Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.

Publication date 2018-04-25
End date 2018-05-09 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Miejscowość Płock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do czyszczenia; żelazka do prasowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549500-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 391410002, 397131004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych, mebli gabinetowych oraz mebli recepcyjnych i kuchennych na wymiar i sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 53000dc9-4ae8-4afa-8483-33edb833281f
Biuletyn 549500-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Regon 1775600388
Zamawiajacy adres ulica Jachowicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Płock
Zamawiajacy kod pocztowy 09-402
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48242625271,
Zamawiajacy fax +48242625660
Zamawiajacy email ZAP_Plock@zus.pl,
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, 09-402 Płock, I piętro, pok. 211 - Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli biurowych oraz sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
Numer referencyjny 280000/271/8/2018-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych, mebli gabinetowych oraz mebli recepcyjnych i kuchennych na wymiar i sprzętu AGD dla potrzeb Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie: Dla części nr 1 i 2: od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy. Dla części nr 3: od 5 do 10 dni roboczych (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od dnia 03.09.2018 r. Dla części nr 4: od dnia 03.09.2018 r. do dnia 14.09.2018 r. - po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu z Zamawiającym. Dotyczy części nr 3 i 4: Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie) osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju); 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany umowy: 1) w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz 2) (Dotyczy części nr 3 i 4*) w zakresie terminu rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu – o liczbę dni trwania tego opóźnienia.
IV 4 4 data 2018-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 I. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.05.2018 r. o godz. 12:30 w siedzibie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku, al. Jachowicza 1, I piętro, sala konferencyjna. II. Osoba wyznaczona do porozumiewania się z Wykonawcami w dni robocze dla Zamawiającego w godzinach od 7:00 do 15:00: 1) w zakresie proceduralnym - Marta Pomierna Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku al. Jachowicza 1, 09-402 Płock Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych e-mail: ZAP_Plock@zus.pl tel. (24) 262-52-71 wew. 25-05, fax (24) 264 03 41. 2) w zakresie opisu przedmiotu zamówienia – Radosław Ławicki Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku al. Jachowicza 1, 09-402 Płock Wydział Administracyjno-Gospodarczy tel. (24) 262-52-71 wew. 20-27

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli gabinetowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 45 do 52 dni (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli gabinetowych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli recepcyjnych i do zabudowy na wymiar.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe I. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od 5 do 10 dni roboczych (wg wyboru Wykonawcy wskazanego w ofercie) od dnia 03.09.2018 r. II. Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli recepcyjnych i do zabudowy na wymiar.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa i podłączenie urządzeń AGD do zabudowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39713100-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe I. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od dnia 03.09.2018 r. do dnia 14.09.2018 r. - po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu z Zamawiającym. II. Zamawiający przewiduje zmianę terminu rozpoczęcia i zakończenia dostawy i montażu mebli oraz podłączenia urządzeń AGD w przypadku opóźnienia terminu zakończenia prac remontowo – budowlanych w lokalu. Liczba dni na realizację zamówienia nie ulegnie zmianie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa i podłączenie fabrycznie nowych urządzeń AGD: 1) lodówki do zabudowy 2) zmywarki do zabudowy
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)