GuidZP400 |
9efdfb39-3d15-404f-9434-b472e5794e1d
|
Biuletyn |
548274-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach
|
Regon |
14032913100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
142
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sanniki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09540
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
24 268 11 08
|
Zamawiajacy fax |
24 268 11 08
|
Zamawiajacy email |
m.patrowicz.sanniki@op.pl
|
Adres strony url |
http://www.ecasanniki.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Poprawa dostępności do oferty kulturalnej poprzez modernizację zabytkowego Zespołu Pałacowo-Parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach”, projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V „Gospodarka przyjazna środowisku”, działania 5.3 „Dziedzictwo kulturowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.ecasanniki.pl/
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1113 ze zmianami), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Europejskie Centrum Artystyczne im. Fryderyka Chopina w Sannikach, ul. Warszawska 142, 09-540 Sanniki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWĘ WYPOSAŻENIA MUSZLI KONCERTOWEJ – SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY I OŚWIETLENIE SCENICZNE WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH-TELETECHNICZNYCH MUSZLI KONCERTOWEJ W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO „POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO OFERTY KULTURALNEJ POPRZEZ MODERNIZACJĘ ZABYTKOWEGO ZESPOŁU PAŁACOWO-PARKOWEGO IM. FRYDERYKA CHOPINA W SANNIKACH”
|
Numer referencyjny |
ECA.2600.1.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem systemu oświetlenia scenicznego oraz systemu nagłośnienia muszli koncertowej.
2) Modernizacja ( rozbudowa i przebudowa) muszli koncertowej instalacje elektryczne – teletechniczne (obejmujące instalację CCTV, instalację alarmu włamania oraz instalację SAP), wraz z włączeniem instalacji w istniejące systemy monitorowania zespołu pałacowo-parkowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
32342400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 200.000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:
a) 2 zamówienia obejmujące dostawę i montaż sprzętu nagłaśniającego przeznaczonego do nagłośnienia przestrzeni, np. obiektu sportowego, sali widowiskowej, teatru, kina, amfiteatru, muszli koncertowej, o wielkości widowni co najmniej 250 miejsc; o wartości min. 200.000,00 zł brutto każde;
b) 2 zamówienia obejmujące dostawę i montaż sprzętu oświetleniowego przeznaczonego do oświetlenia przestrzeni, np. obiektu sportowego, sali widowiskowej, teatru, kina, amfiteatru, muszli koncertowej, o wielkości widowni co najmniej 250 miejsc; o wartości min. 100.000,00 zł brutto każde;
c) 2 usługi polegające na wykonaniu instalacji elektrycznych – teletechnicznych obejmujących wykonanie systemu monitorowania, tj. instalację CCTV lub instalację alarmu włamania lub instalację SAP.
W przypadku, gdy wartość dostaw wykazanych przez wykonawcę wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania (ogłoszenia niniejszego postępowania). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania).
2)dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:
a) Osobę posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającą minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w ww. zakresie;
b) Osobę, która w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nadzorowała co najmniej 1 instalację systemu elektroakustycznego obejmującego system nagłośnieniowy;
c) Osobę posiadającą uprawnienia SEP do pełnienia pracy na stanowisku eksploatacji;
d) Osobę posiadającą uprawnienia SEP do pełnienia pracy na stanowisku dozoru.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych uprawnień.
Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r. poz. 65).
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
d. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy Pzp,
e. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 716 ze zmianami).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca składający ofertę jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a. wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 i nr 9 do SIWZ).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie należy złożyć jeden wspólny ww. wykaz. Wykaz należy złożyć
w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ).
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie należy złożyć jeden wspólny ww. wykaz. Wykaz należy złożyć
w oryginale.
c. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w wysokości 200.000,00 zł.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego.
4. Wadium może być wnoszone:
4.1. w pieniądzu
4.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
4.3. w gwarancjach bankowych,
4.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych,
4.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. o numerze:
95 1020 1026 0000 1202 0232 2758
Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: ECA.2600.1.2018”. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu.
7. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 4 pkt 2-5, z uwagi na obowiązek zwrotu przez Zamawiającego wadium oraz przechowywania ofert w sposób gwarantujący ich nienaruszalność, Wykonawca powinien złożyć dokument gwarancji/poręczenia w dwóch formach:
• oryginału, który nie będzie w sposób trwały związany z oferta, np. w dodatkowej kopercie,
• kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, którą można w sposób trwały związać z ofertą.
8. Dokument wadium wniesiony w formach określonych w ust. 4 pkt 2-5 musi zawierać następujące elementy:
a) wskazanie podmiotu wystawiającego poręczenie lub gwarancję (gwarant), podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji (Wykonawca) i beneficjenta poręczenia/gwarancji,
b) określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja,
c) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji -Gwarant musi oświadczyć, Że zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp,
d) określenie kwoty poręczenia/gwarancji-wadium nie może być mniejsze niż określone w ust. 4,
e) określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji - musi obejmować okres począwszy od upływu obowiązującego terminu składania ofert, aż do upływu ostatniego dnia terminu związania ofertą.
f) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia/gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art.46 ust. 4a i 5 Pzp,
g) nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji,
h) określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
i) określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji- prawa z poręczenia/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
9. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami ust. 8 lub zawierająca postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Beneficjenta jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium i skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 4 Pzp.
11. W przypadku gwarancji bankowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe.
12. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
13. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela.
14. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, działając na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) terminu realizacji – w przypadku braku uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii, niezbędnych do zakończenia prac stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie;
b) terminu realizacji – w przypadku kolizji prac objętych przedmiotem niniejszej Umowy z robotami budowlanymi, których generalnym wykonawcą jest firma Eurobudowa sp. z o.o., odbywającymi się na terenie zespołu pałacowo-parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach i konieczności usunięcia przedmiotowej kolizji;
c) terminu realizacji – w przypadku opóźnienia realizacji umowy o roboty budowlane, których generalnym wykonawcą jest firma Eurobudowa sp. z o.o., odbywającymi się na terenie zespołu pałacowo-parkowego im. Fryderyka Chopina w Sannikach, które nie pozwala na terminową realizację przedmiotowej Umowy;
d) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one korzystne technologicznie dla Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności, np. w trakcie wykonywania przedmiotu umowy pojawią się na rynku nowe, nowocześniejsze lub o wyższych parametrach użytkowych urządzenia lub technologie, które lepiej będą zaspokajać potrzeby Zamawiającego lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawiły się okoliczności, których w trakcie sporządzania dokumentacji projektowej nie można było przewidzieć i jednocześnie powodują one, że wykonanie prac zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową stanowiłoby wadę w prawidłowym funkcjonowaniu obiektu,
e) przedmiotu zamówienia, jeżeli zachodzi konieczność zmiany użytych do realizacji zamówienia materiałów pod warunkiem, że materiały zamienne będą o parametrach nie gorszych lub równych,
f) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
g) zmian teleadresowych stron umowy, przy czym w razie zmian zapisanych wyłącznie w preambule umowy, nowe dane teleadresowe mogą być pisemnie notyfikowane przez stronę, której one dotyczą, w odrębnym oświadczeniu, pisemnie tylko poświadczonym przez drugą stronę.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust. 2 jest nieważna.
4. Żadna zmiana nie może odnosić się do zdarzeń uprzednio dokonanych, a skuteczność zmiany nie ma mocy wstecznej.
|
IV 4 4 data |
2018-05-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|