Dostawa i montaż wyposażenia Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (SPInKa) na potrzeby projektu Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi

Publication date 2018-04-25
End date 2018-05-08 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Miejscowość Elbląg
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble biurowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550632-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302130005, 480000008, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Zakres zamówienia obejmuje kompleksową dostawę wraz z montażem i konfiguracją elementów stanowiących wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (SPInKa) na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”, w tym:
a) Część I zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”
b) Część II zamówienia: Dostawa i konfiguracja oprogramowania na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”
c) Część III zamówienia: Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”
2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, którym będzie 97 szkół i placówek kształcenia zawodowego (SiPKZ) znajdujących się na terenie województwa warmińsko- mazurskiego (19 miast powiatowych: Bartoszyce, Braniewo, Działdowo i Lidzbark, Ełk, Giżycko, Gołdap, Iława, Kętrzyn, Lidzbark Warmiński, Mrągowo, Nidzica, Nowe Miasto Lubawskie, Olecko, Ostróda, Pisz, Szczytno, Węgorzewo, Elbląg i Pasłęk, Olsztyn i przyległe miasta: Barczewo, Biskupiec, Dobre Miasto, Jeziorany i Olsztynek).
3) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym parametry urządzeń i wyrobów określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ.
4) Urządzenia i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
5) Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim.
6) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm), jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w SIWZ.
7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia i wyroby o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia.
8) W przypadku zaoferowania urządzeń i wyrobów równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia i wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.
9) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi
w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1cf23130-66ee-42c4-961a-35a68c180f98
Biuletyn 550632-N-2018
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
Regon 17071162800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Elbląg
Zamawiajacy kod pocztowy 82300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 55 629 0 505
Zamawiajacy fax 55 629 0 510
Zamawiajacy email zp@pwsz.elblag.pl
Adres strony url www.pwsz.elblag.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”, RPWM.02.04.01-28-0002/17, dofinansowanego w ramach osi Priorytetowej 2 „ Kadry dla gospodarki”, Działania 2.4 „Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego”, Poddziałania 2.4.1 Rozwój kształcenia i szkolenia zawodowego projekty konkursowe” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pwsz.elblag.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, drogą pocztową lub kurierską
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg pokój 18- kancelaria ogólna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (SPInKa) na potrzeby projektu Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi
Numer referencyjny ZP/PN/2312/03/1082/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Zakres zamówienia obejmuje kompleksową dostawę wraz z montażem i konfiguracją elementów stanowiących wyposażenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery (SPInKa) na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”, w tym: a) Część I zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi” b) Część II zamówienia: Dostawa i konfiguracja oprogramowania na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi” c) Część III zamówienia: Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi” 2) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia pod wskazany adres, którym będzie 97 szkół i placówek kształcenia zawodowego (SiPKZ) znajdujących się na terenie województwa warmińsko- mazurskiego (19 miast powiatowych: Bartoszyce, Braniewo, Działdowo i Lidzbark, Ełk, Giżycko, Gołdap, Iława, Kętrzyn, Lidzbark Warmiński, Mrągowo, Nidzica, Nowe Miasto Lubawskie, Olecko, Ostróda, Pisz, Szczytno, Węgorzewo, Elbląg i Pasłęk, Olsztyn i przyległe miasta: Barczewo, Biskupiec, Dobre Miasto, Jeziorany i Olsztynek). 3) Szczegółowo zakres zamówienia, w tym parametry urządzeń i wyrobów określony został w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ. 4) Urządzenia i elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. 5) Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać normom/certyfikatom określonym w Opisie przedmiotu zamówienia lub normom/certyfikatom równoważnym. Za równoważne Zamawiający uzna normy utworzone przez niezależny ośrodek normalizacyjny o zasięgu europejskim obdarzony zaufaniem publicznym, które u podstaw oparte są na przejrzystości, dobrowolności, bezstronności, efektywności, wiarygodności, spójności i uzgadnianiu na poziomie krajowym i europejskim. 6) Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 z późn. zm), jeżeli Opis przedmiotu zamówienia zawiera przywołania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia urządzeń lub wyrobów należy uznać, iż wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w Opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów zastosowanych w SIWZ. 7) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, obejmujących urządzenia i wyroby o parametrach i funkcjach technicznych nie gorszych niż wymienione w Opisie Przedmiotu Zmówienia, których zastosowanie prowadzić będzie do zakładanego efektu. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry równoważności zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia. 8) W przypadku zaoferowania urządzeń i wyrobów równoważnych Wykonawca załączy odpowiednie dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia i wyroby odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. 9) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ofercie Wykonawcy.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwóch zamówień tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia. Za tożsame zamówienie Zamawiający uzna: • W zakresie I części zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi” dostawę sprzętu komputerowego o wartości minimum 300.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu. • W zakresie II części zamówienia: Dostawa i konfiguracja oprogramowania na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi” dostawę oprogramowania o wartości minimum 100.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu. • w zakresie III części zamówienia: Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi dostawę mebli biurowych o wartości minimum 50.000,00 zł brutto w ramach jednego kontraktu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. Wykaz dostaw winien zawierać: • wartości dostaw, • przedmiot dostaw • daty wykonania • nazwy podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane • dowody określające czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Specyfikacja techniczna dostawy potwierdzająca, że parametry oferowanych urządzeń i wyrobów odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ). a) Specyfikacja techniczna dostawy winna być sporządzona według wzoru przekazanego przez Zamawiającego w ZAŁĄCZNIKU NR 6 do SIWZ. b) Wykonawca może dołączyć do Specyfikacji technicznej dostawy materiały pozwalające ocenić proponowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia (opisy, fotografie, katalogi).
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej co podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia albo o braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2017. 229), według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 5 do SIWZ. a) Oświadczenie to należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy PZP. UWAGA! b) W przypadku, gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający uzna, że oświadczenie dołączone do oferty w terminie składania ofert w przedmiotowym zakresie jest wystarczające. c) W przypadku zamówienia podzielonego na części przedmiotowe oświadczenie winno dotyczyć całego zamówienia, a nie tylko części, na którą ofertę składa Wykonawca. Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK Nr 2 do SIWZ podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis tego pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest podpisana w imieniu Wykonawcy przez osobę (osoby) posiadającą stosowne pełnomocnictwo, Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w zakresie każdej części zamówienia. 2. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi: a) w zakresie części I zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”: 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). b) w zakresie części II zamówienia: Dostawa i konfiguracja oprogramowania na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). c) w zakresie części III zamówienia: Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na potrzeby projektu „Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi”: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość istotnych zmian, postanowień zawartej umowy pod warunkiem zajścia co najmniej jednej z poniższych okoliczności: 1) konieczność zmiany terminów umownych w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany terminów realizacji projektu, b) w przypadku zmiany terminu realizacji pozostałych części zamówienia objętych przedmiotowym postępowaniem, od których uzależniony jest termin realizacji przedmiotowej części zamówienia, c) w przypadku zmiany harmonogramu realizacji zamówienia, jeżeli zmiana ta jest niezbędna do realizacji umowy, d) z przyczyn zależnych od Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego tj. w sytuacji gdy nastąpi niemożliwość odbioru sprzętu przez przedstawiciela Zamawiającego w szczególności z powodu absencji pracowniczej tj. usprawiedliwionej lub nieusprawiedliwionej nieobecności w pracy), e) gdy wystąpi konieczność wykonania dodatkowych dostaw niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, f) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, g) gdy Wykonawca uzyska, po podpisaniu przedmiotowej umowy, pisemne potwierdzenie producenta oferowanych urządzeń/ wyrobów o braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w umowie w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie z produkcji oferowanego urządzenia/ wyrobu, 2) zmiana zakresu rzeczowego umowy z powodu wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym: a) zmiany dotyczącej dostarczanego przedmiotu umowy na sprzęt o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę nie wyższą niż ustalona w umowie, w sytuacji, gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji (po terminie otwarcia ofert), co będzie potwierdzone oświadczeniem producenta, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, b) zwiększenie zakresu o dodatkowe dostawy niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, c) zmiana liczby i lokalizacji placówek. 3) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, lub wprowadzenie Podwykonawcy, w sytuacji gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że wykona zamówienie samodzielnie, 4) zmiana wynagrodzenia w wyniku ustawowej zmiany stawki podatku VAT gdy istnieje obiektywna konieczność wprowadzenia zmian, np. gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą w rozumieniu art. 357 ze znaczkiem 1 Kodeksu Cywilnego, 5) zmiana numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, 6) usunięcie rozbieżności lub niespójności w treści umowy (wraz z załącznikami oraz dokumentami stanowiącymi jej integralną część) w stosunku do treści oferty w zakresie niezbędnym do usunięcia tych rozbieżności lub niespójności wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów prawa, 7) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego, 8) w przypadku, gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia ani jego części. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część I zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu komputerowego na potrzeby projektu Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia liczony jest od daty zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do przyjęcia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń komputerowych oraz przeszkolenie użytkowników z obsługi w zakresie: a) Drukarka atramentowa- 70 szt. b) Drukarka laser mono- 27 szt. c) Laptop- 27 szt. d) Monitor- 70 szt. e) Komputer stacjonarny (stacja robocza)- 70 szt. f) Projektor- 97 szt. g) Serwer- 1 szt. h) Urządzenie wielofunkcyjne (kserokopiarka)- 2 szt. 3) Rodzaj urządzeń komputerowych, ilości, parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ. 4) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. III ust. 4 pkt 2 SIWZ na własny koszt i na własne ryzyko, do dokonania rozładunku i montażu/ konfiguracji własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi oraz do przeszkolenia użytkowników w zakresie jego obsługi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w oferowanym terminie licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do przyjęcia dostawy. 5) Zamawiający będzie korzystać z zapisów art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (załącznik nr 8) - dostawa opodatkowana stawką 0% VAT (Dz. U. z 2016 poz. 710 z późn. zm). Wykonawca po uzyskaniu przez Zamawiającego zgody Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, uzyskanej nie wcześniej niż po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia, na zastosowanie stawki 0% VAT, zobowiązuje się do wystawienia faktury z stawką 0% VAT lub korekty wcześniej wystawionej faktury, jeżeli zastosowano inną stawkę VAT.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i konfiguracja oprogramowania na potrzeby projektu Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do przyjęcia dostawy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i konfiguracja oprogramowania na sprzęcie zakupionym przez Zamawiającego w ramach części I przedmiotowego zamówienia oraz przeszkolenie użytkowników w zakresie jego obsługi w zakresie: a) Oprogramowanie typu „Indywidualny Planer Kariery”- 97 licencji b) Oprogramowanie typu „Piramida Kariery 3 cz. 5 Przygotowanie do spotkania z pracodawcą” - 97 licencji c) Oprogramowanie typu „Piramida Kariery 3 cz. 6 Ja i pracodawca. Rozmowa kwalifikacyjna” - 97 licencji d) Oprogramowanie typu „Test Kompetencje – filary sukcesu” - 97 licencji e) Oprogramowanie typu „Test umiejętności rozpoznawania mocnych i słabych stron”- 27 licencji f) Pakiet biurowy- 97 licencji. Rodzaj oprogramowania, ilości licencji, funkcjonalności zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. III ust. 4 pkt. 2 SIWZ na własny koszt i na własne ryzyko, do dokonania rozładunku i montażu/ konfiguracji własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz do przeszkolenia użytkowników w zakresie zainstalowanego oprogramowania w oferowanym terminie licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do przyjęcia dostawy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli oraz innego wyposażenia na potrzeby projektu Warmia i Mazury doradztwem zawodowym stoi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia liczony od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do przyjęcia dostawy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli biurowych oraz innego wyposażenia w zakresie: a) Biurko komputerowe- 70 szt. b) Krzesło- 70 szt. c) Szafka na dokumenty- 70 szt. d) Tablica suchościeralna typu flipchart- 70 szt. Rodzaj mebli i wyposażenia, ilości, parametry techniczne oraz warunki gwarancji i serwisu zostały określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. III ust. 4 pkt 2 SIWZ na własny koszt i na własne ryzyko, do dokonania rozładunku i montażu/ konfiguracji własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w oferowanym terminie licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego gotowości do przyjęcia dostawy.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty (brutto)
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)