Dostawa wyposażenia dla projektu : „Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi, Gdańska 43 ” – Edukacja

Publication date 2018-04-23
End date 2018-05-02 00:00:00
Instytucja Muzeum Sztuki w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Urządzenia głośnikowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549025-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331951004, 302321108, 323332008, 443163001, 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali edukacyjnej: Monitora LCD 55 (2 sztuki), Urządzenia wielofunkcyjnego (1 sztuka), Wyposażenia do studia filmowego (1 komplet), System kratownic (1 komplet), Instalacji służącej do dystrybucji sygnałów audio (1 komplet), Rzutnika laserowego (1 sztuka), Ekranu elektrycznego (2 sztuki).

Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ.
Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ.

Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji.

Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety:
Pakiet 1 – Monitor LCD 55
Pakiet 2 – Urządzenie wielofunkcyjne
Pakiet 3 – Wyposażenie do studia filmowego
Pakiet 4 - System kratownic
Pakiet 5 - Instalacja służąca do dystrybucji sygnałów audio, Rzutnik laserowy, Ekran elektryczny

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cce53d6c-9b8c-440c-8e7a-e1cf9d16a6d1
Biuletyn 549025-N-2018
Zamawiajacy nazwa Muzeum Sztuki w Łodzi
Regon 27750000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Więckowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-734
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 633-97-90 w 33
Zamawiajacy fax 42 632 99 41
Zamawiajacy email muzeum@msl.org.pl, zamowienia@msl.org.pl
Adres strony url www.msl.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa wyposażenia jest współfinansowana w ramach Działania 8.1. Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury VIII oś priorytetowa Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 (POIS) - projekt POIS.08.01.00-00-0025/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa instytucja kultury
Dostep dokumentow zamowienia www.msl.org.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.msl.org.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Sztuki w Łodzi, ul. Więckowskiego 36, 90-734 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia dla projektu : „Rewitalizacja infrastruktury Muzeum Sztuki w Łodzi, Gdańska 43 ” – Edukacja
Numer referencyjny AG.271.05.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia sali edukacyjnej: Monitora LCD 55 (2 sztuki), Urządzenia wielofunkcyjnego (1 sztuka), Wyposażenia do studia filmowego (1 komplet), System kratownic (1 komplet), Instalacji służącej do dystrybucji sygnałów audio (1 komplet), Rzutnika laserowego (1 sztuka), Ekranu elektrycznego (2 sztuki). Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące pakiety: Pakiet 1 – Monitor LCD 55 Pakiet 2 – Urządzenie wielofunkcyjne Pakiet 3 – Wyposażenie do studia filmowego Pakiet 4 - System kratownic Pakiet 5 - Instalacja służąca do dystrybucji sygnałów audio, Rzutnik laserowy, Ekran elektryczny
Cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy. Wykonawca na piśmie przedstawi obiektywne okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty. 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku przedłużających się prac remontowo – budowlanych w miejscu dostarczenia wyposażenia. 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych. 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, zakończenia serii produkcyjnej danego wyposażenia oraz rozpoczęcie produkcji wyposażenia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. 5) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta wyposażenia lub Wykonawcę, 6) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Strony, 7) zmian dotyczących prostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, oczywistych błędów słownych. 8) innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego; 9) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
IV 4 4 data 2018-05-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Monitor LCD 55 - 2 sztuki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33195100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne - 2 sztuki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie do studia filmowego - 1 komplet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32333200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa System kratownic - 1 komplet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44316300-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Instalacja służąca do dystrybucji sygnałów audio, Rzutnik laserowy, Ekran elektryczny - 1 komplet
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32342400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-07-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku 6 do SIWZ. Ilości poszczególnych elementów wyposażenia wchodzących w skład pakietów zostały określone w formularzu cenowym – załącznik 2 do SIWZ. Oferowane wyposażenie musi być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – 2017/2018), posiadać stosowne i aktualnie obowiązujące certyfikaty, atesty, raporty dopuszczające wyposażenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny wyposażenia w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu cenowym (załącznik 2 do SIWZ) nazwę producenta/typ/model zaoferowanego wyposażenia dla każdego wymienionego elementu. Oferta, w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na produkty równoważne. Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 6 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wydłużony okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)