Dostawa i montaż metalowych szafek szkolnych dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie

Publication date 2018-04-25
End date 2018-05-18 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie
Miejscowość Ciechanów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 550249-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż 133 sztuk 6-skrytkowych metalowych szafek szkolnych : szafki 6-skrytkowe o wymiarach (+/- 5 cm) wysokość - 1400 mm , szerokość - 900 mm, głębokość - 450mm wykonane z blachy stalowej o grubości min 08 mm , malowane metodą proszkową , wewnątrz każdej szafki muszą być dwie półki do przechowywania np.; przyborów i podręczników , z boku drążek oraz dwa haczyki na ubrania , zamykane na zamek z kodem szyfrowym , klucz dyrektorski uniwersalny umożliwiający otwarcie każdej szafki , otwory wentylacyjne w drzwiczkach szafek , szafki umieszczone i przykręcone do podstawy z ławką o wymiarach (+/- 5cm) wysokość-395mm, szerokość 900 mm, głębokość 780 mm ławka wykonana z profili stalowych malowanych proszkowo, siedzisko ławki wykonane ze sklejki lakierowanej , poziomowanie po przez stópki regulacyjne . Całość pomalowane w kolorze: 34 niebieskim , 33 czerwonym , 33 zielonym , 33 żółtym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 608defc8-afa4-4b77-a077-cf561adfe83b
Biuletyn 550249-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Wspólnych w Ciechanowie
Regon 13021458800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jesionowa
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Ciechanów
Zamawiajacy kod pocztowy 06400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0 23 673 72 72
Zamawiajacy fax 0 23 673 72 72 wew. 31
Zamawiajacy email czosip@poczta.onet.pl
Adres strony url www.cuwciechanow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cuwciechanow.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż metalowych szafek szkolnych dla Szkoły Podstawowej nr 7 w Ciechanowie
Numer referencyjny ZTA.262-7/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i montaż 133 sztuk 6-skrytkowych metalowych szafek szkolnych : szafki 6-skrytkowe o wymiarach (+/- 5 cm) wysokość - 1400 mm , szerokość - 900 mm, głębokość - 450mm wykonane z blachy stalowej o grubości min 08 mm , malowane metodą proszkową , wewnątrz każdej szafki muszą być dwie półki do przechowywania np.; przyborów i podręczników , z boku drążek oraz dwa haczyki na ubrania , zamykane na zamek z kodem szyfrowym , klucz dyrektorski uniwersalny umożliwiający otwarcie każdej szafki , otwory wentylacyjne w drzwiczkach szafek , szafki umieszczone i przykręcone do podstawy z ławką o wymiarach (+/- 5cm) wysokość-395mm, szerokość 900 mm, głębokość 780 mm ławka wykonana z profili stalowych malowanych proszkowo, siedzisko ławki wykonane ze sklejki lakierowanej , poziomowanie po przez stópki regulacyjne . Całość pomalowane w kolorze: 34 niebieskim , 33 czerwonym , 33 zielonym , 33 żółtym.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-08-06T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-08-17T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej : 100000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wiedza i doświadczenie wykonawcy, w realizacji (zakończeniu) w okresie ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymagane jest wykazanie realizacji co najmniej 3 dostaw tego typu mebli szkolnych .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej .
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz minimum 3 dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy, 2) Wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej : 100000,00 zł
IV 4 4 data 2018-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 data 2018-06-17T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)