dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).

Publication date 2018-04-24
End date 2018-05-08 00:00:00
Instytucja "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549981-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 323220006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).
2. Zamówienie dzieli się na dwie części:
1) część 1: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej,
2) część 2: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) dostawę urządzeń, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego;
2) instalację urządzeń na miejscu;
3) zintegrowanie urządzeń z istniejącą infrastrukturą elektryczną;
4) uruchomienie i konfigurację urządzeń, w tym instalację oprogramowania sterującego urządzeniami i zapewniającego niezbędne funkcjonalności;
5) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie zasad eksploatacji Sprzętu;
6) dostarczenie pisemnej informacji na temat zasad kontroli, serwisu i konserwacji Sprzętu w języku polskim, w wersji papierowej i elektronicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12e4545c-1a3e-47ae-bb70-308853a68677
Biuletyn 549981-N-2018
Zamawiajacy nazwa "Centrum Hewelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańsk
Regon 19057266000000
Zamawiajacy adres ulica Gradowa
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-802
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 300 08 42
Zamawiajacy fax 58 742 15 13
Zamawiajacy email sekretariat@hewelianum.pl
Adres strony url www.hewelianum.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest realizowane na potrzeby projektu pt. „Rewaloryzacja i adaptacja Wozowni Artyleryjskiej wraz z otoczeniem, na potrzeby Centrum Hewelianum w Gdańsku”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.hewelianum.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.hewelianum.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Hewelianum, ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk
Nazwa nadana zamowieniu dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).
Numer referencyjny DPZ.26.7.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej oraz sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny). 2. Zamówienie dzieli się na dwie części: 1) część 1: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej, 2) część 2: dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) dostawę urządzeń, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego; 2) instalację urządzeń na miejscu; 3) zintegrowanie urządzeń z istniejącą infrastrukturą elektryczną; 4) uruchomienie i konfigurację urządzeń, w tym instalację oprogramowania sterującego urządzeniami i zapewniającego niezbędne funkcjonalności; 5) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie zasad eksploatacji Sprzętu; 6) dostarczenie pisemnej informacji na temat zasad kontroli, serwisu i konserwacji Sprzętu w języku polskim, w wersji papierowej i elektronicznej.
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-18T00:00:00+02:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie i instalacji sprzętu multimedialnego, o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, według wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, jeżeli w umowie nie przewidziano inaczej. 2. Istotne zmiany umowy, mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt 5; 2) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, tylko jeżeli Wykonawca udowodni, że oferowany w miejsce pierwotnego model (następca) jest droższy u producenta o ponad 10% niż model wskazany w ofercie; 3) zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy - z powodu zastosowania rozwiązań technicznych lub technologicznych nowocześniejszych, bezpieczniejszych lub korzystniejszych od zaproponowanych przez Zamawiającego w SOPZ, które wypełnią jego oczekiwania co do przedmiotu umowy; 4) warunków płatności; 5) terminu realizacji przedmiotu umowy; 6) poszczególnych elementów dostawy lub ich instalacji. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w przypadku: 1) przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SOPZ lub ofercie rozwiązań, w szczególności wycofania danego urządzenia z produkcji i zastąpienia go modelem nowszym; 2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do niniejszej umowy; 3) przedłużających się procedur przetargowych i administracyjnych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu niniejszej umowy, niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w imporcie towaru; 4) zmian w zakresie dofinansowania projektu w ramach, którego jest realizowana niniejsza umowa; 5) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 6) wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych. 4. Strona wnioskująca o zmianę niniejszej umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i systemu tłumaczeń symultanicznych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń wystawowo-konferencyjnych Wozowni Artyleryjskiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakres zamówienia dla cz. 1 obejmuje dostawę i instalację następujących urządzeń: 1) Zestaw interaktywny – tablica interaktywna szt. 1 2) Zestaw interaktywny – projektor multimedialny ultra-krótkoogniskowy - szt. 1 3) Zestaw interaktywny – podstawa do zestawu interaktywnego 1 komplet – szt. 1 4) System tłumaczeń symultanicznych – jednostka centralna - szt. 1 5) System tłumaczeń symultanicznych – pulpit tłumacza - szt. 1 6) System tłumaczeń symultanicznych – mikrofon do pulpitu tłumacza - szt. 1 7) System tłumaczeń symultanicznych – słuchawki tłumacza - szt. 1 8) System tłumaczeń symultanicznych – promiennik podczerwieni - szt. 4 9) System tłumaczeń symultanicznych – uchwyt promiennika podczerwieni - szt. 4 10) System centralnego sterowania – procesor sygnałowy/przełącznik matrycowy audio – video z wbudowanym skalerem, procesorem sterującym - szt. 1 11) System centralnego sterowania – nadajnik cyfrowego sygnału wizyjnego wysokiej rozdzielczości przez skrętkę (piętro 1 - szafa rack) - szt. 2 12) System centralnego sterowania – odbiornik cyfrowego sygnału wizyjnego wysokiej rozdzielczości przez skrętkę (piętro 2) - szt. 2 13) Systemy centralnego sterowania – nadajnik bezprzewodowy cyfrowego sygnału wizyjnego - szt. 3 14) Systemy centralnego sterowania – odbiornik bezprzewodowy cyfrowego sygnału wizyjnego - szt. 3 15) System centralnego sterowania – panel sterowania dotykowy przenośny – szt. 2 16) System centralnego sterowania – stacja dokująca do postawienia na stół (piętro 1) - szt. 1 17) System centralnego sterowania – stacja dokująca do wmontowania w ścianę (piętro 2) - szt. 1 18) System centralnego sterowania – splitter HDMI (piętro 2) - szt. 1 19) System centralnego sterowania – router - szt. 1 20) System centralnego sterowania – przełącznik sieciowy z PoE - szt. 1 21) System centralnego sterowania – punkt dostępowy - szt. 2 22) głośniki (2 szt/kpl. - łącznie 24 szt.) kpl. 12 23) mocowanie głośników regulowane - 2 szt./kpl. – łącznie 24 szt. - kpl. 12 24) wzmacniacz instalacyjny - szt. 2 25) mikrofon bezprzewodowy kpl. – 4 26) statyw mikrofonowy z uchwytem - szt. 4 27) ściana wizyjna z 9 monitorów 55” – (piętro 1) - kpl. – 1 28) podstawa mobilna (piętro 1) - kpl. 1 29) projektor (piętro 2) - szt. 1 30) uchwyt do projektora (piętro 2) - szt. 1 31) ekran projekcyjny z napinaczami (piętro 2) - szt. 1 32) trigger do ekranu - szt. 1 33) monitor podglądowy 55” - szt. 4 34) podstawa jezdna do monitora 55” - szt. 4 35) zestaw do bezprzewodowej transmisji obrazu zestaw 1 (piętro 1) - szt. 1 36) zestaw do bezprzewodowej transmisji obrazu zestaw 2 (piętro 2) - szt. 1 37) Komputer przenośny - szt. 3 38) Totem multimedialny - kpl. 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu multimedialnego, nagłaśniającego i komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby trójwymiarowego pokazu łączącego światło, obraz i dźwięk (tzw. video mapping 3d, zewnętrzny).
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-18T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 6. Zakres zamówienia dla cz. 2 obejmuje dostawę, instalację i konfigurację następujących urządzeń: 1) Głośniki dwudrożne - Szt. 2 2) Wzmacniacz - Szt. 1 3) Projektory - Szt. 2 4) Komputer zarządzający - Szt. 1 5) Oprogramowanie - kpl. 1 6) Nadajnik i odbiornik radiowy - kpl. 1 7) Okablowanie, akcesoria, instalacja, kalibracja, szkolenie - Kpl. 1
  

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)