GuidZP400 |
4efb523b-0851-447f-92be-749dfb0632b6
|
Biuletyn |
548526-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii
|
Regon |
28848400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Indiry Gandhi
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02776
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 349 62 22
|
Zamawiajacy fax |
022 349 62 23
|
Zamawiajacy email |
zaopat@ihit.waw.pl
|
Adres strony url |
www.ihit.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ihit.waw.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Hematologii i Transfuzjologii; 02-776 Warszawa, ul. Indiry Gandhi 14, I piętro p. 144A (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nożyków: do sterylnego łączenia drenów i mikrotomowych, pojemników transferowych, klipsów naczyniowych oraz staz jednorazowych (zadania 1-5), numer sprawy IHIT/19/2018
|
Numer referencyjny |
IHIT/19/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nożyków: do sterylnego łączenia drenów i mikrotomowych, pojemników transferowych, klipsów naczyniowych oraz staz jednorazowych z podziałem na 5 zadań (części), numer sprawy IHIT/19/2018.
|
Cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenia Wykonawcy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ potwierdzającego, że oferowany asortyment stanowiący przedmiot zamówienia:
- jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych);
- posiada świadectwa dopuszczenia do obrotu na terenie Polski, to jest: deklarację zgodności (Declaration of Confirmity) z CE lub samo świadectwo CE;
- nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych nie objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi.
2) Katalogi oferowanych produktów lub inne dokumenty potwierdzające spełnienie
parametrów określonych w Załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo-
cenowa).
Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A Specyfikacja asortymentowo –cenowa – jeżeli dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
3. Zmiany umowy mogą być dokonane – pod rygorem nieważności- przy zastosowaniu art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie pisemnej. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art.140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp:
3.1.Zmiany numeru katalogowego produktu.
3.2.Zmiany sposobu konfekcjonowania – ogólna ilość przedmiotu zamówienia nie może być mniejsza niż ilość wymagana przez Zamawiającego.
3.3.Zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów.
3.4.W sytuacji, gdy zostanie wprowadzony do sprzedaży przez Producenta zmodyfikowany/udoskonalony produkt lub wycofany produkt dotychczasowy.
3.5.Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, chyba, że został wprowadzony udoskonalony produkt lub produkt dotychczasowy został wycofany i w takim przypadku może ulec wartość umowy.
3.6.W okresie trwania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku obniżenia ceny przez producenta lub samego Wykonawcę.
3.7.W przypadku zmiany w ustawie o podatku od towarów i usług VAT, które podwyższą lub obniżą cenę/y przedmiotu niniejszej umowy, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona cena przedmiotu umowy oraz całkowita wartość przedmiotu umowy.
3.8.W przypadku nie wykorzystania w okresie trwania umowy pełnych ilości przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu jej obowiązywania. Ceny jednostkowe w tym okresie nie mogą ulec zmianie.
3.9.Zamawiający może do końca trwania umowy nie dokonać zakupu pełnych ilości przedmiotu umowy także w przypadku przedłużenia terminu realizacji umowy.
3.10.Zakup wg zasad określonych w ust. 3.9. nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń odszkodowawczych wobec Zamawiającego.
3.11.Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości asortymentu określonego w danym zadaniu stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, w przypadku zmiany potrzeb Zamawiającego.
3.12. Strony przewidują możliwość zmiany ilości zamawianych asortymentów w ramach wartości umowy obejmującej wartość całego asortymentu określonego w zadaniach stanowiących przedmiot niniejszej umowy, jeżeli umowa na kilka zadań zostanie podpisana z jednym wykonawcą.( Zamawiający zastosuje niniejszy zapis w przypadku podpisania umowy z jednym wykonawcą na kilka zadań).
4. Zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i dla swojej ważności wymagają formy pisemnej.
|
IV 4 4 data |
2018-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141411-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Łączniki do sterylnego łączenia drenów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141411-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Nożyki mikrotomowe, pęsety, nożyczki, ostrza i zestawy do barwienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141614-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Pojemniki transferowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33168000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Klipsy naczyniowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
zadanie 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik krotki opis |
Staza bezlateksowa
|
| |