Dostawa sprzętu komputerowego . Część I Dostawa sprzętu komputerwoego stacjonarnego, Część II - Dostawa sprzętu komputerowego przenośnego

Publication date 2018-04-25
End date 2018-05-10 00:00:00
Instytucja Centrum Badań Kosmicznych PAN
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550587-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302140002, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym komputerów stacjonarnych klasy desktop I- - szt.2, komputerów klasy desktop II - szt. 2, komputer klasy stacja robocza naukowa I- szt.1, komputerów klasy stacja robocza naukowa II - szt.2, monitory I -szt.10, monitor II - szt.1, monitor III - szt.3, laptop konferencyjny I - szt.1, laptop konferencyjny II -szt.1, laptop konferencyjny III - szt.1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fc5f1566-d56d-4eeb-ae28-47bafb206296
Biuletyn 550587-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Badań Kosmicznych PAN
Regon 67548800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bartycka
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00716
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 840 37 66
Zamawiajacy fax 022 840 31 31
Zamawiajacy email przetargi@cbk.waw.pl
Adres strony url www.cbk.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cbk.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cbk.waw.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego . Część I Dostawa sprzętu komputerwoego stacjonarnego, Część II - Dostawa sprzętu komputerowego przenośnego
Numer referencyjny KP.ZP.26.09.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, w tym komputerów stacjonarnych klasy desktop I- - szt.2, komputerów klasy desktop II - szt. 2, komputer klasy stacja robocza naukowa I- szt.1, komputerów klasy stacja robocza naukowa II - szt.2, monitory I -szt.10, monitor II - szt.1, monitor III - szt.3, laptop konferencyjny I - szt.1, laptop konferencyjny II -szt.1, laptop konferencyjny III - szt.1
Cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art., 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP;. Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Uwaga ! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, należy do oferty dołączyć opisy w formie katalogów lub prospektów (ewentualnie zdjęć), w formie papierowej, które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno – techniczne przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami zamawiającego; b) Certyfikat Energy Star potwierdzający efektywność energetyczną oferowanego sprzętu lub dokumenty równoważne m.in. wydruk ze strony internetowej, potwierdzający obecność oferowanego produktu na stronie http://www.energystar.gov lub http://www.eu-energystar.org - dotyczy Części I, Części II przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. c) Deklaracja zgodności UE (CE - Conformité Européenne) dla zaoferowanego sprzętu komputerowego – dotyczy Części I, Części II przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Inne dokumenty niewymienione parafowany projekt umowy(zaparafowany na każdej stronie i podpisany na ostatniej- Załącznik nr 4)
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości; Część I 1.500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert. Część II 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych) przed upływem terminu składania ofert.
IV 4 4 data 2018-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego stacjonarnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów stacjonarnych klasy desktop I- - szt.2, komputerów klasy desktop II - szt. 2, komputer klasy stacja robocza naukowa I- szt.1, komputerów klasy stacja robocza naukowa II - szt.2, monitory I -szt.10, monitor II - szt.1, monitor III - szt.3.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego przenośnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest laptop konferencyjny I - szt.1, laptop konferencyjny II -szt.1, laptop konferencyjny III - szt.1
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)