Dostawa komputerów osobistych, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

Publication date 2018-04-23
End date 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548669-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302131006, 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa komputerów osobistych, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 89040e1b-d5bf-4a7b-8a6c-dc6265fcb871
Biuletyn 548669-N-2018
Zamawiajacy nazwa Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
Regon 28888600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rybacka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70204
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 48 00 700
Zamawiajacy fax 91 48 00 769
Zamawiajacy email dzppum@pum.edu.pl
Adres strony url https://www.pum.edu.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Innowacyjny, polsko-niemiecki transgraniczny program wczesnej diagnostyki i leczenia chorób rzadkich u noworodków” RareScreen jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Nr INT10
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.pum.edu.pl/artykuly/214/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wykonawca zobowiązany jest sporządzić w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie, ul. Rybacka 1, Szczecin, 70-204, Kancelaria Ogólna PUM (1 piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa komputerów osobistych, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Numer referencyjny DZ-262-16/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa komputerów osobistych, drukarek i urządzenia wielofunkcyjnego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Udzielenie zamówień na dostawy dodatkowe przewidywane jest w wymiarze do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 35
Informacje na temat katalogow Wymiar dopuszczalnego terminu realizacji od 14 do 35 dni od daty przekazania zamówienia
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełnią następujące, określone w ogłoszeniu o zamówieniu warunki udziału w postępowaniu dotyczące, by warunek został spełniony Zamawiający wymaga wykazania zrealizowania przynajmniej dwóch zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości brutto równej lub przekraczającej dla każdego z odpowiednio: dla Zadania nr I 15 000,00 zł dla Zadania nr II 19 000,00 zł dla Zadania nr III 12 000,00 zł dla Zadania nr IV 5 000,00 zł Poprzez zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć należycie wykonaną dostawę sprzętu komputerowego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Kwalifikacje lub Wykształcenie, Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności Potencjał techniczny, Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający Wymaga:, 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, a) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) Zamawiający przedkłada w załączeniu wzór Oświadczenia w odniesieniu do przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowiący – Załącznik nr 3 do SIWZ, VIII. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczania podmiotów mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczania z postępowania: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się odpowiednich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w odniesieniu do przesłanek pozytywnych Zamawiający wymaga: 1) Wykazu wykonanych dostaw – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – wypełniony Załącznik nr 5 do SIWZ; 2) Dowodów określających czy dostawy – wykazane na potwierdzenie spełnienia warunków udziału, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis oferowanego urządzenia - prospekt techniczny wydany przez producenta oferowanego urządzenia. W przypadku, gdyby załączone do oferty prospekty nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowane urządzenie spełnia wymogi określone w SIWZ. W przypadku oryginalnych dokumentów wydanych przez producenta oferowanego sprzętu, Zamawiający dopuszcza dokumenty w języku innym niż polski.
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty stanowiące element oświadczenia woli wykonawcy i inne niezbędne dokumenty – które wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: 1) Formularz oferty – wypełniony Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium lub kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem – wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kopię dokonania przelewu na konto Zamawiającego, a w przypadku innych form wniesienia wadium - kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem; albo dokument wadialny, 3) Zestawienie parametrów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia - wypełniony Załącznik nr III A do SIWZ, 4) Szczegółowa oferta cenowa – wypełniony Załącznik nr III B do SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 300,00 zł Zadanie nr 2: 200,00 zł Zadanie nr 3: 400,00 zł Zadanie nr 4: 100,00 zł RAZEM: 1 000,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że treść zmiany przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę, 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności uniemożliwiające zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy prawo zamówienia będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny, 3) gdy z przyczyn, których nie można było wcześniej przewidzieć wystąpi konieczność modyfikacji terminu wykonania zamówienia, 4) w przypadku konieczności zmiany parametrów technicznych oferowanego asortymentu, pod warunkiem, że zamówienie zostanie zrealizowane po cenie zawartej w ofercie, a określone w specyfikacji rozwiązania ulegają zmianie na lepsze lub przynajmniej równoważne w stosunku od oferowanych w ofercie.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer przenośny z wyposażeniem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Wymiar dopuszczalnego terminu realizacji od 14 do 35 dni od daty przekazania zamówienia
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny z wyposażeniem – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputery PC desktop
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Wymiar dopuszczalnego terminu realizacji od 14 do 35 dni od daty przekazania zamówienia
Zalacznik krotki opis Komputery PC desktop 2 szt, monitor 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Drukarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Wymiar dopuszczalnego terminu realizacji od 14 do 35 dni od daty przekazania zamówienia
Zalacznik krotki opis Drukarka MONO – 1 szt, Drukarka atramentowa – 1 szt, Drukarka kolor – 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik informacje dodatkowe Wymiar dopuszczalnego terminu realizacji od 14 do 35 dni od daty
Zalacznik krotki opis Komputer przenośny 1 szt.
  

Criterion

Kryteria Oferowana cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji i rękojmi oferowanej na przedmiot zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Parametry techniczne
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)