Zakup wraz z dostawą chemii basenowej do uzdatniania wody

Publication date 2018-04-23
End date 2018-04-30 00:00:00
Instytucja Centrum Rekreacyjno-Sportowe miasta stołecznego Warszawy w Dzielnicy Bielany
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549033-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

6.1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jet zakup i sukcesywne dostawy chemii basenowej do uzdatniania wody na pływalniach CRS Bielany

Środki chemiczne:

Stabilizowany podchloryn sodu NaOCl - ilość 12 300 kg
Regulator pH (korektor pH minus płynny) – ilość 3 600 kg
Ziemia okrzemkowa Becogur 4500 - ilość 480 kg
Środek zapobiegający rozwojowi glanów o zawartości minimum 36% amin czwartorzędowych –
ilość 60 kg
Randklar żel – ilość 180 kg
Buffer DPD1 (niebieski) 15 mm – ilość 18 sztuk
Reagent DPD1 (zielony) 15 mm - ilość 18 sztuk
Reagent DPD 3 (czerwony) 15 mm – ilość 12 sztuk
Phend Red ( biały) 15 mm – ilość 12 sztuk
Banisol A (preparat alkaiczny do mycia powierzchni przybasenowych nie zawierający podchlorynu sodu, chloranu sodu roztwór roboczy 1:150) – ilość 180 kg
Banisol G ( kwaśny preparat myjący w postaci płynu zawierający kwas solny roztwór roboczy 1:100) – ilość 180 kg
Compactal – ilość 120 kg
Tabletki do fotometru Lovibond DPD 1 - ilość 540 sztuk
Tabletki do fotometru Lovibond DPD 3 – ilość 540 sztuk
Tabletki do fotometru Lovibond pH – ilość 540 sztuk
Siarczan Glinu – ilość 420 kg

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a91fb186-6eec-4983-a323-f14881baea6c
Biuletyn 549033-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Rekreacyjno-Sportowe miasta stołecznego Warszawy w Dzielnicy Bielany
Regon 14116568300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Conrada
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01922
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 226 338 680
Zamawiajacy fax 226 338 654
Zamawiajacy email apawlak@crs-bielany.waw.pl
Adres strony url www.crs-bielany.waw.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.crs-bielany.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.crs-bielany.waw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.crs-bielany.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, kurierem lub pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 01-922 Warszawa ul. Conrada 6 sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą chemii basenowej do uzdatniania wody
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 6.1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jet zakup i sukcesywne dostawy chemii basenowej do uzdatniania wody na pływalniach CRS Bielany Środki chemiczne: Stabilizowany podchloryn sodu NaOCl - ilość 12 300 kg Regulator pH (korektor pH minus płynny) – ilość 3 600 kg Ziemia okrzemkowa Becogur 4500 - ilość 480 kg Środek zapobiegający rozwojowi glanów o zawartości minimum 36% amin czwartorzędowych – ilość 60 kg Randklar żel – ilość 180 kg Buffer DPD1 (niebieski) 15 mm – ilość 18 sztuk Reagent DPD1 (zielony) 15 mm - ilość 18 sztuk Reagent DPD 3 (czerwony) 15 mm – ilość 12 sztuk Phend Red ( biały) 15 mm – ilość 12 sztuk Banisol A (preparat alkaiczny do mycia powierzchni przybasenowych nie zawierający podchlorynu sodu, chloranu sodu roztwór roboczy 1:150) – ilość 180 kg Banisol G ( kwaśny preparat myjący w postaci płynu zawierający kwas solny roztwór roboczy 1:100) – ilość 180 kg Compactal – ilość 120 kg Tabletki do fotometru Lovibond DPD 1 - ilość 540 sztuk Tabletki do fotometru Lovibond DPD 3 – ilość 540 sztuk Tabletki do fotometru Lovibond pH – ilość 540 sztuk Siarczan Glinu – ilość 420 kg
Cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia- nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do warunków licytacji.
Zakresie warunkow udzialu W celu wskazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę „aktualny odpis z właściwego rejestru”, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o treść art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz oferowanych środków (bez cen) – zgodnie z załącznikiem nr 4 karty charakterystyk oferowanych produktów
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do warunków niniejszej licytacji
Tryb udzielenia zamowienia 7
Minimalna liczba wykonawcow 2
IV 4 6 http://www.aukcje.um.warszawa.pl
IV 4 7 www.crs-bielany.waw.pl
IV 4 8 Wykonawca,pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej opis warunków uczestnictwa wraz ze wzorem wniosku. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji. Za pośrednictwem operatora platformy do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców przekazywana jest informacja o sposobie rejestracji na platformie licytacyjnej. Informacja ta przekazywana jest na wskazane we wnioskach Wykonawców adresy e-mail. Po otrzymaniu informacji Wykonawca rejestruje się na platformie aukcyjnej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. W celu wzięcia udziału w licytacji wymagane jest posiadanie komputera wraz z oprogramowaniem systemowym i przeglądarka stron internetowych oraz dostępu do sieci Internet. Żadne dodatkowe oprogramowanie nie jest wymagane. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: być wyposażony w procesor 733 MHz i posiadać co najmniej 512 MB pamięci RAM, posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub nowszy, posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. lub nowszą albo Mozilla Firefox2.x lub nowszą, posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128kb/s....
IV 4 9 W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..
IV 4 10 licytacja jednoetapowa 1
IV 4 10 licytacja jednoetapowa czas 15 minut
IV 4 11 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 11 godzina 1900-01-01T12:00:00+01:00
IV 4 12 07.05.2018 godzina 12:00 Zamawiający poda ostateczny termin licytacji elektronicznej w zaproszeniu do udziału w licytacji
IV 4 13 Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta. W przypadku złożenia oferty (postąpienia ) w ostatnich dwóch minutach czasu podstawowego licytacja zostaje przedłużona o kolejne dwie minuty
IV IstotnePostanowienia Faktury będą wystawiane po każdorazowej dostawie. Wynagrodzenie będzie płatne na rzecz Wykonawcy przelewem w terminie do 21 dni od otrzymania faktury, na rachunek bankowy wskazany na fakturze. Umowa zostanie zawarta na czas określony do 30.09.2018. Kary umowne w wysokości 10% wynagrodzenia wykonawcy.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia
IV 4 4 data 2018-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria najniższa cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)