Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku II.

Publication date 2018-04-25
End date 2018-05-11 00:00:00
Instytucja Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
Miejscowość Prudnik
Województwo opolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550468-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 11 niżej wymienionych części (pakietów):
1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) – Anoskopy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7.
2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) – Pokrowiec foliowy na materac; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8.
3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) – Test urazowy Helicobacter Pyroli; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9.
4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) – Klipsy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10.
5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) – Etykiety; wg ZAŁĄCZNIKA NR 11.
6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) – Kateter - wziernik; wg ZAŁĄCZNIKA NR 12.
7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) – Rurka tracheotomijna KAN z mankietem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 13.
8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) – Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2; wg ZAŁĄCZNIKA NR 14.
9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) – Ampułkostrzykawka – żel sterylny; wg ZAŁĄCZNIKA NR 15.
10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) – Kaniule BD; wg ZAŁĄCZNIKA NR 16.
11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) – Artykuły higieniczne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 17.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 080698e3-0f77-42d8-a25d-b4e1c126ce7e
Biuletyn 550468-N-2018
Zamawiajacy nazwa Prudnickie Centrum Medyczne S. A. w Prudniku
Regon 532448467
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Prudnik
Zamawiajacy kod pocztowy 48-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 774067890
Zamawiajacy email przetargi@pcm.prudnik.pl
Adres strony url www.pcm.prudnik.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka prawa handlowego
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku II.
Numer referencyjny 2/IV/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia objęty niniejszym postępowaniem składa się z 11 niżej wymienionych części (pakietów): 1. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (1 pakiet zamówienia) – Anoskopy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 7. 2. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (2 pakiet zamówienia) – Pokrowiec foliowy na materac; wg ZAŁĄCZNIKA NR 8. 3. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (3 pakiet zamówienia) – Test urazowy Helicobacter Pyroli; wg ZAŁĄCZNIKA NR 9. 4. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (4 pakiet zamówienia) – Klipsy; wg ZAŁĄCZNIKA NR 10. 5. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (5 pakiet zamówienia) – Etykiety; wg ZAŁĄCZNIKA NR 11. 6. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (6 pakiet zamówienia) – Kateter - wziernik; wg ZAŁĄCZNIKA NR 12. 7. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (7 pakiet zamówienia) – Rurka tracheotomijna KAN z mankietem; wg ZAŁĄCZNIKA NR 13. 8. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (8 pakiet zamówienia) – Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2; wg ZAŁĄCZNIKA NR 14. 9. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (9 pakiet zamówienia) – Ampułkostrzykawka – żel sterylny; wg ZAŁĄCZNIKA NR 15. 10. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (10 pakiet zamówienia) – Kaniule BD; wg ZAŁĄCZNIKA NR 16. 11. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA (11 pakiet zamówienia) – Artykuły higieniczne; wg ZAŁĄCZNIKA NR 17.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty chyba, że zmiany takie wynikają z zapisu SIWZ lub ogłoszenia o zamówieniu, z zastrzeżeniem art. 144 Ustawy prawo zamówień publicznych. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku: a) zmiany wysokości stawki podatku VAT, skutkującej zmianą wysokości wynagrodzenia Wykonawcy; b) zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia; wówczas Strony dopuszczają zmianę przedmiotu dostawy na produkt o tych samych, bądź wyższych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż wskazana w ofercie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania równoważności produktu, na który następuje zmiana, w stosunku do uprzednio zaoferowanego. c) obniżenia przez producenta ceny jednostkowej za produkt.
IV 4 4 data 2018-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.05.2018r. o godz. 10:15 w: Prudnickim Centrum Medycznym S.A. w Prudniku, ul. Szpitalna 14, w Sali Narad 48-200 Prudnik, Sala narad (parter).

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Anoskopy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pokrowiec foliowy na materac
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Test uerazowy Helicobacter Pyroli
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Klipsy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Etykiety
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Kateter - wziernik
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 12 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Rurka tracheotomijna KAN z mankietem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 13 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Test do dezynfekcji termicznej Hydrim M2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 14 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Ampułkostrzykawka – żel sterylny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 15 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Kaniule BD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 16 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Artykuły higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy zakres i wielkość przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 17 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Termin ważności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)