Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „e-Usługi w Gminie Bochnia”

Publication date 2018-04-20
End date 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Gmina Bochnia
Miejscowość Bochnia
Województwo małopolskie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548061-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Serwer baz danych 1 szt.
- Serwer aplikacji/Kontroler domeny 1 szt.
- Macierz dyskowa 1 szt.
- System Backup 1 szt.
- Urządzenia aktywne sieci/Przełącznik sieciowy 3 szt.
- Zabezpieczenie granic sieci – UTM 1 szt.
- Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym 22 szt.
- Oprogramowanie antywirusowe 45 lic.
- Skaner dokumentów A4 1 szt.
- Licencje dostępowe 50 lic.
- Certyfikaty serwerowe 1 kpl.
- Stanowisko Profilu Zaufanego 1 szt.
- Stanowisko dostępu do Internetu 1 szt.
- Prace instalacyjno-konfiguracyjne 1 kpl.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ. Wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana wykonawcom w celu sporządzenia oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b4d7036-7c8b-4736-b54f-d2842bfa3de7
Biuletyn 548061-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Bochnia
Regon 53217400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kazimierza Wielkiego
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Bochnia
Zamawiajacy kod pocztowy 32700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 6123361 w. 26
Zamawiajacy fax 146 119 922
Zamawiajacy email a.kuznar@bochnia-gmina.pl
Adres strony url www.bochnia-gmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany z udziałem środków Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bochnia-gmina.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bochnia-gmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w pkt 10.2 SIWZ Zamawiający dopuszcza, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 1113) lub osobiście, lub za pośrednictwem posłańca lub faksu (nr faksu: 33 865 17 01) lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 1030) – adres e-mail: a.grzymek@bochnia-gmina.pl
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy w Bochni, ul. Kazimierza Wielkiego 26, 32-700 Bochnia
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „e-Usługi w Gminie Bochnia”
Numer referencyjny IFS.271.6.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Serwer baz danych 1 szt. - Serwer aplikacji/Kontroler domeny 1 szt. - Macierz dyskowa 1 szt. - System Backup 1 szt. - Urządzenia aktywne sieci/Przełącznik sieciowy 3 szt. - Zabezpieczenie granic sieci – UTM 1 szt. - Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym 22 szt. - Oprogramowanie antywirusowe 45 lic. - Skaner dokumentów A4 1 szt. - Licencje dostępowe 50 lic. - Certyfikaty serwerowe 1 kpl. - Stanowisko Profilu Zaufanego 1 szt. - Stanowisko dostępu do Internetu 1 szt. - Prace instalacyjno-konfiguracyjne 1 kpl. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ. Wymieniona dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: www.bochnia-gmina.pl. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
Cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Termin wykonania liczony jest od daty podpisania umowy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie dostawy infrastruktury serwerowej wraz ze sprzętem komputerowym, każda o wartości minimum 100.000 zł brutto. W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: - Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (w przypadku, kiedy Zamawiający samodzielnie nie jest w stanie pobrać ich z ogólnodostępnych stron internetowych): -opisy w postaci kart katalogowych, testów oraz certyfikatów określonych w SIWZ tj. w Załączniku nr 8 - tylko w odniesieniu do urządzeń, wobec których Zamawiający wyraźnie zaznaczył taką konieczność - sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ; 2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 6. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: -w pieniądzu - winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie - nr rachunku 27 8589 0006 0260 0110 0001 0004 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego) z adnotacją: Wadium – na zadanie „Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej w ramach projektu e-Usługi w Gminie Bochnia”; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 roku poz. oraz z 2015, poz. 978 i 1240) 3. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) składa się w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sekretariacie, pok. nr 11 - nie należy spinać z resztą oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to gwarancja winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta nie zabezpieczona w formie wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)