| GuidZP400 |
f67989fd-9ecc-4ec1-813a-736da95d1d9a
|
| Biuletyn |
550099-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zakład Karny we Włodawie
|
| Regon |
32093400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żołnierzy WiN
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Włodawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
22200
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-82 5726810, 5726824
|
| Zamawiajacy fax |
0-82 5726866
|
| Zamawiajacy email |
dkw_wlodawa@sw.gov.pl
|
| Adres strony internetowej |
www.sw.gov.pl
|
| Adres strony internetowej narzedzia |
www.zp.sw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Zakłąd Karny
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Karny we Włodawie, ul.Żołnierzy WiN 19, 22-200 Włodawa
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oleju i tłuszczu do jednostek organizacyjnych Służby Więziennej OISW w Lublinie
|
| Numer referencyjny |
DKw.2232.4.2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
-margaryna do smarowania pieczywa w w kostce o gramaturze 250g.w ilości
72 900 kg, kod CPV 15430000 -1,
- olej roślinny jadalny w ilości 23 200 litrów, kod CPV 15411100-3
|
| Cpv glowny przedmiot |
15430000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.Wykonawca składa z ofertą podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ)
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (w formie oryginału) według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
4. W zakresie nieregulowanym w SIWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku zmiany stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że cena netto pozostaje bez zmian.
|
| IV 4 4 data |
2018-05-09T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|