaruszalność, Wykonawca powinien złożyć dokument gwarancji/poręczenia w dwóch formach: • oryginału, który nie będzie w sposób trwały związany z oferta, np. w dodatkowej kopercie, • kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, którą można w sposób trwały związać z ofertą. 8. Dokument wadium wniesiony w formach określonych w ust. 4 pkt 2-5 musi zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu wystawiającego poręczenie lub gwarancję (gwarant), podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji (Wykonawca) i beneficjenta poręczenia/gwarancji, b) określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, c) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji -Gwarant musi oświadczyć, Że zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, d) określenie kwoty poręczenia/gwarancji-wadium nie może być mniejsze niż określone w ust. 4, e) określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji - musi obejmować okres począwszy od upływu obowiązującego terminu składania ofert, aż do upływu ostatniego dnia terminu związania ofertą. f) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia/gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art.46 ust. 4a i 5 Pzp, g) nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, h) określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, i) określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji- prawa z poręczenia/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami ust. 8 lub zawierająca postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Beneficjenta jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium i skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 4 Pzp. 11. W przypadku gwarancji bankowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 12. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 13. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. 14. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) terminu realizacji – w przypadku braku uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii, niezbędnych do zakończenia prac stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie; b) terminu realizacji – w przypadku kolizji prac objętych przedmiotem niniejszej Umowy z robotami budowlanymi, których generalnym wykonawcą jest firma Eurobudowa sp. z o.o., odbywającymi się na terenie zespołu pałacowo-parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach i konieczności usunięcia przedmiotowej kolizji; c) terminu realizacji – w przypadku opóźnienia realizacji umowy o roboty budowlane, których generalnym wykonawcą jest firma Eurobudowa sp. z o.o., odbywającymi się na terenie zespołu pałacowo-parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach, które nie pozwala na terminową realizację przedmiotowej Umowy; d) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one korzystne technologicznie dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, np. w trakcie wykonywania przedmiotu umowy pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie prac zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu, e) przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi konieczność zmiany użytych do realizacji zamówienia materiałów pod warunkiem, że materiały zamienne będą o parametrach nie gorszych lub równych, f) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, g) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wyłącznie w preambule umowy, nowe dane teleadresowe mogą być pisemnie notyfikowane przez stronę, której one dotyczą, w odrębnym oświadczeniu, pisemnie tylko poświadczonym przez drugą stronę. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna. 4. Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.
IV 4 4 data 2018-05-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres udzielonej gwarancji na dostarczany system oświetlenia scenicznego oraz system nagłośnienia muszli koncertowej
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)