Zakup i dostawa rękawiczek medycznych

Publication date 2018-04-24
End date 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Rękawice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549564-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 184243000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rękawiczek medycznych (rękawiczek diagnostycznych, rękawiczek chirurgicznych, rękawiczek ortopedycznych) dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (5 pakietów)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05bafb78-ddb2-46e5-b220-cbbb1eb54b91
Biuletyn 549564-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
Regon 28893000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lindleya
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 021 001
Zamawiajacy fax 225 022 136
Zamawiajacy email zam.publiczne@dzieciatkajezus.pl
Adres strony url www.dzieciatkajezus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta może zostać złożona wyłącznie NA PIŚMIE, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe ( tj. Dz. U. z 2017 r., poz.1481 ze zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ul. W. H. Lindleya 4 02 – 005 Warszawa Dział Zamówień Publicznych Pawilon nr 19, piętro I, pokój nr 2
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa rękawiczek medycznych
Numer referencyjny DZP/38/KT/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rękawiczek medycznych (rękawiczek diagnostycznych, rękawiczek chirurgicznych, rękawiczek ortopedycznych) dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (5 pakietów)
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Dotyczy wyrobów medycznych: Aktualne dokumenty dopuszczające stosowanie zaoferowanych wyrobów medycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j.: Dz. U. z 2017 r., poz. 211 ze zm.), tj.: - deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzająca, że wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi - certyfikat zgodności wystawiony przez jednostkę notyfikowaną (identyfikujący producenta i typ wyrobu), jeżeli ocena zgodności była przeprowadzana z udziałem jednostki notyfikowanej. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznej (jeśli dotyczy zaoferowanych wyrobów) Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wskazanych dokumentów i/lub oświadczenia – wzór oświadczenia załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do złożenia materiałów informacyjnych (opisy/ foldery/ prospekty/ oświadczenia) wystawionych przez producenta opisujących parametry techniczne zaoferowanych wyrobów - celem zweryfikowania ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca złoży wymagane dokumenty
Inne dokumenty niewymienione Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy) Potwierdzenie wniesienia wadium Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E) W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć: a) próbki : Próbki – w celu weryfikacji zgodności i oceny przydatności klinicznej/ jakości 1) dla pakietu nr 1 – 100 sztuk (różne rozmiary) 2) dla pakietu nr 2 – po 20 par do każdej pozycji (różne rozmiary); 3) dla pakietu nr 3 – po 20 par (różne rozmiary); 4) dla pakietu nr 4 – 10 kompletów par (różne rozmiary). 5) dla pakietu nr 5 – 100 sztuk; b) dokumenty dokumenty w celu oceny przydatności klinicznej/ jakości wymienione w załączniku nr 6 do SIWZ Próbki, które muszą być przechowywane w temperaturze niższej niż pokojowa należy składać od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 13.30 ze względu na konieczność zapewnienia właściwych warunków przechowywania. Informację o sposobie przechowywania należy dołączyć do próbek w sposób umożliwiający zapoznanie się z nią bez potrzeby otwierania opakowania UWAGA!!!! PRÓBKI I DOKUMENTY NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ (NIE PODLEGAJĄ UZUPEŁNIENIU)
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Dla pakiet nr 1 – 4.000,00 zł, dla pozostałych pakietów nie wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BGK O/Warszawa nr: 22 1130 1017 0020 0763 5720 0003 z tytułem: Przetarg nieograniczony nr DZP/38/KT/2018. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu uznaje się za skutecznie wniesione z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego w terminie składania ofert. 7. Do oferty należy dołączyć: kopię dowodu wniesienia wadium, jeśli było wnoszone w pieniądzu, natomiast w pozostałych formach - oryginał dokumentu wniesienia wadium (zaleca się złożenie wraz z ofertą dodatkowo kopii tego dokumentu). 8. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji lub poręczenia powinien gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z projektem umowy
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pozycji - 2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis pozycji - 1
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Przydatność kliniczna/jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)