Dostawy materiałów do procedur cystoskopowych/endoskopowych, cewników do drenażu, czujników do pomiaru saturacji oraz podkładów higienicznych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Publication date 2018-04-24
End date 2018-05-07 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 548813-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.2. Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów do procedur cystoskopowych / endoskopowych, cewników do drenażu, czujników do pomiaru saturacji oraz podkładów higienicznych z podziałem na 8 pakietów wyszczególnionych poniżej:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Cewniki Dufour’a
II Włókna światłowodowe
III Przewody elektryczne i elektrody
IV Przewody elektryczne i elektrody (Wolf)
V Igły punkcyjne endoskopowe
VI Cewniki do długotrwałego drenażu
VII Czujniki do pomiaru saturacji w technologii MASIMO SET
VIII Podkłady higieniczne
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 96847323-cf45-4bde-a52e-81dee550e060
Biuletyn 548813-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322,
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zampub@pirogow.pl,
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90-531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195, Dział Zamówień Publicznych (budynek główny Szpitala, I piętro SALA A – dawny Oddz. Kardiologiczny)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy materiałów do procedur cystoskopowych/endoskopowych, cewników do drenażu, czujników do pomiaru saturacji oraz podkładów higienicznych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
Numer referencyjny ZP/29/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.2. Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów do procedur cystoskopowych / endoskopowych, cewników do drenażu, czujników do pomiaru saturacji oraz podkładów higienicznych z podziałem na 8 pakietów wyszczególnionych poniżej: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Cewniki Dufour’a II Włókna światłowodowe III Przewody elektryczne i elektrody IV Przewody elektryczne i elektrody (Wolf) V Igły punkcyjne endoskopowe VI Cewniki do długotrwałego drenażu VII Czujniki do pomiaru saturacji w technologii MASIMO SET VIII Podkłady higieniczne 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 9 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet niniejsze oświadczenie należy złożyć odrębnie dla każdego pakietu. 6.3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym - nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2) i 3) PZP, tj.: 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.:  Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) – dotyczy pakietu I – VIII. wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ, W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie I – VIII może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu, 6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawu, rozmiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów I – VIII. 6.3.2. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 24 ust. 1 PZP: 6.3.2.1. Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1 SIWZ składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą. 6.4. Zgodnie z art. 24 aa PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
Inne dokumenty niewymienione Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: 1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.2. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.3. nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej 1.4. zmiany numeru katalogowego produktu, 1.5. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy
IV 4 4 data 2018-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet I, VI, VII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-02-05T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki nr 2, 7, 8 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet II - V
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 3 do nr 6 do SIWZ zwane również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet VIII
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załącznik nr 9 do SIWZ zwany również w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)