Ochrona zasobów przyrodniczych poprzez doposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej Natura 2000 „Izerska Łąka” w Świeradowie-Zdroju.

Publication date 2018-04-24
End date 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
Miejscowość Świeradów-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549635-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302313103
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania na potrzeby projektu „Ochrona zasobów przyrodniczych poprzez doposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej Natura 2000 „Izerska Łąka” w Świeradowie-Zdroju”.
GOGLE VR 16 kpl., SYSTEM Z MONITOREM MGŁOWYM, PROJEKTOR DLA SYSTEMU Z MONITOREM MGŁOWYM, MONITOR INTERAKTYWNY Z WBUDOWANYM KOMPUTEREM OPS 2 szt., TABLET 16 szt., TELEWIZOR LED 3 szt., OPROGRAMOWANIE DO GOGLI WIRTUALNYCH, MAPA INTERAKTYWNA, DEDYKOWANE OPROGRAMOWANIE DLA SYSTEMU Z MONITOREM MGŁOWYM, APLIKACJA „ŚCIEŻKA POMNIKI PRZYRODY GMINY ŚWIERADÓW”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 specyfikacji pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 995485ff-f896-4130-94b9-6843a81aeb19
Biuletyn 549635-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Miejska Świeradów-Zdrój
Regon 23082139700000
Zamawiajacy adres ulica ul. 11-go Listopada
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Świeradów-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 59850
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 816 471
Zamawiajacy fax 757 816 585
Zamawiajacy email zp@swieradowzdroj.pl
Adres strony url http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Oś priorytetowa 4 - Środowisko i zasoby, Działanie 4.4 Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/id,1344.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/id,1344.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej lub przesłać na poniższy adres. W wypadku przesłania oferty będzie się liczyła data jej wpłynięcia do siedziby zamawiającego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Świeradów-Zdrój ul. 11 Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój.
Nazwa nadana zamowieniu Ochrona zasobów przyrodniczych poprzez doposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej Natura 2000 „Izerska Łąka” w Świeradowie-Zdroju.
Numer referencyjny OGMiI.271.13.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i oprogramowania na potrzeby projektu „Ochrona zasobów przyrodniczych poprzez doposażenie Centrum Edukacji Ekologicznej Natura 2000 „Izerska Łąka” w Świeradowie-Zdroju”. GOGLE VR 16 kpl., SYSTEM Z MONITOREM MGŁOWYM, PROJEKTOR DLA SYSTEMU Z MONITOREM MGŁOWYM, MONITOR INTERAKTYWNY Z WBUDOWANYM KOMPUTEREM OPS 2 szt., TABLET 16 szt., TELEWIZOR LED 3 szt., OPROGRAMOWANIE DO GOGLI WIRTUALNYCH, MAPA INTERAKTYWNA, DEDYKOWANE OPROGRAMOWANIE DLA SYSTEMU Z MONITOREM MGŁOWYM, APLIKACJA „ŚCIEŻKA POMNIKI PRZYRODY GMINY ŚWIERADÓW” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 specyfikacji pn.: „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 30231310-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 150
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane (producent, nazwa, typ, model, itp.) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. Wykaz musi zawierać spis oferowanych produktów z podaniem modelu, zastosowanych komponentów, parametrów oraz producenta. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W przypadku zmiany urzędowej stawki VAT strony umowy zobowiązują się do podpisania aneksu do umowy regulującego wysokość podatku VAT i wartości brutto umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli wystąpią obiektywne okoliczności niezależne od Wykonawcy uniemożliwiające wykonanie dostawy i jednocześnie wydłużenia okresu realizacji dostawy o czas trwania tych okoliczności. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszych ofert.

Criterion

Kryteria cena całkowita brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria włączenie osób z niepełnosprawnościami przy realizacji zamówienia
Znaczenie 5,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 35,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)