GuidZP400 |
a1ee1319-287e-4cd9-81fe-bfabccb3c0c9
|
Biuletyn |
550128-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
|
Regon |
368302575
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grzybowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
80/82
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-844
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 22 37 20 273
|
Zamawiajacy fax |
+48 22 37 20 290
|
Zamawiajacy email |
ryszard.wojciechowski@wody.gov.pl
|
Adres strony url |
http://www.wody.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.wody.gov.pl/index.php/pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.wody.gov.pl/index.php/pl/zamowienia-publiczne/postepowania-przetargowe
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa 108 zestawów komputerowych z systemem operacyjnym
|
Numer referencyjny |
KZGW/07/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zakup i dostawa 108 zestawów komputerowych z systemem operacyjnym. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, wynosi 382530,00 PLN brutto.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
311000,00
|
Waluta calosc |
złoty polski
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikat TCO – wydruk ze strony internetowej.
Potwierdzenie zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej.
Certyfikat Energy Star 6.0.
Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu, że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostanie u Zamawiającego.
Certyfikat potwierdzający głośność jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynoszącą maksymalnie 22dB.
Link strony do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera.
Oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy.
Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik.
Formularz oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Postępowanie prowadzi Wydział Zamówień Publicznych.
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany, za zgodą obu stron, postanowień Umowy w przypadkach określonych poniżej:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
2) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie.
3) zmian korzystnych dla Zamawiającego bez zwiększenia ceny określonej w Umowie.
Zgodnie z art. 18 pkt 1 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy wskazany w pkt 3.1 niniejszej specyfikacji – zwanej dalej „SIWZ”.
|