GuidZP400 |
53000dc9-4ae8-4afa-8483-33edb833281f
|
Biuletyn |
549500-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
|
Regon |
1775600388
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jachowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Płock
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-402
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48242625271,
|
Zamawiajacy fax |
+48242625660
|
Zamawiajacy email |
ZAP_Plock@zus.pl,
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, I piętro, pok. 211 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
|
Numer referencyjny |
280000/271/8/2018-ZAP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych, mebli gabinetowych oraz mebli recepcyjnych i kuchennych na wymiar i sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie:
Dla części nr 1 i 2: od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy.
Dla części nr 3: od 5 do 10 dni roboczych (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od dnia 03.09.2018 r.
Dla części nr 4: od dnia 03.09.2018 r. do dnia 14.09.2018 r. - po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu z Zamawiającym.
Dotyczy części nr 3 i 4: Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju);
2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy:
1) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz
2) (Dotyczy części nr 3 i 4*) w zakresie terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu – o liczbę dni trwania tego opóźnienia.
|
IV 4 4 data |
2018-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
I. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.05.2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna.
II. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00:
1) w zakresie proceduralnym - Marta Pomierna
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
e-mail: ZAP_Plock@zus.pl
tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41.
2) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – Radosław Ławicki
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
al. Jachowicza 1, 09-402 Płock
Wydział Administracyjno-Gospodarczy
tel. (24) 262-52-71 wew. 20-27
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli gabinetowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli gabinetowych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż mebli recepcyjnych i do zabudowy na wymiar.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
I. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 5 do 10 dni roboczych (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od dnia 03.09.2018 r.
II. Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli recepcyjnych i do zabudowy na wymiar.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i podłączenie urządzeń AGD do zabudowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39713100-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
I. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od dnia 03.09.2018 r. do dnia 14.09.2018 r. - po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu z Zamawiającym.
II. Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i podłączenie fabrycznie nowych urządzeń AGD:
1) lodówki do zabudowy
2) zmywarki do zabudowy
|
| |